abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 december 2002 @ 10:24:01 #26
24606 edsuit
kind of blue
pi_7383028
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 09:40 schreef BOKA het volgende:

voor slechts 7,99 euro te koop bij Van Leest.

oei, daar moet ik dan maar snel even langs
  dinsdag 17 december 2002 @ 10:29:14 #27
19597 Skull
Stay hungry!
pi_7383100
quote:
Op zondag 10 maart 2002 22:27 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:

[..]

Mrr. Zack blijft voglens mij nog wel de tekste nschrijven, zoiets hoord ik

Alleen die zanger van Soundgarden vind ik niks (NFI)

Dat mag je vinden. Ik kreeg op een gegeven moment echt meer dan genoeg van die rap en "woede" van Zach de la Rocha. Ik ben blij dat de ze nu samenwerken met een geweldige zanger ipv dat eentonige gezeik.

Oh ja NOFI.

I don't even know what I'm doing here.
pi_7383274
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 10:29 schreef Skull het volgende:
Dat mag je vinden. Ik kreeg op een gegeven moment echt meer dan genoeg van die rap en "woede" van Zach de la Rocha. Ik ben blij dat de ze nu samenwerken met een geweldige zanger ipv dat eentonige gezeik.

Oh ja NOFI.

*Eens is*

Kreeg bij Zack de la Rocha altijd een beetje het Beavis-and-Butthead gevoel: "He said motherfucker. He-he-he". Geloof me, dan is het erg moeilijk serieus te nemen.

"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_7383415
Ik heb de combi nog niet gehoord, maar in potentie zou de Soundgarden zanger een aanwinst moeten zijn.Hij heeft de kwaliteiten ervoor. Een 'echte ' zanger geeft imho toch wat meer een eigen geluid dan een rapper. Zijn er al cd's van?
Slaapt winter
en zomer
pi_7383478
Ik vind audioslave minder goed dan RATM op de albums RATM en Guerilla Radio. Daarom luister ik er ook niet naar (audioslave dan ).
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_7385253
quote:
Op zondag 22 september 2002 17:41 schreef IsaacD het volgende:
Nu ja, ik vind Evil Empire en Battle of Los Angeles toch wel de beste albums. Het eerste album vind ik een beetje eentonig [..]
Hm ik vond Evil Empire juist een eentonige opvolger van een geniaal debuut
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_7735558
Op den duur vind ik de zang behoorlijk eentonig worden van meneer Zach de La Rocha, eigenlijk na twee of drie nummers van het album RATM al. Op zich wel jammer, want met de muziek kan veel meer.

Hoe zit het eigenlijk met het nummer "Killing in The Name", hoort die "of" er echt bij? Op de albumcover staat nl. gewoon "Killing in The Name."

maandag 6 januari 2003 @ 13:58:44 #33
40220 -username-
Hopeloos geval...
pi_7736740
ik vin t ook erg goeie muziek, heel sterk.

Ik zag trouwens dat het album Live & Rare in je lijstje miste. Die is ook erg mooi.
Ik heb hem zelf overigens wel, evenals RATM, Evil Empire, The Battle Of LA en Renegades.

No Shelter is idd van de Godzilla soundtrack voor zo ver ik weet. Tis bij mijn weten geen album

Therapy has tought me that nothing is my fault
  maandag 6 januari 2003 @ 14:48:25 #34
43120 THE_ANGRY_BRIGADE
No gods, no masters.
pi_7737833
quote:
Op maandag 6 januari 2003 12:53 schreef Seborik het volgende:
Op den duur vind ik de zang behoorlijk eentonig worden van meneer Zach de La Rocha, eigenlijk na twee of drie nummers van het album RATM al. Op zich wel jammer, want met de muziek kan veel meer.

Hoe zit het eigenlijk met het nummer "Killing in The Name", hoort die "of" er echt bij? Op de albumcover staat nl. gewoon "Killing in The Name."

Killing In The Name Of zingen ze, nummer heet gewoon Killing In The Name.
THE FUTURE BELONGS TO THE FREE SPIRIT OF THE OUTLAW! [br] Nothing could be more tragic, and more ridiculous, than to live out a whole life in reach of heaven without ever stretching out your arms.
pi_7737930
mja valt me op dat niemand "The ghost of Tom Joad" noemt. Ok het is een cover maar toch vind ik dat het beste nummer van RATM op "Know your Enemy" na dan, maar das niet eerlijk daar doet MJK in mee
pi_7741122
Het beste RATM nummer is natuurlijk Wake Up. Een geweldige ode aan Led Zeppelin, het intro is namelijk een hommage aan de geweldige riff van Kashmir.

Geert

I am a drinker with writing problems
pi_7750598
Fuck he.. Die van Audioslave is dat die clip met al die vonkenregens?

Damn ik zag dat voorbij komen op TV... denk das gejat van Rage...

* SvenThaMan big fan of RATM

The Ghost of Tom Joad is idd heel goed. Staat op dat singeltje dat je bij de video kreeg!

Heeft iemand de DVD The Battle of Mexico. (kweet nie of dat de exacte titel is) ??? Zoja is dat wat? Deze zie ik helaas nergens in de aanbieding

dinsdag 7 januari 2003 @ 16:54:44 #38
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_7758864
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:41 schreef SvenThaMan het volgende:

Heeft iemand de DVD The Battle of Mexico. (kweet nie of dat de exacte titel is) ??? Zoja is dat wat? Deze zie ik helaas nergens in de aanbieding

Ja hoor, zeker niet te versmaden die DVD! Ik heb hem zelfs nog op den ouderwetschen videoband staan geloof ik... was toen een keer bij TMF. Al die Mexicanen die uit hun bol gaan. Vette set ook trouwens. Ik weet niet wat er nog meer voor extra's bij zitten, maar bij TMF lieten ze Zack zien die als vanouds weer een politiek getinte boodschap had over de Mexicaanse Zapatista beweging en Tom Morello die een bezoekje brengt aan de Azteekse Tempels en een Communistisch museum. Daarnaast zie je ze ook nog handtekeningen uitdelen na het concert.
Make waaaaaaaaaay for the firetruck!
  dinsdag 7 januari 2003 @ 18:03:06 #39
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_7760042
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 10:24 schreef edsuit het volgende:

[..]

oei, daar moet ik dan maar snel even langs

The Battle Of LA , 8,99 bij de Plato (die in groningen althans)

RATM is inderdaad errrrg cool. ben niet zo'n fan van rap maar dit is toch wel erg goed jammer dat ik ze niet live heb kunnen zien lijkt me zooo geweldig sta je daar met 5000 man te springen

dinsdag 7 januari 2003 @ 18:39:02 #40
20619 Type
O positief...
pi_7760680
quote:
Op zondag 10 maart 2002 18:45 schreef PuNkOrAmA het volgende:

Nummers zoals Guerilla Radio, Killing in the Name of, Bombtrack, Bullet in your Head, Bulls on Parade, Freedom enz....

Uuuhm, juist. Hier ben ik het dus weer niet mee eens. Deze klinken idd wel lekker, maar zijn zo verdomde standaard mainstream achtig...

Ik hoor liever die funky, screechy rifjes als in Sleep now in the fire, Renegades of Funk, Born of a Broken Man, etc.
Juist dat lekker snelle, funky, vrolijkere en hard Marxistische

Guerilla Radio, Bombtrack, Wake Up, Killing in the Name Of etc vind ik eits teveel op de tegenwoordige Nu-Metal lijken. Sorry.

"Dance music is just that same silly beat over and over again
and some bloke singing 'We're all free' while you're not. It's stupid."
-Liam Gallagher, Oasis
pi_7760813
*muts van RATM heeft*
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:53 schreef Pushit het volgende:
mja valt me op dat niemand "The ghost of Tom Joad" noemt. Ok het is een cover maar toch vind ik dat het beste nummer van RATM op "Know your Enemy" na dan, maar das niet eerlijk daar doet MJK in mee
Wat te denken van You can't kill revolution!? Ook met MJK
  dinsdag 7 januari 2003 @ 19:00:24 #42
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_7761164
quote:
Op zondag 10 maart 2002 22:27 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:

[..]

Alleen die zanger van Soundgarden vind ik niks (NFI)

WAT?! Jij hebt geen verstand van muziek, heiden!
Vond het destijds erg jammer dat Soundgarden kapte maar nu samen met RATM komt het wel weer goed.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  dinsdag 7 januari 2003 @ 21:06:38 #43
24606 edsuit
kind of blue
pi_7764318
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:39 schreef Type het volgende:

Uuuhm, juist. Hier ben ik het dus weer niet mee eens. Deze klinken idd wel lekker, maar zijn zo verdomde standaard mainstream achtig...

...

Guerilla Radio, Bombtrack, Wake Up, Killing in the Name Of etc vind ik eits teveel op de tegenwoordige Nu-Metal lijken. Sorry.

eerder andersom.. die nu-metal gasten hebben vroeger allemaal veel naar RATM geluisterd volgens mij

mainstream? toen dat (het eerste album) uitkwam was er volgens mij nog helemaal geen "mainstream" op dat gebied

dinsdag 7 januari 2003 @ 23:01:54 #44
20619 Type
O positief...
pi_7767202
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 21:06 schreef edsuit het volgende:

[..]

eerder andersom.. die nu-metal gasten hebben vroeger allemaal veel naar RATM geluisterd volgens mij

mainstream? toen dat (het eerste album) uitkwam was er volgens mij nog helemaal geen "mainstream" op dat gebied

True. En het zou best kunnen dat de meeste nu-metal dudes veel naar RATM hebben geluisterd, maar het maakt niet uit wie wie geinspireerd heeft: het lijkt allemaal veel op elkaar imho. En ik vind de tegenwoordige nu-metal 'niet geweldig', dus die nummers van RATM die erop lijken (of ze nu eerder of later gemaakt zijn) ook niet. Ligt aan de stijl, niet aan de datum
"Dance music is just that same silly beat over and over again
and some bloke singing 'We're all free' while you're not. It's stupid."
-Liam Gallagher, Oasis
  dinsdag 7 januari 2003 @ 23:33:51 #45
24606 edsuit
kind of blue
pi_7768096
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 23:01 schreef Type het volgende:

True. En het zou best kunnen dat de meeste nu-metal dudes veel naar RATM hebben geluisterd, maar het maakt niet uit wie wie geinspireerd heeft: het lijkt allemaal veel op elkaar imho. En ik vind de tegenwoordige nu-metal 'niet geweldig', dus die nummers van RATM die erop lijken (of ze nu eerder of later gemaakt zijn) ook niet. Ligt aan de stijl, niet aan de datum

nou ja als het veel op elkaar lijkt maakt wel uit wie wie genspireerd heeft in zoverre, dat de ene dus gewoon een copycat is
maar ik snap nu wat je bedoelt
pi_7768427
RATM is idd superrelaxte muziek...

Killing in the name of --> Fuck you, I won't do what you tell me! haha.. super!

To pwn or not to pwn
  woensdag 8 januari 2003 @ 00:43:56 #47
14211 Suicidal_Maniac
Seriezelfmoordenaar!
pi_7769628
Zack de la Rocha is nu een "solo"-album in elkaar aan het smurfen samen met DJ Shadow. Daar kijk ik erg naar uit.

Het album van Audioslave is echt wel heel vet. De sound is precies hetzelfde, maar het is even wennen aan de stem van Chris.

This is not a good town for psychedelic drugs.
  woensdag 8 januari 2003 @ 02:07:48 #48
3878 Vork
Manisch creatief
pi_7770787
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 00:43 schreef Suicidal_Maniac het volgende:
Het album van Audioslave is echt wel heel vet. De sound is precies hetzelfde, maar het is even wennen aan de stem van Chris.
Dat is waar ik op een of andere manier toch nog een beetje mee zit wat betreft audioslave, het klinkt teveel als RATM met een andere zanger. Niet slecht ofzo, maar je verwacht anders en voor iemand die RATM gewend is, is het daardoor erg moeilijk wennen. De meningen zijn niet voor niets erg verdeeld over dat project, ik ken mensen die het erg goed vinden, maar ook mensen die zich wat minder kunnen identificeren met deze samenwerking.

Hoe dan ook ben ik ook erg benieuwd naar de verrichtingen van het solo project van Zack, zeker nu DJ Shadow zich ermee heeft bemoeid.

pi_7770898
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 00:43 schreef Suicidal_Maniac het volgende:
Zack de la Rocha is nu een "solo"-album in elkaar aan het smurfen samen met DJ Shadow. Daar kijk ik erg naar uit.
Dit klinkt zeker interessant . Audioslave doet me verder weinig, klinkt wel okay.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_10530621
RATM kickt Asses, tiz gewoon jammer dat ze zijn gestopt, Albums zoals Battle of Los Angels and the self title zijn gewoon zeer goed.
Evil Empire en Renegades vind k zelf wat minder, maar zijn nog steeds van zeer grote klasse
Aap uit de mouw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')