nee dát shirt van Voller is van 1990.. en geen minuut vroegerquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:42 schreef Gallorini het volgende:
[..]
In 88 zagen ze er net zo uit.
Volgens mij
Maar het shirt van 88 was hetzelfdequote:Op donderdag 29 mei 2008 22:43 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
nee dát shirt van Voller is van 1990.. en geen minuut vroeger
Hmm, daar ben ik inmiddels ook achter ja. Zijn zelfs amper te vinden op google.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:54 schreef WalterSobchak het volgende:
Ben ik met het WK ook naar op zoek geweest, en je bent echt te laat. Op e-bay gaan ze voor behoorlijke bedragen..
Als je er een jaar geleden naar op zoek was gegaan, waren ze waarschijnlijk nog wel betaalbaar geweest.
Ja die actie van Ronald Koeman met zo een duits shirt wat ook een van de eerste dingen die mij te binnen schootquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Je kunt ook gewoon toiletpapier kopen hoor...
Gaan die ook dood dan?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:24 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik zie het al voor me, TS in een kroeg vol Nederlanders met een oranje leeuwenshirt van Blokker, met daaronder zo'n Mofrikaans shirt. Scoort Mofrika, trekt 'ie z'n leeuwenshirt over z'n hoofd heen...![]()
Bij voorbaat R.I.P. aan de nabestaanden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |