Dat moest van God.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:14 schreef postmortum het volgende:
biancavia dus , vrouwen stelen al sinds het begin der tijden , ze hebben zelf een rib van ons gestolen om zichzelf te maken
dat had ik dus ook toen Ripley mijn icoontje had geleend. Zag ik naast mijn icoontje staan "ik draag vandaag een string" en ik zovan wtf heb ik dat op FOK! opgebiecht??quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:20 schreef Biancavia het volgende:
Het is vreselijk irritant, want dan lees ik iets dat ik denk 'heb ik dat geschreven'en dan blijkt het die henk te zijn.
Zo irritant!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:21 schreef Herald het volgende:
[..]
dat had ik dus ook toen Ripley mijn icoontje had geleend. Zag ik naast mijn icoontje staan "ik draag vandaag een string" en ik zovan wtf heb ik dat op FOK! opgebiecht??
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:21 schreef Herald het volgende:
dat had ik dus ook toen Ripley mijn icoontje had geleend. Zag ik naast mijn icoontje staan "ik draag vandaag een string" en ik zovan wtf heb ik dat op FOK! opgebiecht??
Ripley is een zij en ze zou me zelfs in mijn gezicht kunnen spugen en dan zou ik nog dankjewel zeggen ookquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:24 schreef Biancavia het volgende:
Zo irritant!
Maar jij zegt geleend, had hij toestemming gevraagd?
Okee.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:27 schreef Herald het volgende:
[..]
Ripley is een zij en ze zou me zelfs in mijn gezicht kunnen spugen en dan zou ik nog dankje wel zeggen ook
Ha! Zie je! Je weet niet eens wie die hond is!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:44 schreef henkzijlstra het volgende:
vraag me af waar jij de avatar vandaan hebt? je hebt zelf een plaatje van je hond geschoten? of heb je hem toch ergens ongegeneerd van internet 'afgehaald'?
anders pak je gewoon de foto van je poes als usericonquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ha! Zie je! Je weet niet eens wie die hond is!
Je verdient het gewoon niet eens om er alleen maar naar te kijken!
Voor foto's van m'n poes kijk je maar op KPD.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
anders pak je gewoon de foto van je poes als usericon
ik heb een ban in kpdquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:55 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Voor foto's van m'n poes kijk je maar op KPD.
Augie doet al ruim vier jaar trouw dienst als mijn UI en die ga echt niet zomaar vervangen, omdat er een of andere lamlul mee aan de haal is gegaan.
wat moet je doen om een ban te krijgen in kpd?quote:
Postmortum niet veel...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wat moet je doen om een ban te krijgen in kpd?
Danny's eigen pr0n videotheek.quote:
En terecht, henkzijlstra is een van de grootste kneuzen op fok! en dan ook nog zomaar een alom bekende UI jatten...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:55 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Voor foto's van m'n poes kijk je maar op KPD.
Augie doet al ruim vier jaar trouw dienst als mijn UI en die ga echt niet zomaar vervangen, omdat er een of andere lamlul mee aan de haal is gegaan.
Geef je posts dan een kleurtje.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:20 schreef Biancavia het volgende:
Het is vreselijk irritant, want dan lees ik iets dat ik denk 'heb ik dat geschreven'en dan blijkt het die henk te zijn.
tubgirl postenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wat moet je doen om een ban te krijgen in kpd?
Oef, ik hoop dan toch ook wel dat je van te voren wist of je moeder hier ook een account had of niet!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |