Daar ben ik nog mee bezig! Nu ga ik m'n 2e jaar in, merk al enorm veel verschil gister heb ik voor het eerst weer een oogdruppeltje gebruikt maar meer ook niet! Eerder was het iedere dag een pilletje en oogdruppels en dan had ik nog last! Voor mij helpt het geweldig, wou dat de dokter er al veel eerder mee was gekomenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:53 schreef Enfermera het volgende:
Ik was sinds mijn 7e allergisch voor huisstofmijt, rond mijn 17e werd ik nog eens getest en kwam eruit dat ik ook hooikoorts had, maar daar had ik eigenlijk weinig van gemerkt..gelukkig. De huisarts raadde me ook aan om met een therapie te beginnen, Oralgen. Druppels onder je tong, opbouwfase en onderhoudsfase. Dat laatste betekende voor minstes 3 jaar 2x in de week (per kuur, dus voor mij 4x in de week) 20 druppels onder je tong.
Ben er nu inmiddels vanaf, heb het ruim 4 jaar volgehouden. Na het 1e jaar waren mijn klachten al drastisch verminderd, echt superInmiddels al haast geen klachten meer. Soms nog wel als ik bij mensen op bezoek ben die katten hebben, maar dat is minimaal.
Echt heerlijk, ben zo blij, en ik hoop echt dat het of helemaal wegblijft of anders nog een heeele lange tijd...
Ja ik begin te twijfelen... Ik dacht dat mijn therapie ook al keigoed werkte, omdat ik nog bijna nergens last van gehad heb.. Maar als ik het hier zo lees heeft bijna iedereen nergens last vanquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:24 schreef Metalfreak het volgende:
Ik heb nog érg wenig klachten tot nu toe en dat zonder medicijnen, ik ben voorzichtig positief dat het iets minder aan het worden is bij mij...
Welke injectie is dit? Een kenacort oid?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
De injectie die ik heb gehad werkt echt prima
Heb bijna geen last meer.. gisteren alleen wat gekriebel in de keel.
De oogdruppels heten Livocabquote:Op zondag 5 april 2009 10:13 schreef mark_dabomb het volgende:
[..]
Welke injectie is dit? Een kenacort oid?
En welke oogdruppels heb je gehad Lotje?
Het kan wel, ik heb van de allergologe druppels gekregen speciaal voor mensen met lenzenquote:Op zondag 5 april 2009 10:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
De oogdruppels heten Livocab
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ze nog niet gebruikt heb, omdat k mn lenzen zo lang mogelijk in wil houden.
Helaas gaan oogdruppels niet samen met lenzen
Ook voor zachte lenzen? Dat zou echt te gek zijn. Dan ga ik morgen weer even naar mijn huisarts bellen.quote:Op zondag 5 april 2009 15:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Het kan wel, ik heb van de allergologe druppels gekregen speciaal voor mensen met lenzen
Ze heten Zaditen.
Ja ik heb ook zachte lenzenquote:Op zondag 5 april 2009 16:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ook voor zachte lenzen? Dat zou echt te gek zijn. Dan ga ik morgen weer even naar mijn huisarts bellen.
Want helaas helaas vandaag moest ik beginnen met de druppels
Same here, zoals ik gister al postte.. daarom denk ik dat het nog niet echt in de lucht zit ofzo? Beetje raar..quote:Op zondag 5 april 2009 15:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
Knock on wood maar ik heb andere jaren rond deze tijd echt hele erge last, en tot nu toe merk ik nog niks...
Oh echt! Super hequote:Op zaterdag 4 april 2009 17:42 schreef fresta het volgende:
[..]
Daar ben ik nog mee bezig! Nu ga ik m'n 2e jaar in, merk al enorm veel verschil gister heb ik voor het eerst weer een oogdruppeltje gebruikt maar meer ook niet! Eerder was het iedere dag een pilletje en oogdruppels en dan had ik nog last! Voor mij helpt het geweldig, wou dat de dokter er al veel eerder mee was gekomen
Ik weet de naam eigenlijk niet precies?quote:Op zondag 5 april 2009 10:13 schreef mark_dabomb het volgende:
[..]
Welke injectie is dit? Een kenacort oid?
Zou je het misschien is op willen zoeken? (A)quote:Op maandag 6 april 2009 08:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik weet de naam eigenlijk niet precies?
Het was in ieder geval een antiallergeeninjectie die voor 3 maanden helpt. In combinatie met Aerius medicijnen helpt het echt heel goed
Ik zal de assistente van de huisarts morgen ofzo eens bellenquote:Op maandag 6 april 2009 11:28 schreef mark_dabomb het volgende:
[..]
Zou je het misschien is op willen zoeken? (A)
Hm ik ga deze denk ik ook halen (bovenop m'n injectie), begin nu toch wel iets last te krijgen...quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het werkt echt prima, ik weet niet wat me overkomt. Ik neem er om de dag eentje
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |