quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:59 schreef NY_Giant het volgende:
WTF!!! Het scoreboard verandert van 1-3 achter naar 4-1 voor Martin![]()
330 ongeveer.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:12 schreef erkel het volgende:
Waar komt Hij nu terecht op de ATP ranking na deze week?
Uitgelezen kans om top-100 spelers te verslaan.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:50 schreef thettes het volgende:
Wel een goed bezette challenger trouwens. Zal ie daardoor wel zin hebben om het te winnen dit keer? En wederom in de traditionele driesetters of zijn twee er genoeg?
Iets hoger zelfs, 315 om en de bij .... op de drempel van de top-300quote:
quote:“Zonde,” zei Martin Verkerk (foto) over zijn nederlaag in de halve finales van de Baden Open, het challenger-toernooi van Karlsruhe. De Alphenaar ging in drie sets tegen de Duitser Tobias Kamke onderuit. “Stom, het draaide maar om een paar ballen verschil in de derde set. Ik had graag in de finale gestaan, want dan kan er met mij alles gebeuren. Maar goed, ik ben tevreden over mijn niveau en mijn fitheid.”
Ik had hem best graag tegen Puerta gezien in de eerste ronde. Toch 2 RG-finalisten, niet slecht voor een challengerquote:Op zondag 1 juni 2008 20:50 schreef thettes het volgende:
Wel een goed bezette challenger trouwens. Zal ie daardoor wel zin hebben om het te winnen dit keer? En wederom in de traditionele driesetters of zijn twee er genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |