Ik vind van niet. De PS controller is zo duidelijk gemaakt voor kleine handen. Daarnaast is de analoge stick plaatsing ronduit verkeerd. De triggers buigen de verkeerde kant op.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:07 schreef Agiath het volgende:
Ik vind de ps3 contoller veel beter dan die van xbox imo, oplaadbaar, symmetrisch, kleiner, lichter, en nog nooit kapot gegaan bij mij.
Daar heb ik geen last van, en ik heb zeker grote handen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind van niet. De PS controller is zo duidelijk gemaakt voor kleine handen. Daarnaast is de analoge stick plaatsing ronduit verkeerd. De triggers buigen de verkeerde kant op.
Ik kan mijn handen niet goed om de PS controller vormen. Ik hou dat ding met mijn vingertoppen vast dankzij de vorm.
Wavebirdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
De beste controller tot nu toe is nog wel die van de GC imo, dat terzijde.
Bij opties moet je volgens mij kijken. Op driehoekje drukken dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:16 schreef Lexie het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk op internet surfen via de ps3? Ik kan wel de browser openen, maar kom dan niet van de pagina van Sony zelf af.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:04 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
En die Xdoos van je is gewend om met stront te werken (zowel software-based als user-based)
Vandaar.
Ex-Games Crewquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:35 schreef Lexie het volgende:
[..]
`
ik had al zo'n vermoeden dat het erg simpel moest zijn.
Hehe hij heeft wel gewoon overal schijt aanquote:
Tja,... misschien vinden jullie het grappig, maar vind het eerlijk gezegd best onbeschoftquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hehe hij heeft wel gewoon overal schijt aan
Ik kan het wel waarderenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja,... misschien vinden jullie het grappig, maar vind het eerlijk gezegd best onbeschoft
"Och jee, hij plaatst dingen over FIFA! Op een internetforum! Wat een manierenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja,... misschien vinden jullie het grappig, maar vind het eerlijk gezegd best onbeschoft
Leuk ingekopt van je,... en bedoel het uiteraard ook niet echt serieus! Zo vaak kom ik hier niet dat het me stoort, maar toch,... het gaat nergens over. Ik kreeg een paar jaar geleden nog een ban voor flamenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:37 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
"Och jee, hij plaatst dingen over FIFA! Op een internetforum! Wat een manieren![]()
"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |