Black is het uitschot van het metalgenre, pak er gewoon goede death of thrash bijquote:
Dat vind ik nogal subjectief. Ik ben fan van zo goed als alle soorten metal, incluis black.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:29 schreef MASD het volgende:
[..]
Black is het uitschot van het metalgenre, pak er gewoon goede death of thrash bij
hardcorequote:Op donderdag 29 mei 2008 23:31 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal subjectief. Ik ben fan van zo goed als alle soorten metal, incluis black.
Ik ben vandaag in een subjectieve bui, ik vind black echt een parodie op zichzelf en het metalgenre, het is meer een show dan muziek.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:31 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal subjectief. Ik ben fan van zo goed als alle soorten metal, incluis black.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:18 schreef Maisnon het volgende:
Waarom denken black metal luisteraars altijd dat iedereen bang is van hun muziek
ik hoop dat je der verlost hebt uit der lijden?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:18 schreef skiczukie het volgende:
Ik zag laatst een meisje met een gouden tas met ingebouwde boxen.
quote:waarom ! of zal ik het ook doen ? kijken wat hun ervan zeggen gezien ik Death en Black metal draai beetje Deicide of Carcass jagen die nike koppies zo weg
TS is eenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:32 schreef lennartb.nl het volgende:
Of een groepje losers dat in t park met blokfluiten, triangels en een cello kutmuziek gaat zitten maken.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:51 schreef McKillem het volgende:
Wat een kutkick.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |