abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58994555
Lieve mensjes,

Ik ben al een maand aan het zwoegen op de indeling van mijn eerste verdieping, hieronder vinden jullie het plan

Ikzelf geraak er niet meer uit, maar ik zou in deze ruimte graag volgende zaken willen:
Slaapkamer met dressing of zeer grote kast
Badkamer met douche, ligbad en wastafel
Bureau
Wasmachine

Tuin ligt in het oosten en het toilet mag op zijn plaats blijven. Onder de trap is er ook nog eengrote ruimte, waardoor je eventueel één van beide muren kunt halveren en heb je kleine ruimte bij.

Ik hoop dat er creatieve breinen tussen jullie zitten, want het is reuze moeilijk.

Groetjs en bedankt
Ilka
pi_58995003
Wel lekker, dressing over je bed heen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_58995111
hallo mensje,

wat is dat voor ruimte achter je slaapkamer? Die ruimte van een meter bij 3.50?
Is het koop of huur?
Welke kamer wil je als slaapkamer gebruiken?

In 1 van beide kamers kun je redelijk eenvoudig met hoge garderobekasten een scheiding maken. Aan 1 zijde kleden aan de andere zijde een bureau.
Wellicht dat floorplanner iets voor je kan betekenen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  FOK!fotograaf donderdag 29 mei 2008 @ 19:57:24 #4
17893 Forno
pi_58995764
Volgens mij kun je weinig aan de indeling veranderen. Met name de trap in het midden (naar zolder toe denk ik?) ligt op een ongunstige positie.

Gezien je wensen (ligbad en douche) is het mogelijk om van de linker slaapkamer een badkamer maken. De slaapkamer rechts, kun je groter maken door de toog(?) te verwijderen. De oude badkamer kun je misschien tot inloopkast ombouwen. Maak je een deur tussen slaapkamer en oude badkamer.

Ik zou de wandjes om de trap naar boven toch handhaven. Mocht je de ruimte daarboven veel gaan gebruiken, moet je steeds door de slaapkamer of badkamer heen. Niet handig. En ik denk waardeverminderend als je de toko wilt verkopen. Maar daar hoef je natuurlijk geen rekening te houden.

Je kunt van de oude badkamer ook een dedicated waskamer maken. En de inloopkast in je slaapkamer timmeren. Kan allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')