Ik vind dat Rage Against The Machine een van de beste bands is (mijn smaak dan he). De stem van Zack de la Rocha, de eentonige verslavende gitaarlijnen van Tom Morello en de prachtige drums van Brad Wilk enz...
Nummers zoals Guerilla Radio, Killing in the Name of, Bombtrack, Bullet in your Head, Bulls on Parade, Freedom enz....
Prachtige albums als the Battle of LA, Renagades, Evil Empire, RATM en No Shelter(dit album heb ik niet).
Sommige vinden RATM een slap aftreksel van Urban Dance Squad, sommige vinden het te aggresief, maar ik vind het geweldig!
Rage Against The Machine kickt ass! Wat vinden jullie hiervan? (mooiste track, album enz...)
quote:
Op zondag 10 maart 2002 18:45 schreef PuNkOrAmA het volgende:
Prachtige albums als [...] No Shelter(dit album heb ik niet).
Ik ken alleen dat album met die monnik die in vlammen opgaat, heet dat RATM?
Daar staan wel een aantal erg lekkere nummers op, mijn favoriet is Know Your Enemy, mede dankzij Maynard James Keenan van Tool
Killing in the name is natuurlijk een klassieker. Fistfull of steel is geweldig. En ik vond het derde nummer ook altijd wel lekker, maar daar ben ik de titel even van kwijt.
Anger is a gift!
quote:Ik vind Morello juist niet zo eentonig
de eentonige verslavende gitaarlijnen van Tom Morello
quote:Ik geloof dat ze met Chris Cornell, de zanger van Soundgarden verder gaan, ben ook erg benieuwd.
Op zondag 10 maart 2002 18:51 schreef Zander het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe het gaat klinken zonder Zack.
Ik vond het eerste album enorm gaaf, met stuk voor stuk kewle nummers vol rauwe energie. Dat begin van bombtrack alleen al, enorm stoer. Het tweede album vond ik al iets eentoniger om naar te luisteren eigenlijk, maar nog steeds goeie nummers erop (Revolver vind ik ook erg gaaf). Jammer dat ik ze nooit live heb gezien, blijkbaar hebben ze hier ooit nog op Festival Mundial gestaan
BALUH!!! DA'S GEWOON GRATIS!!!!
Ik heb nog een speciale Pinkpop 25 jaar uitgave van Bombtrack met enkele remixes en live versies.
quote:Mrr. Zack blijft voglens mij nog wel de tekste nschrijven, zoiets hoord ik
Op zondag 10 maart 2002 20:18 schreef MadScientist het volgende:
Ik geloof dat ze met Chris Cornell, de zanger van Soundgarden verder gaan, ben ook erg benieuwd.
Alleen die zanger van Soundgarden vind ik niks (NFI)
quote:Bullet in the head vind ik het beste nummer van RATM.
Rage Against The Machine kickt ass! Wat vinden jullie hiervan? (mooiste track, album enz...)
Greets wc-eend
quote:Het bestaat niet.
Op maandag 11 maart 2002 18:21 schreef wc-eend het volgende:
van het album No Shelter heb ik nog nooit gehoord, heeft iemand wat meeer info???
No Shelter is een nummer wat RATM gemaakt heeft voor de soundtrack van Godzilla (of all movies, de soundtrack is wel ok though)
quote:Audioslave gaan ze heten, en binnenkort komt er een album uit:
Op zondag 10 maart 2002 20:18 schreef MadScientist het volgende:
Ik geloof dat ze met Chris Cornell, de zanger van Soundgarden verder gaan, ben ook erg benieuwd.
"AUDIOSLAVE, the band formed by the surviving members of RAGE AGAINST THE MACHINE alongside SOUNDGARDEN singer CHRIS CORNELL plan to release an album in November. As previously reported, the band joined up with Cornell following the departure of founding rapper Zack De La Rocha to form Civilian. However, the project appeared to be doomed when the singer quit just before the group were set to tour with Ozzfest in the US. Now, the remaining members of the group, guitarist Tom Morello, bassist Tim Commerford and drummer Brad Wilk are working with Cornell again, and have renamed the band Audioslave. MTV news reports that their currently untitled debut album is scheduled for release in the US on November 19, which would correspond to the day before in the UK. The first single is also titled 'Cochese', although a release date for that is also unconfirmed. A video will be filmed at the end of the month in LA."
Nu ja, ik vind Evil Empire en Battle of Los Angeles toch wel de beste albums. Het eerste album vind ik een beetje eentonig, maar toch wel met uitschieters als Know your Enemy en Fistfull of Steel. Dat laatste album renegades dat is toch niet helemaal mijn smaak met al die hiphop invloeden. Maar ik moet wel toegeven dat pistol grip pump en Maggies Farm toch wel toppertjes zijn.
ROCK!!
echt goed zeg.. de vette riffs vliegen je om de oren, het is funky, en natuurlijk ze raps van Zach
had ik eerder moeten doen
quote:voor slechts 7,99 euro te koop bij Van Leest.
Op dinsdag 17 december 2002 09:34 schreef edsuit het volgende:
ik dacht kom op ik ga dat debuutalbum van hun eens downloaden..ROCK!!
echt goed zeg.. de vette riffs vliegen je om de oren, het is funky, en natuurlijk ze raps van Zach
had ik eerder moeten doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |