abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 november 1999 @ 23:37:00 #1
1385 Bientje
oh het bakkie weeg ook wat!
pi_216051
Alle liefhebbers snel naar moeder Anne. Als Anouk ziek naar huis gaat is er weer een plekje vrij voor een kandidaat met blond haar en grote borsten (M/V) die volgende week uitgestemd wil worden....

[Dit bericht is gewijzigd door Bientje (Datum 05 November 1999).]

Trust, but verify (Ronald Reagan)

vrijdag 5 november 1999 @ 23:41:00 #2
1385 Bientje
pi_216052
En Mauries zegt net dat-ie zich ook niet lekker voelt, dus Mauries-types ook welkom....

pi_216053
A.u.b. Niet weer zo'n Sabine is zwanger topic!
Pain is temporarily, pride is forever!

vrijdag 5 november 1999 @ 23:45:00 #4
1385 Bientje
pi_216054
Kijk maar op de streams of in streams aktueel, ze is misselijk, heeft buikpijn en koorts

pi_216055
Is duidelijk, maar om dan meteen te suggereren ,in een Topic, dat ze het BB huis verlaat lijkt me redelijk overdreven...

Anyway, ík zou het niet vervelend vinden

vrijdag 5 november 1999 @ 23:53:00 #6
1385 Bientje
pi_216056
Lijkt me toch niet onwaarschijnlijk dat ze naar huis gaat als ze morgen nog steeds ziek is. Is een suggestie als topic erger dan in een topic? Leek mij belangrijk genoeg voor een topic. Als er een virus gaat heersen in het BB huis verandert het "spel". Maar als je het er niet mee eens bent, even goede vrienden. Kun je dan even een lijstje geven van topic waardige onderwerpen. Kan ik er rekening mee houden....

pi_216057
We shall seewhat happens.

Wat het topic lijstje betreft, lees start pagina van FOK!ZINE.

[Dit bericht is gewijzigd door Malony (Datum 06 November 1999).]

pi_216058
Nou, ze zal niet een, twee, drie naar huis gaan. Het zal wel griep zijn. Maar durft de groep zo'n zielig vogeltje straks nog te nomineren???

Mijn signature is deze keer speciaal voor haar.

The trick is to keep breathing
pi_216059
Twee mogelijkheden:

Ze heeft te veel drop gegeten

of

dat brood van vanochtend was echt niet goed

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_216060
Vervelend wordt het als zij inderdaad een flinke griep onder de leden heeft en daarmee de rest al aangestoken heeft. Het is ook mij opgevallen dat ze een redelijk hoestje produceerde lopende de dag.

Als de rest binnenkort ook griep krijgt en ze liggen vervolgens twee, drie, vier dagen in bed ben ik benieuwd wat dat voor beelden gaat opleveren.

Ze zullen door het geleden gewichtsverlies wel extra vatbaar zijn. En dan is het ook nog denkbaar dat er 1 zo ziek wordt, dat hij/zij liever naaar huis gaat.

Karin of Ruud misschien. Alleen al het effect wat het met zich mee brengt als er een paar ziek in 1 van die donkere slaapholen blijft liggen terwijl het nominatietijd is. Maar ja er valt veel te speculeren, laten we afwachten.

zaterdag 6 november 1999 @ 01:08:00 #11
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_216061
Anouk heeft gewoon heimwee. Had ik ook als klein kind toen we op vakantie waren. Anouk voelt zich schuldig tegenover haar zusje voor haar plotselinge vertrek. Haar ouders zitten immers in Spanje. Dat zusje heeft nu geen "tastbaar" zusje, dit zelfde geld voor Anouk.
You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

zaterdag 6 november 1999 @ 04:31:00 #12
1393 Superman
Ready for Take-off
pi_216062
Anouk is gewoon nog een baby vergeleken met de overige bewoners, dus snel naar de goede zorgen van moeder en (grote) zus.
Groove is in the Heart
pi_216063
Ik denk niet dat het verstandig is om te zeggen dat Anouk het huis weer moet verlaten. Want zou ze dat inderdaad doen, dan krijgen we weer een nieuwe bewoonster in het BB-huis, en zo erg is Anouk toch niet...? Die andere is veel erger, dat is echt een trippelk*tje, loopt de hele dag maar mooi te wezen met dat vogelnestje op haar hoofd....bah
Hoe beter ik de mensen leer kennen, hoe meer ik van mijn computer ben gaan houden.
  zaterdag 6 november 1999 @ 10:22:00 #14
521 ruby
Hell yeah!
pi_216064
Ik denk dat Anoukje best een leuk karakter is binnen het BB-huis. Daar bedoel ik niet mee dat ik haar een toffe meid vind maar ze lijkt me opzich geen secreet ofzo. Maar in de uitzending van 5-11 kon je wel merken dat ze gauw op de kast te jagen is en dat ze best wel haar antwoord snel klaar heeft. Kan misschien voor wat leuke acties zorgen, toch?
Godzijdank is er vanavond weer een uitzending, enig!
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_216065
Van de BB-site (een dag later)Op een gegeven moment missen Karin en Maurice Anouk. Blijkt dat ze al een tijdje in haar bed ligt, ze is misselijk. Anouk: “Misschien heb ik teveel gegeten.” Karin, Willem en Maurice staan haar bij met goede raad. Anouk klaagt: “Ik wil dat het er uit komt maar het komt niet. Ik kan niet overgeven.” Karin, als een echt moedertje, brengt haar een glas water. “Hier heb je een kopje thee en een warme kruik.” Ondertussen zitten Ruud en Cyrille in woonkamer. Cyrille vertelt over haar zangcarrière. “We werden gewoon bij elkaar gezet. Maar het klikt zo goed tussen ons. Je kan het ook alleen doen maar als er iets is kunnen we op elkaar steunen. Ik verheug me er op om lekker met elkaar te zingen. We hebben vaker met elkaar gerepeteerd.” Ruud: “Ik ben benieuwd hoe het met je verder gaat.” Cyrille: “Ja, nou ik ook. Ik zie wel eigenlijk.” Ruud heeft er alle hoop in dat het goed komt: “Je weet toch dat je talent hebt? Je gaat het wel maken.” Bart en Willem spelen ping pong. Willem “Ik doe maar wat. Ruud kan het zo goed.” Bart is het hier helemaal mee eens: “Ja, bij Ruud is het een resultaat van jarenlange ervaring.” De avond begon met poeppraat en eindig met… jawel. Maurice vertelt aan Karin, Willem en Bart dat hij zich eigenlijk ook niet zo lekker voelt. Karin vraagt meteen bezorgd: “Ben je ook misselijk?” Maurice aarzelt eerst maar zegt dan: “Nou nee, meer schijterij eigenlijk.” Dit zegt hij heel zachtjes. Bart en Willem beginnen meteen te lachen. Maurice doet zelf ook mee. “Ja”, zegt hij, “volgende keer doe ik de microfoon gewoon aan mijn kont.” Ondanks deze grapjes maken ze zich wel zorgen over Anouk. Willem: “Misschien was het de drop. Die heeft ook een laxerende functie.” Even later weet hij : “Het is toch de zenuwen. Ja zo’n jong meisje tussen al die volwassenen. Ik zou me gewoon niet prettig voelen. Het is spanning en die moet op een of andere manier er uit komen. Het is een jonge griet die aandacht naar zich toe trekt en die dat ook verwacht.” Bart: “Ja, iedereen verwerkt spanning op zijn eigen manier natuurlijk.”

Op het ogenblik dat dit is geplaatst loopt Noukie al weer vrolijk rond. Ze had zelfs al tijd om het volgende rampje te belevn (hand verbrand).

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 6 november 1999 @ 18:03:00 #16
572 Sniper
Gull Catcher
pi_216066
quote:
op 11-06-1999 om 05:59 PM schreef Hunter het volgende:

Op het ogenblik dat dit is geplaatst loopt Noukie al weer vrolijk rond. Ze had zelfs al tijd om het volgende rampje te belevn (hand verbrand).

Misschien is Nookie te enthousiast bij het masseren.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')