Zingt Zach al heel wat jaren zo.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:41 schreef remlof het volgende:
Zac had behoorlijk wat commentaar op de Bush administration "Some of those that work forces, are the same that hold office".
In één woord geweldig
Het was voor mij de eerste keer dat ik ze live zagquote:Op zondag 15 juni 2008 15:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zingt Zach al heel wat jaren zo.
Intro dus hetzelfde als op Pinkpop.
Mischien wil RATM niet dat die shirts in 3e wereldlanden gemaakt worden door kinderarbeid en dat je daardoor wat meer moet betalen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:06 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Denk eerder dat het de t-shirt verkoper is die er nog wat meer dan normaal voor wilt vangen, 'Ratm doet vrolijk mee aan de commercie ten koste van de fans' is ook onzin, je hoeft geen t-shirt te kopen
Ach lief jochie toch, mag je wel van je mamma nog om kwart voor vijf 's nachts op de computer zitten, je moet morgen weer vroeg naar schoolquote:Op maandag 16 juni 2008 04:42 schreef Fiskus het volgende:
"rood verzet"![]()
Hoe oud ben jij, lieve communistische knul? 12?
On: RATM is tof
Ach het gaat meer om de boodschap toch?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:35 schreef misteriks het volgende:
ik vond ze licht tegenvallen , onlangs in het sportpaleis in antwerpen.
Dat is weer eens wat anders. Goede post.quote:Op vrijdag 5 september 2008 02:00 schreef Nood-kloon het volgende:
Je naam eer aan doen heet dat.
De republikeinse conventie is op dit moment bezig en Rage against the Machine deed ook een duit in het zakje. Het werd ze echter verboden met versterkers optreden en dus deden ze het a capella. En niet minder effectief!
Youtube:
"Bulls on parade" en "Killing in the name."
[ afbeelding ]
Ik doe het nogsteeds met One Day As A Lionquote:Op maandag 9 maart 2009 20:52 schreef tarzan1 het volgende:
Kom net dit tegen op de site van Nine Inch Nails
Nieuw project van Tom Morello en Boots Riley: Street Sweeper
Beetje Rage achtig, kan wat worden.
http://www.streetsweepermusic.com/
Die Boots kerel mist alleen wat overtuigingskracht
Dudequote:Op maandag 9 maart 2009 20:52 schreef tarzan1 het volgende:
Die Boots kerel mist alleen wat overtuigingskracht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |