Als we nou Eiður Guðjohnsen nemen, die is lekker veel waardquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:25 schreef Pool het volgende:
Binnenkort moet Nederland tegen IJsland voetballen. Ik stel voor om daar onze acties te starten en vervolgens hun "topspits" te gijzelen als onderpand, voor we afreizen naar de centrale bank.
Ik heb die rekening nooit gehad, maar wil ook naar IJsland! Machtig mooi landquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:14 schreef SeLang het volgende:
Ik heb m'n geld er al uit, maar ik wil evengoed best met jullie mee volgende week
HE... kon je ons niet ff waarschuwen...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:14 schreef SeLang het volgende:
Ik heb m'n geld er al uit, maar ik wil evengoed best met jullie mee volgende week
bier lust ik toch nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:22 schreef err het volgende:
tegen die tijd kost een biertje er 300 euro. I pass..
ik dacht er van het weekend nog aan om te doen. Maar had de verwachting dat het niet zo'n vaart zou lopen. Had ik het nou maar gedaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:14 schreef SeLang het volgende:
Ik heb dit weekend gedacht: "ik haal alles eraf". Maar toen vond ik het toch zonde van de rente en toen heb ik maar de helft eraf gehaald, dus alleen wat ik misschien binnenkort nodig heb. Oeps.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik dacht er van het weekend nog aan om te doen. Maar had de verwachting dat het niet zo'n vaart zou lopen. Had ik het nou maar gedaan
Een vakantie is leuk, maar die onzekerheid is zo klote.....
Euro's willen ze daar al niet meer hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:32 schreef The_Hives het volgende:
we kunnen toch evengoed? Lekker goedkoop, alleen wel genoeg cash (euro's) meenemen
mijn stuiver krijg je.... maar voor dat doel mag je ook mijn hele 9.38 gebruiken hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:38 schreef SeLang het volgende:
Als nu alle 120.000 IceSavers eventjes elk ¤0,05 lappen, dan kunnen we Wouter Bos een luxe vakantie aanbieden in Ijsland. Dat heeft ie wel verdiend.
Dat slaat nergens op itt hun eigen munt is de euro nog wat waardquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:34 schreef Wexy het volgende:
[..]
Euro's willen ze daar al niet meer hebben.
CreditCards en kronen dat is het enige dat ze nog aannemen hoorde ik vannacht op t journaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |