quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:30 schreef Matje-1989 het volgende:
Klopt is al een hele tijd zo.
Al sinds vandaag 12.00 ofzo
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:30 schreef Tecnix het volgende:
[..]
Op dit tijdstip neemt men niet meer op
quote:
Wat heb je liever.. Overal kunnen bellen.. of altijd je beltegoed op kunnen vragen?quote:
Die 1244 problemen zijn inderdaad al maanden aan de gang.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:40 schreef deepart het volgende:
[..]
Wat heb je liever.. Overal kunnen bellen.. of altijd je beltegoed op kunnen vragen?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:47 schreef dennus2008 het volgende:
kan je bij t-mobile ook je tegoed via sms opvragen? bij abbo?
quote:T-Mobile:
U kunt het nog resterende tegoed van uw belbundel opvragen door in te loggen op de site www.t-mobile.nl.
Vandaag gaat mijn Hi abonnement inquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:40 schreef deepart het volgende:
[..]
Wat heb je liever.. Overal kunnen bellen.. of altijd je beltegoed op kunnen vragen?
Je weet toch studenten hequote:Op donderdag 29 mei 2008 23:48 schreef Little_Angel het volgende:
Met een andere provider heb ik dat ook steeds gehad, tering irritant dus het is een terechte klacht.
Maar sowieso.... Hi.
Bij mijn kamergenoot 2 wekenquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:34 schreef reetveter het volgende:
Dat duurt soms gewoon 4 uur voordat je het krijgt
Heb ik helaas net ook mogen ondervinden.. Kut providersquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:36 schreef Dennis101 het volgende:
Nee, dan vodafone. Die zouden van 18 - 23 mei werkzaamheden aan de klantenservice houden. Nu staat er op de site een bericht dat tot eind juni het saldo niet opgevraagd kan worden...
Vorige week heb ik niks ontvangenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bij mijn kamergenoot 2 weken![]()
Ik krijg hem altijd in 2 minuten
Heel klote is dan als hij het een hele maand niet doet, dan denk je dat je nog genoeg hebt en blijf je bellenquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heel klote is dan als hij het een hele maand niet doet, dan denk je dat je nog genoeg hebt en blijf je bellen
Krijg je dan je rekening.... huh zat ik er al overheen? "ja 70 euro"
Waarom zou je denken dat je nog genoeg hebt? Je weet wat een gesprek per seconde/minuut kost, net al een sms. Je weet ook hoeveel beltegoed je in totaal per maand krijgt. Zonder saldoinformatie kun je er best een paar euro overheen gaan, het blijft een schatting, maar als het om 70 euro gaat is het volledig je eigen schuld.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:48 schreef behangplakker het volgende:
Heel klote is dan als hij het een hele maand niet doet, dan denk je dat je nog genoeg hebt en blijf je bellen
Krijg je dan je rekening.... huh zat ik er al overheen? "ja 70 euro"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |