quote:Verkerk b. Polansky 64 64
Ottimo esordio nel torneo per l’attrazione della settimana. L’olandese Martin Verkerk è approdato agli ottavi battendo in due set il canadese Polansky, con un break di margine per parziale. L’ex finalista di Parigi ed ex numero 14 al mondo, è adesso sulla strada dello spagnolo Pablo Andujar, in un match che promette scintille.
Need I say more?quote:Verkerk b. Polansky 64 64 Optimal debut in the torneo for the attraction of the week. The Dutch Martin Verkerk is landed to eighth striking in two set the Polansky Canadian, with a break of margin for partial. The former finalist of Paris and former number 14 to the world, is now on the road of the Spanish Pablo Andujar, in a match that she promises sparkes.
Zou die hoogste positie een hommage zijn aan Cruijff?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het te verwachten resultaat is bekend. En ook in Italië kennen ze de hoogste positie op de wereldranglijst van Martin:
[..]
Je kent Martin.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zou die hoogste positie een hommage zijn aan Cruijff?
Subtiel ook om dan juist na gisteren een overwinning te boeken in Italië
Martin is pas net begonnen aan de derde set.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je kent Martin.Alleen jammer dat het geen best of 5 is. Anders had Hij er 3-0 in sets van kunnen maken.
Ik blijf maar lachen hier.quote:
quote:Wildcard Verkerk voor Siemens Open
SCHEVENINGEN - Tennisser Martin Verkerk heeft een wildcard gekregen voor de Siemens Open, van 7 tot en met 13 juli in Scheveningen. Dat liet toernooidirecteur Ivo Pols woensdag weten.
Eerder kreeg Verkerk al een wildcard voor de Dutch Open, het tennistoernooi dat over een maand begint in Amersfoort. Verkerk is momenteel actief op het challengertoernooi van Milaan, waar hij donderdag in actie komt in de tweede ronde
Niet geheel toevallig natuurlijk. Als je een smsje stuurt met de tekst EK AAN naar, jawel, 6464, krijg je de EK-song "Bier en Tieten" op je mobielquote:
eerder bang dat hij zelf met bal en al naar de andere kant van de baan gemaaid wordtquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Prachtige print inderdaad.
De lijnrechter bij de laatste foto is boos omdat Martin de calls zelf wel maakt met zijn hawk-eyes.
Inderdaad. Hij liet hem gewoon winnen, maar dat is eigenlijk altijd als Martin een partij verliest.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:32 schreef Reya het volgende:
Martin wil morgen gewoon eens flink los kunnen gaan bij Nederland-Frankrijk.
Zo wil hij Federer, Nadal en Djokovic nog een beetje hoop geven dat ze van hem kunnen winnen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:48 schreef Falco het volgende:
Beetjetoch. Zichzelf zo vernederen hoeft ook weer niet.
Een 2-0 in sets verlies is toch het teken dat hij klaar is voor een 5-setter?quote:
Nee joh. Maar nu hij weer vele top 20-slagen slaat en als het moet zelfs top 10-slagen, gaat het er veel sneller weer af.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zag ineens weer ene topique van mijn held langsflitsen dankzij wimderon (oke, ik heb het gewoon opgezocht)
Hij ziet er op die foto's afgetraind uit. Hij heeft toch niet het bierpul tikken afgeleerd he?
Wat denk je, de tankjob van gisteren is ook om z'n tankkwaliteiten aan de bar te illustreren.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zag ineens weer ene topique van mijn held langsflitsen dankzij wimderon (oke, ik heb het gewoon opgezocht)
Hij ziet er op die foto's afgetraind uit. Hij heeft toch niet het bierpul tikken afgeleerd he?
Een fust bier en een Franse crackhoerquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat krijg je als je naar 6261 smst, Boez?
quote:OOK DEN BOSCH GUNT VERKERK WILDCARD
Na het challengertoernooi van Scheveningen heeft vrijdag ook de organisatie van het ATP-toernooi van Den Bosch Martin Verkerk een wildcard gegeven. Verkerk hoopte vorig jaar ook op een wildcard voor het grastoernooi, maar werd toen niet uitgenodigd omdat hij niet geheel fit was. Nu is dat volgens toernooidirecteur Marcel Hunze wel het geval.
Mag ik je nu aanraken?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb gelijk een kaartje voor maandag gehaald.
Dus die qualifier is gematst met de aansprekende tegenstander.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:32 schreef okee6 het volgende:
Martin is niet gematst bij de loting in Rosmalen. Haase en Huta Galung hebben aansprekende tegenstanders gekregen en hij moet tegen een qualifier beginnen
Die had zich waarschijnlijk ingeschreven met het idee dat als hij snel klaar zou zijn, hij naar Verkerk zou kunnen kijken. Da's een domper.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dus die qualifier is gematst met de aansprekende tegenstander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |