Verleden jaar vaak langs geweestquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:14 schreef Perrin het volgende:
Och, ze hebben daar Friet van Piet, dus je kunt er iig gezellig dineren met zijn tweetjes
Wat doet dit topic in R&P trouwens?
En de geweldige wegen....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:50 schreef Govinda het volgende:
Ook bij Chersonissos zijn er leuke (romatische) plekjes. Je kan bijvoorbeeld heel makkelijk naar Koutouloufari of Piskopiano lopen en daar lekker gaan eten.
Is niet zo massaal als chersonissos boulevard en het eten is lekkerder.
Denk ook eens om een scooter te huren! Hartstikke leuk om met zijn tweeen te doen, zij lekker d'r handen om je middel en samen genieten van het schitterende landschap!
Er zijn ook wel rustiger dorpjes om Chersonissos heen, en dit complex ligt mooi tussen het dorp en starbeach in, kan je alle kanten op, maar zit je niet midden in de herrie. Persoonlijk vindt ik Kreta geen mooi eiland, het is eigenlijk 1 grote gele stoffige rots, dan is een Skiatos veel groener, maar ook een stuk rustiger.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:17 schreef undercovaM het volgende:
tja.. dacht kreta leuk.. maar ik hoor overal geluiden dat dat geen vakantie voor een stelletje is. tenminste als je enigzins romantisch aangelegd ben whaha. nu denk ik ook waarom zou ik in godsnaam met mn vriendin naar zo`n gebied gaan waar feesten voornamelijk centraal staat. ik hou van feesten maar ik heb ook mn rust nodig zonder lawaai
Chersonissos zelf is idd meer voor de jongelui en het feesten, als je toch naar Griekenland wilt, dan is Rhodos (stad) ook erg mooi, een knusse oude binnenstad voor die intieme wandelingenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:13 schreef undercovaM het volgende:
gele stoffige rots whaha! bedankt voor de reactie
maar ik denk dat mensen die naar chersonissos gaan toch vooral voor de feesten gaan? aangezien er idd leukere vakantieoorden zijn. en ik ga liever met een vriendin samen genieten dan dat we savonds naar party`s gaan haha.. oh wat ben ik toch een romanticus
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:54 schreef undercovaM het volgende:
iedereen kent het vakantieoord chersonissos wel.
Naja, de herrie wordt gemaakt bij de disco's in het centrum en die grote flatgebouwen vol bezopen pubertjes, wat rondom het dorp is het prima toeven, en zitten ook nog wel aardig wat stelletjes hoor. De wat oudere stelletjes, waar ik mezelf met m'n 33 jaar ook maar even toe reken, zullen eerder naar wat rustiger plaatsen op Kreta gaan, maar als je met z'n tweeën nog es een avondje los wil is het volgens mij nog niet zo'n slechte bestemming hoor..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:33 schreef undercovaM het volgende:
alles kan kapot? wat lul jij nou.. en laagseizoen is niet van toepassing.. het gaat om een periode in het hoogseizoen.. dus ik kan hieruit concluderen dat die rust niet te vinden zal zijn
dude ik wil wel gewoon me taal kunnen spreken en mijn kroketje kunnen eten, dwaas!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:49 schreef L.Denninger het volgende:
Waarom zou je in bobsnaam daar met je vriendin naartoe willen ?
Heb je een allergie voor leuke reisbestemmingen ofzo ?
cultuur snuiven in Chersonnisosquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:51 schreef Scorpie het volgende:
Ik zat op 5 minuten afstand van Chersonnisos met mijn vriendin samen, en het oude gedeelte van Chersonnisos is goed te doen hoor voor met zijn 2tjes, je kan zelfs cultuur snuiven daaro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |