abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67707698
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:53 schreef Enfermera het volgende:
Ik was sinds mijn 7e allergisch voor huisstofmijt, rond mijn 17e werd ik nog eens getest en kwam eruit dat ik ook hooikoorts had, maar daar had ik eigenlijk weinig van gemerkt..gelukkig. De huisarts raadde me ook aan om met een therapie te beginnen, Oralgen. Druppels onder je tong, opbouwfase en onderhoudsfase. Dat laatste betekende voor minstes 3 jaar 2x in de week (per kuur, dus voor mij 4x in de week) 20 druppels onder je tong.
Ben er nu inmiddels vanaf, heb het ruim 4 jaar volgehouden. Na het 1e jaar waren mijn klachten al drastisch verminderd, echt super Inmiddels al haast geen klachten meer. Soms nog wel als ik bij mensen op bezoek ben die katten hebben, maar dat is minimaal. Echt heerlijk, ben zo blij, en ik hoop echt dat het of helemaal wegblijft of anders nog een heeele lange tijd...
Daar ben ik nog mee bezig! Nu ga ik m'n 2e jaar in, merk al enorm veel verschil gister heb ik voor het eerst weer een oogdruppeltje gebruikt maar meer ook niet! Eerder was het iedere dag een pilletje en oogdruppels en dan had ik nog last! Voor mij helpt het geweldig, wou dat de dokter er al veel eerder mee was gekomen
pi_67708704
De injectie die ik heb gehad werkt echt prima
Heb bijna geen last meer.. gisteren alleen wat gekriebel in de keel.
pi_67709720
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 17:24 schreef Metalfreak het volgende:
Ik heb nog érg wenig klachten tot nu toe en dat zonder medicijnen, ik ben voorzichtig positief dat het iets minder aan het worden is bij mij...
Ja ik begin te twijfelen... Ik dacht dat mijn therapie ook al keigoed werkte, omdat ik nog bijna nergens last van gehad heb.. Maar als ik het hier zo lees heeft bijna iedereen nergens last van
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_67714238
Gisteren mn spulletjes bij de apotheek gehaald.
Ik kreeg 4 (!) flesjes oogdruppels en maar 14 tabletten in totaal. (terwijl ik er wel elke dag 1 moet slikken)
Beetje raar..
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_67721373
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 18:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
De injectie die ik heb gehad werkt echt prima
Heb bijna geen last meer.. gisteren alleen wat gekriebel in de keel.
Welke injectie is dit? Een kenacort oid?

En welke oogdruppels heb je gehad Lotje?
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_67721467
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:13 schreef mark_dabomb het volgende:

[..]

En welke oogdruppels heb je gehad Lotje?
De oogdruppels heten Livocab
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ze nog niet gebruikt heb, omdat k mn lenzen zo lang mogelijk in wil houden.
Helaas gaan oogdruppels niet samen met lenzen
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_67731058
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

De oogdruppels heten Livocab
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ze nog niet gebruikt heb, omdat k mn lenzen zo lang mogelijk in wil houden.
Helaas gaan oogdruppels niet samen met lenzen
Het kan wel, ik heb van de allergologe druppels gekregen speciaal voor mensen met lenzen
Ze heten Zaditen.
  zondag 5 april 2009 @ 15:59:26 #258
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_67731392
Knock on wood maar ik heb andere jaren rond deze tijd echt hele erge last, en tot nu toe merk ik nog niks...
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_67732762
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:49 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Het kan wel, ik heb van de allergologe druppels gekregen speciaal voor mensen met lenzen
Ze heten Zaditen.
Ook voor zachte lenzen? Dat zou echt te gek zijn. Dan ga ik morgen weer even naar mijn huisarts bellen.
Want helaas helaas vandaag moest ik beginnen met de druppels
pi_67733884
quote:
Op zondag 5 april 2009 16:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ook voor zachte lenzen? Dat zou echt te gek zijn. Dan ga ik morgen weer even naar mijn huisarts bellen.
Want helaas helaas vandaag moest ik beginnen met de druppels
Ja ik heb ook zachte lenzen
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
Knock on wood maar ik heb andere jaren rond deze tijd echt hele erge last, en tot nu toe merk ik nog niks...
Same here, zoals ik gister al postte.. daarom denk ik dat het nog niet echt in de lucht zit ofzo? Beetje raar..
  zondag 5 april 2009 @ 22:24:41 #261
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_67742781
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 17:42 schreef fresta het volgende:

[..]

Daar ben ik nog mee bezig! Nu ga ik m'n 2e jaar in, merk al enorm veel verschil gister heb ik voor het eerst weer een oogdruppeltje gebruikt maar meer ook niet! Eerder was het iedere dag een pilletje en oogdruppels en dan had ik nog last! Voor mij helpt het geweldig, wou dat de dokter er al veel eerder mee was gekomen
Oh echt! Super he Haha ja dat had ik ook
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_67750030
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:13 schreef mark_dabomb het volgende:

[..]

Ik weet de naam eigenlijk niet precies?
Het was in ieder geval een antiallergeeninjectie die voor 3 maanden helpt. In combinatie met Aerius medicijnen helpt het echt heel goed
  maandag 6 april 2009 @ 09:04:16 #263
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_67750130
't Is vorige week weer bij me begonnen. Vorig jaar voor het eerst last van gehad (op m'n 24e ) en ik had echt gehoopt dat het iets eenmaligs zou zijn ofzo, maar ik ga weer een klotenvoorjaar tegemoet blijkbaar.
pi_67750210
Week of 2 terug hier begonnen. Vanochtend werd ik wakker met wallen (van de hooikoorts ja )

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2009 09:08:33 ]
pi_67753860
quote:
Op maandag 6 april 2009 08:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Ik weet de naam eigenlijk niet precies?
Het was in ieder geval een antiallergeeninjectie die voor 3 maanden helpt. In combinatie met Aerius medicijnen helpt het echt heel goed
Zou je het misschien is op willen zoeken? (A)
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_67765415
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:28 schreef mark_dabomb het volgende:

[..]

Zou je het misschien is op willen zoeken? (A)
Ik zal de assistente van de huisarts morgen ofzo eens bellen
  maandag 6 april 2009 @ 18:02:46 #267
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_67766869
Ah ,de eerste klachten van het seizoen, beetje irritatie in de neus en een oog.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 6 april 2009 @ 21:37:47 #268
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_67774792
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 15:22 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Het werkt echt prima, ik weet niet wat me overkomt. Ik neem er om de dag eentje

[ afbeelding ]
Hm ik ga deze denk ik ook halen (bovenop m'n injectie), begin nu toch wel iets last te krijgen...

Overdosis
pi_67774953
Pff. Het is weer begonnen. Kriebelende ogen.

Vanmiddag ook heerlijk op de fiets terug met tranende ogen.
Niet leuk ;i
pi_67783366
Ik had gister ook last van tranende ogen moet ik zeggen.. maja dat valt weer mee
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:06:14 #271
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_67785550
Grrr, te vroeg gejuicht.... Vanmorgen enorm veel last van een jeukend gehemelte...
Don't let my username fool you...
  dinsdag 7 april 2009 @ 18:39:00 #272
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_67802747
Ja ook hier is t begonnen volgens mij, jeukend gehemelte, ruwe pijnlijke keel, niezen en jeuk ogen...
  dinsdag 7 april 2009 @ 20:51:48 #273
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_67807125
Toch maar even naar de doc omdat ik al 3 weken af en aan verkouden ben en last van mn keel heb. Heb waarschijnlijk bronchitis / sinnitis (bijholteontsteking is dat laatste), dus een antibioticakuurtje en heb er ook Nasonex neusspray bij gekregen. Hoop dat het een beetje werkt... Zit nu nog even aan de otrivin omdat mn neus anders helemaal dichtzit en ik niet eens normaal kan ademen.. Heb daar zo'n godsgruwelijke hekel aan
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_67822301
Ik ben 25 jaar oud en heb al sinds mijn 12e last van hooikoorts. In het ziekenhuis ben ik getest en ik ben 100% allergisch voor bomen en grassen. Ik heb vooral ontzettend veel last van mijn neus. Hij zit een half jaar (van eind februari tot juli) helemaal vast en op sommige dagen loopt ie als een kraan. Er komt dan elke seconde wel een druppel "water" uit. Het is zo erg dat ik mij elk jaar wel een dag ziek meld omdat ik niet kan werken met die loopneus. Mijn neus gaat ook regelmatig helemaal kapot omdat ik zo vaak een zakdoek gebruik (kan het moeilijk laten lopen). Ik heb al van alles geprobeerd zoals oogdruppels, pillen, meerdere homeophatische middeltjes. Ik heb onder andere Aerius, Claritine, Loratadine geslikt. Dit helpt allemaal helemaal niets, 0,0%. Het enige wat enigzins heeft geholpen is een kenakort injectie. Deze injectie haalde ik bij mijn huisarts. Maar na enige jaren (ik haalde drie spuiten per jaar) nam de werking af. Ik ben nu voor het tweede jaar in behandeling bij het ziekenhuis voor de immunotherapie (ik krijg per jaar iets van 7 injecties tegen bomen en 7 tegen grassen in elke arm) maar ik merk totaal geen verbetering. Bij 80% van de mensen zou de werking het eerste jaar al te merken zijn. Als ik dit jaar weer geen verbetering zou merken, gaan ze waarschijnlijk de behandeling stoppen.

Ik vraag me af of er ook andere mensen zijn die zoveel last hebben en bij wie niets werkt?
  donderdag 9 april 2009 @ 19:52:51 #275
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_67874479
Wat een ellende, ik nies me helemaal gek! Heb zelfs al een bultje in mijn neus, op mijn neus en dikke ogen

Morgen maar eens naar de huisarts...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')