abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 maart 2002 @ 18:45:23 #1
16856 PuNkOrAmA
professioneel begaaier
pi_3448649
Hallo FOK!ers

Ik vind dat Rage Against The Machine een van de beste bands is (mijn smaak dan he). De stem van Zack de la Rocha, de eentonige verslavende gitaarlijnen van Tom Morello en de prachtige drums van Brad Wilk enz...
Nummers zoals Guerilla Radio, Killing in the Name of, Bombtrack, Bullet in your Head, Bulls on Parade, Freedom enz....
Prachtige albums als the Battle of LA, Renagades, Evil Empire, RATM en No Shelter(dit album heb ik niet).
Sommige vinden RATM een slap aftreksel van Urban Dance Squad, sommige vinden het te aggresief, maar ik vind het geweldig!

Rage Against The Machine kickt ass! Wat vinden jullie hiervan? (mooiste track, album enz...)

zondag 10 maart 2002 @ 18:48:50 #2
22259 Fogerty
slapende account
pi_3448673
quote:
Op zondag 10 maart 2002 18:45 schreef PuNkOrAmA het volgende:
Prachtige albums als [...] No Shelter(dit album heb ik niet).

Ik ken alleen dat album met die monnik die in vlammen opgaat, heet dat RATM?

Daar staan wel een aantal erg lekkere nummers op, mijn favoriet is Know Your Enemy, mede dankzij Maynard James Keenan van Tool

Killing in the name is natuurlijk een klassieker. Fistfull of steel is geweldig. En ik vond het derde nummer ook altijd wel lekker, maar daar ben ik de titel even van kwijt.

Anger is a gift!

Hieperdepiep hoera!
pi_3448689
Tja, toch de klassiekers als 'Killing in the name of' en 'Bombtrack'. Een hele cd lang vind ik 't allemaal wel een beetje eentonig en prekerig worden, maar het blijft een strakke band en Tom Morello een inventieve gitarist. Ben ook wel benieuwd hoe het gaat klinken zonder Zack.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_3448709
Killing in the name of is een heeeel relaxed nummer van ze ja.... jammer dat de zanger uit de band gestapt is
Whatever..
"Don't be upset, it was a mercy killing" 8-)
pi_3448991
mja idd, is een beetje minder...tzal wel nie veel meer an zijn nu.
it's better to burn out than to fade away.
pi_3449505
quote:
de eentonige verslavende gitaarlijnen van Tom Morello
Ik vind Morello juist niet zo eentonig
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_3449528
quote:
Op zondag 10 maart 2002 18:51 schreef Zander het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe het gaat klinken zonder Zack.
Ik geloof dat ze met Chris Cornell, de zanger van Soundgarden verder gaan, ben ook erg benieuwd.

Ik vond het eerste album enorm gaaf, met stuk voor stuk kewle nummers vol rauwe energie. Dat begin van bombtrack alleen al, enorm stoer. Het tweede album vond ik al iets eentoniger om naar te luisteren eigenlijk, maar nog steeds goeie nummers erop (Revolver vind ik ook erg gaaf). Jammer dat ik ze nooit live heb gezien, blijkbaar hebben ze hier ooit nog op Festival Mundial gestaan BALUH!!! DA'S GEWOON GRATIS!!!!

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  zondag 10 maart 2002 @ 22:24:09 #8
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_3451118
Goede band, die destijds heel inventief was met z'n geslaagde combinatie van metal/rock en raps.

Ik heb nog een speciale Pinkpop 25 jaar uitgave van Bombtrack met enkele remixes en live versies.

pi_3451161
quote:
Op zondag 10 maart 2002 20:18 schreef MadScientist het volgende:
Ik geloof dat ze met Chris Cornell, de zanger van Soundgarden verder gaan, ben ook erg benieuwd.
Mrr. Zack blijft voglens mij nog wel de tekste nschrijven, zoiets hoord ik

Alleen die zanger van Soundgarden vind ik niks (NFI)

Ask me no questions and I'll tell you no lies
pi_3455550
quote:
geweldig!

Rage Against The Machine kickt ass! Wat vinden jullie hiervan? (mooiste track, album enz...)

Kvind Beautiful world helemaal geweldig nummer...
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_3456284
RATM is (/was nu zonder de la Roche?) inderdaad een erg goede band! Ik heb tot mijn grote vreugde het laatste concert in Nederland met Zack mogen aanschouwen.. Ben idd benieuwd naar de nieuwe sound..
pi_3457305
quote:

Bullet in the head vind ik het beste nummer van RATM.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_3458358
Heys ik vind ze ook wel lekker klinken vooral de nummers die al opgenoemd zijn, maare van het album No Shelter heb ik nog nooit gehoord, heeft iemand wat meeer info???

Greets wc-eend

pi_3458587
quote:
Op maandag 11 maart 2002 18:21 schreef wc-eend het volgende:
van het album No Shelter heb ik nog nooit gehoord, heeft iemand wat meeer info???
Het bestaat niet.

No Shelter is een nummer wat RATM gemaakt heeft voor de soundtrack van Godzilla (of all movies, de soundtrack is wel ok though)

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_3458902
Vind RATM wel cool..
pi_3476165
beautiful world of zoiets, is ook zo lief!!!

BB

woensdag 13 maart 2002 @ 23:22:03 #17
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_3479857
Killing in the name en Bullet in the head behoren toch wel tot de klassiekers van de laatse 10 jaar. Wat een woede steekt er in die platen, heerlijk.
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_3479930
RATM was erg vet ja. Tegenwoordig heten ze Civilian.
pi_3484468
ah.. ze bestaan nog?
Ja, zo'n 10 jaar geleden vond ik het ook wel leuk, te vaak gehoord echter
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  vrijdag 26 april 2002 @ 20:50:46 #20
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_3977542
:::::!!! helemaal hyperdehyper,, zit te stuiteren op m'n stoel.....dat doet Rage met mij
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  zondag 22 september 2002 @ 16:08:10 #21
22259 Fogerty
slapende account
pi_5918778
quote:
Op zondag 10 maart 2002 20:18 schreef MadScientist het volgende:
Audioslave gaan ze heten, en binnenkort komt er een album uit:

"AUDIOSLAVE, the band formed by the surviving members of RAGE AGAINST THE MACHINE alongside SOUNDGARDEN singer CHRIS CORNELL plan to release an album in November. As previously reported, the band joined up with Cornell following the departure of founding rapper Zack De La Rocha to form Civilian. However, the project appeared to be doomed when the singer quit just before the group were set to tour with Ozzfest in the US. Now, the remaining members of the group, guitarist Tom Morello, bassist Tim Commerford and drummer Brad Wilk are working with Cornell again, and have renamed the band Audioslave. MTV news reports that their currently untitled debut album is scheduled for release in the US on November 19, which would correspond to the day before in the UK. The first single is also titled 'Cochese', although a release date for that is also unconfirmed. A video will be filmed at the end of the month in LA."

Hieperdepiep hoera!
  zondag 22 september 2002 @ 17:41:14 #22
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_5920193
ahhhhh de bovenste beste Rage ... mijn eerste "stevigere" muziek waar ik naar ging luisteren. Na pakweg 1.5 jaar nonstop de drie albums van Jamiroquai te draaien, zag ik op een gegeven moment de clip van Guerilla Radio en ik schrok van mijzelve dat ik dit zeer kon waarderen. Later op die dag werd nog op TMF een concert uitgezonden [dat van Mexico Stad]. De dag erna een heel oud bandje opgevist van mijn broer dat hij al 4 jaar ergens onderop had liggen en daar stonden Bullet in the head en Killing in the name op. Een hele maand non stop gedraaid en daarna de ceedees geleend in de bieb. Het leuke/vervelende was dat ik in de bus zat en er achter mij twee "rock chicks" zaten die de dag daarvoor naar het laatste concert van RATM waren geweest in Ahoy. Ik had ze weleens in het echt willen aanschouwen!

Nu ja, ik vind Evil Empire en Battle of Los Angeles toch wel de beste albums. Het eerste album vind ik een beetje eentonig, maar toch wel met uitschieters als Know your Enemy en Fistfull of Steel. Dat laatste album renegades dat is toch niet helemaal mijn smaak met al die hiphop invloeden. Maar ik moet wel toegeven dat pistol grip pump en Maggies Farm toch wel toppertjes zijn.

Make waaaaaaaaaay for the firetruck!
  zondag 22 september 2002 @ 18:27:36 #23
17808 CoolCazt
www.quadmusic.net
pi_5920922
Ik vind RATM erg chille muziek, coole gitaar partijen en heel herkenbare zang. Killing in the name, Bombtrack, Fistful of Steel en Wake Up zijn mijn favorieten. Jammer dat Zack ermee opgehouden is
I used to listen to N*sync when they were underground ----- http://www.quadmusic.net
  dinsdag 17 december 2002 @ 09:34:23 #24
24606 edsuit
kind of blue
pi_7382438
ik dacht kom op ik ga dat debuutalbum van hun eens downloaden..

ROCK!!

echt goed zeg.. de vette riffs vliegen je om de oren, het is funky, en natuurlijk ze raps van Zach

had ik eerder moeten doen

pi_7382514
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 09:34 schreef edsuit het volgende:
ik dacht kom op ik ga dat debuutalbum van hun eens downloaden..

ROCK!!

echt goed zeg.. de vette riffs vliegen je om de oren, het is funky, en natuurlijk ze raps van Zach

had ik eerder moeten doen

voor slechts 7,99 euro te koop bij Van Leest.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')