het is niet zo druk op de afdeling op vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:36 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kan iemand anders m niet ff verwerken dan?
Werk ze...! Waar werk je, btw?quote:
quote:Bij een doorgemaakte verkoudheid is er een levenslange immuniteit voor dat specifieke virus.
quote:Er zijn echter honderden verschillende soorten virussen die een verkoudheid kunnen veroorzaken.
45 minuten ofzo ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:50 schreef LastRequest het volgende:
Aah beterschap Brammie!
Ik ga blijkbaar fietsen morgen, hoe lang zal het fietsen zijn van Nijmegen Centraal naar de Berendonck?
Vanaf het keizerkarelplein kilometertje of 8 schat ik zoquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:50 schreef LastRequest het volgende:
Aah beterschap Brammie!
Ik ga blijkbaar fietsen morgen, hoe lang zal het fietsen zijn van Nijmegen Centraal naar de Berendonck?
Fakking niet normaal man, toen ging idd mijn wekkerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 05:19 schreef swarmahoer het volgende:
coctail moet je niet wakker worden nu?
4 uur, en 2.5 uur terug rijden uit Amsterdam...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:30 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben nog opvallend fit na twee uur slaap en een dag werken
De beste serie ooit gemaaktquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb het nooit gevolgt, misschien es een keer gaan downloaden..
Het is een leuke serie, maar beste serie ooit zou ik hem toch niet noemenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De beste serie ooit gemaakt, no doubt
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |