abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 mei 2008 @ 14:54:03 #1
212350 undercovaM
You know who?
pi_59013248
Een enigzins aparte vraag, maar het volgende. iedereen kent het vakantieoord chersonissos wel. feesten feesten en nog eens feesten. Met een groep (vrijgezelle) vrienden natuurlijk een fantastisch paradijs, maar is chersonissos nou een place to be als stelletje? het lijkt mij niet de meest romantische plek om een vakantie door te komen. maar misschien zit ik verkeerd ik hoor het wel
  vrijdag 30 mei 2008 @ 15:14:42 #2
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_59013543
Och, ze hebben daar Friet van Piet, dus je kunt er iig gezellig dineren met zijn tweetjes

Wat doet dit topic in R&P trouwens?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 30 mei 2008 @ 15:18:17 #3
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_59013623
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 15:14 schreef Perrin het volgende:
Och, ze hebben daar Friet van Piet, dus je kunt er iig gezellig dineren met zijn tweetjes

Wat doet dit topic in R&P trouwens?
Verleden jaar vaak langs geweest

Lekker kroket
pi_59013691
Dat ligt heel erg aan het type stelletje dat jullie zijn. Hou je van dat soort pauper feestoorden, dan moet je gaan. Zo niet, dan zou ik een andere bestemming kiezen op Kreta.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 15:42:35 #5
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_59014219
Genoeg te doen daar voor stelletjes, als je ook van af en toe uitgaan houdt erbij in ieder geval.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_59014280
Neem een appartement wat aan de rand v/h dorp, en niet zo'n flat vol opgewonden pubertjes in het centrum, dan is het best te doen, maar voor stelletjes zijn er op Kreta wel leukere plekjes te vinden, als je echt samen wilt stappen kom je toch al wel snel daar terecht, maar moet het perse kreta zijn dan?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 15:49:21 #7
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_59014366
Waarom zou je in bobsnaam daar met je vriendin naartoe willen ?
Heb je een allergie voor leuke reisbestemmingen ofzo ?
zzz
  vrijdag 30 mei 2008 @ 15:50:25 #8
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_59014383
Ook bij Chersonissos zijn er leuke (romatische) plekjes. Je kan bijvoorbeeld heel makkelijk naar Koutouloufari of Piskopiano lopen en daar lekker gaan eten.
Is niet zo massaal als chersonissos boulevard en het eten is lekkerder.
Denk ook eens om een scooter te huren! Hartstikke leuk om met zijn tweeen te doen, zij lekker d'r handen om je middel en samen genieten van het schitterende landschap!
Suffering from Oblomow's
pi_59014398
Ik zat op 5 minuten afstand van Chersonnisos met mijn vriendin samen, en het oude gedeelte van Chersonnisos is goed te doen hoor voor met zijn 2tjes, je kan zelfs cultuur snuiven daaro
pi_59014514
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 15:50 schreef Govinda het volgende:
Ook bij Chersonissos zijn er leuke (romatische) plekjes. Je kan bijvoorbeeld heel makkelijk naar Koutouloufari of Piskopiano lopen en daar lekker gaan eten.
Is niet zo massaal als chersonissos boulevard en het eten is lekkerder.
Denk ook eens om een scooter te huren! Hartstikke leuk om met zijn tweeen te doen, zij lekker d'r handen om je middel en samen genieten van het schitterende landschap!
En de geweldige wegen.... Ik ben zeker al 15x op Kreta geweest, en zodra je van de grotere kustwegen afwijkt wordt het levensgevaarlijk op een scooter, neem dan alsjeblieft een auto voor die paar tientjes meer..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:45:21 #11
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_59015453
Lol? Er zitten daar genoeg stelletjes. En Kreta is groter dan alleen chersonisos. Bovendien vind ik die feesten altijd overrated, omdat ze in de praktijk vaak bevolkt zijn met oversexte, agressieve tieners van veelal het mannelijk geslacht.

Maargoed, ik zou mijn vriendin überhaupt nooit meenemen naar een zomerkamp van het proletariaat.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:54:55 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_59015664
Ik ben een keer in Chersonissus geweest,maar kan me dus echt niets herinneren van wilde feesten ed. Maar goed, ik was daar dan ook buiten het seizoen en Friet van Piet was er toen (nog) niet. Op basis van mijn ervaringen (en ik ben geen feestbeest) vind ik het geen beroerde bestemming voor een stelletje. Maar goed, ik heb schijnbaar een Kreta-ervaring die ver van de huidige realiteit staat.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 17:13:32 #13
30252 Soempie
Procreating
pi_59016113
Ik dacht even dat het over een ziekte ging. Ik ben vast de enige die Chersonissos niet kent.

Ik zou niet graag met m'n vriend naar een feestoord op vakantie gaan waar het alleen draait om zuipen en seksen. Waarom overweeg je het uberhaubt?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 30 mei 2008 @ 17:17:45 #14
212350 undercovaM
You know who?
pi_59016213
tja.. dacht kreta leuk.. maar ik hoor overal geluiden dat dat geen vakantie voor een stelletje is. tenminste als je enigzins romantisch aangelegd ben whaha. nu denk ik ook waarom zou ik in godsnaam met mn vriendin naar zo`n gebied gaan waar feesten voornamelijk centraal staat. ik hou van feesten maar ik heb ook mn rust nodig zonder lawaai
pi_59016466
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 17:17 schreef undercovaM het volgende:
tja.. dacht kreta leuk.. maar ik hoor overal geluiden dat dat geen vakantie voor een stelletje is. tenminste als je enigzins romantisch aangelegd ben whaha. nu denk ik ook waarom zou ik in godsnaam met mn vriendin naar zo`n gebied gaan waar feesten voornamelijk centraal staat. ik hou van feesten maar ik heb ook mn rust nodig zonder lawaai
Er zijn ook wel rustiger dorpjes om Chersonissos heen, en dit complex ligt mooi tussen het dorp en starbeach in, kan je alle kanten op, maar zit je niet midden in de herrie. Persoonlijk vindt ik Kreta geen mooi eiland, het is eigenlijk 1 grote gele stoffige rots, dan is een Skiatos veel groener, maar ook een stuk rustiger.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 18:13:45 #16
212350 undercovaM
You know who?
pi_59017265
gele stoffige rots whaha! bedankt voor de reactie
maar ik denk dat mensen die naar chersonissos gaan toch vooral voor de feesten gaan? aangezien er idd leukere vakantieoorden zijn. en ik ga liever met een vriendin samen genieten dan dat we savonds naar party`s gaan haha .. oh wat ben ik toch een romanticus
pi_59017386
Ik ben er 2 jaar geleden geweest met mijn dochter van toen bijna 5. Maar wij waren er toen eind mei, nog net voordat het seizoen begon dus. Wij zaten in starbeach village en daar merkte je dus niks van het feesten enzo en overdag was het niet druk op star beach. Maar nogmaals, dit was voor het seizoen begon.

Nou wil ik mijn dochter en mij niet vergelijken met een stelletje, maar schrijf dit puur om te laten weten dat het niet alleen maar feesten is en dat je dus ook gewoon een hele relaxte vakantie daar kunt hebben, mits buiten het hoofdseizoen.
pi_59017413
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 18:13 schreef undercovaM het volgende:
gele stoffige rots whaha! bedankt voor de reactie
maar ik denk dat mensen die naar chersonissos gaan toch vooral voor de feesten gaan? aangezien er idd leukere vakantieoorden zijn. en ik ga liever met een vriendin samen genieten dan dat we savonds naar party`s gaan haha .. oh wat ben ik toch een romanticus
Chersonissos zelf is idd meer voor de jongelui en het feesten, als je toch naar Griekenland wilt, dan is Rhodos (stad) ook erg mooi, een knusse oude binnenstad voor die intieme wandelingen en lekkere restaurantjes. Rethymnon op Kreta is ook leuk, kan je heerlijk vis eten in de haven.
pi_59018491
Prima, doen!! Wanneer gaan jullie? Alles kan kapot!!!
Do one thing erveryday that scares you...Sing!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 19:33:38 #20
212350 undercovaM
You know who?
pi_59018738
alles kan kapot? wat lul jij nou.. en laagseizoen is niet van toepassing.. het gaat om een periode in het hoogseizoen.. dus ik kan hieruit concluderen dat die rust niet te vinden zal zijn
pi_59019005
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:54 schreef undercovaM het volgende:
iedereen kent het vakantieoord chersonissos wel.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_59019052
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 19:33 schreef undercovaM het volgende:
alles kan kapot? wat lul jij nou.. en laagseizoen is niet van toepassing.. het gaat om een periode in het hoogseizoen.. dus ik kan hieruit concluderen dat die rust niet te vinden zal zijn
Naja, de herrie wordt gemaakt bij de disco's in het centrum en die grote flatgebouwen vol bezopen pubertjes, wat rondom het dorp is het prima toeven, en zitten ook nog wel aardig wat stelletjes hoor. De wat oudere stelletjes, waar ik mezelf met m'n 33 jaar ook maar even toe reken, zullen eerder naar wat rustiger plaatsen op Kreta gaan, maar als je met z'n tweeën nog es een avondje los wil is het volgens mij nog niet zo'n slechte bestemming hoor..
  vrijdag 30 mei 2008 @ 20:28:00 #23
97934 ASroma
Flamboyant
pi_59019944
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 15:49 schreef L.Denninger het volgende:
Waarom zou je in bobsnaam daar met je vriendin naartoe willen ?
Heb je een allergie voor leuke reisbestemmingen ofzo ?
dude ik wil wel gewoon me taal kunnen spreken en mijn kroketje kunnen eten, dwaas!

nee maar serieus als jij al vaker met je vriendin gaat stappen en beesten in het weekend kun je je er best wel vermaken

[ Bericht 0% gewijzigd door ASroma op 30-05-2008 20:35:12 ]
pi_59048148
Moet gewoon kunnen hoor! Je hebt er vanalles wat, zowel rust, cultuur als uitgaan. Daarnaast kun je inderdaad makkelijk naar de naastgelegen dorpen zoals Malia. Mooi strand daar..
En als jullie beiden van stappen houden?
Was er verleden jaar (en ga over een week weer). Verleden jaar hebben we meerdere stellen ontmoet die het ontzettend naar hun zin hadden!
Ben niet zo dom als ik eruit zie!
  maandag 2 juni 2008 @ 14:32:42 #25
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_59069421
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 15:51 schreef Scorpie het volgende:
Ik zat op 5 minuten afstand van Chersonnisos met mijn vriendin samen, en het oude gedeelte van Chersonnisos is goed te doen hoor voor met zijn 2tjes, je kan zelfs cultuur snuiven daaro
cultuur snuiven in Chersonnisos
Meestal worden daar heel andere dingen gesnoven!
Lege virente, virent cuncta
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')