abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216075
Heb enige tijd zitten luisteren naar de stream van +/- 01.15 en ze kunnen het goed vinden met elkaar daar bedoel ik mee Ruud, Ceryl, Willem, Bart gezellige boel beetje kletsen over muziek,lekker zingen het lijkt de flower power wel nu de wied nog helaas valt de stream weg met zijn regenboog kleuren om 01.30 het was te gezellig voor de internetters de echte fans jammer maar nu ga ik naar bed kut veronica.
Een "echte Bredanaar" blijft een Bredanaar.
  zaterdag 6 november 1999 @ 09:10:00 #2
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_216076
Ik heb die single van haar gehoord maar dat vond ik 10 keer niks. Zal haar stem dan wel slecht op uit komen ofzo
pi_216077
Ja ze kan goed zingen, tenminste het klinkt leuk op de tv, maar daarvoor wou ze Bigbrother toch ook in? Om een bekende nederlander te worden, en er dan een zangcarierre aan over houden..want steeds als ze loopt te zingen gaan haar ogen naar de camera's toe, zoiets van: "horen jullie mij mooi zingen?" bah!
Hoe beter ik de mensen leer kennen, hoe meer ik van mijn computer ben gaan houden.
pi_216078
Ja die indruk had ik ook al inderdaad. Onlangs zat ze in de uitzending wat in zich zelf te kraaien, maar daar was ik persoonlijk niet zo kapot van. Misschien was ze net wakker ofzo, dan kom je natuurlijk niet zo heel zuiver over.

Groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_216079
Nou dat singeltje van die groep (ben even de naam kwijt) is wel leuk (ze draaien het vaak bij Stenders)maar toch niet echt mijn smaak... maar toen ik er net in de douche hoorde was ik erg onder de indruk van haar stem. Van mij mag ze blijven samen met de boys al mag Bart van mij winnen.
Greetz Tina

zaterdag 6 november 1999 @ 21:20:00 #6
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_216080
Ik vond inderdaad haar stem onder de douche errug mooi. Dat singeltje vond ik dus 10 keer niks maar komt dus denk ik meer omdat ik het nummer dus niet leuk vind. Maar nogmaals wat een stem, prachtig
  zaterdag 6 november 1999 @ 21:31:00 #7
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_216081
Ik wil even een rectificatie plaatsen. In de eerste Topic werd gesuggereerd dat Steriel net zo loopt als Peggy Bundy, ik vond haar toen meer Patty Brard. Sorry Sorry Sorry, ze loopt, zingt, en gedraagt zich inderdaad net zoals Peggy Bundy: Meer Camerageil dan Hersens !
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zondag 7 november 1999 @ 00:17:00 #8
959 opa
De man met de witte shawl
pi_216082
Neemt U mij als het U blieft niet kwalijk, dat het zeg; maar deze, van oorsprong Philippijnse dame, heeft binnen het BB-huis haar kwaliteiten slechts bewezen onder de douche.

Het gegil van deze dame binnen het midden-toongebied zegt niets over haar kwaliteiten als zangeres, maar zegt meer iets over Jan Lul de Jordanees die elk gemakkelijk deuntje uit de opera mee kan galmen.

Zie : Signature

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
  zondag 7 november 1999 @ 00:26:00 #9
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_216083
Vergeet twee dingen niet:

1) Volgens mij was ze gevraagd door V om het huis te zitten, dus kan het haar zeer weinig schelen wat men van haar denkt of hoe lang ze daar blijft. De carrière na het BB-huis is what counts. Zij denkt aan Playboy-aanbiedingen, platendeals en het Songfestival als de nieuwe Sandra Reemer

2) Ze is actrice en zangeres, dus dat gezeur over of ze nu wel of niet kan zingen is een beetje zinloos. Als ze in die musicals van Joop zit, zal ze heus wel kunnen zingen. Bovendien is ze zich zeer bewust van de camera (niet zoals Wacko Bianca) en weet ze hoe je daarmee kunt flirten.

Ze heeft haar doel al ruimschoots bereikt: Er wordt over haar gepraat.

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')