LLiNK in Natura en LLinke Soep.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:13 schreef Soohr het volgende:
buiten het resiprogramma heb ik geen idee van welek programma's ze uitzenden,
Zegt me nog steeds helemaal niks,quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
LLiNK in Natura en LLinke Soep.
Goede omroep. Ga wel even wat storten om één van de baggervrije omroepen te laten bestaan
quote:Beste Skippy,
Welkom als lid van LLiNK!
We hebben je aanmelding goed ontvangen.
Hieronder vind je de gegevens over jouw lidmaatschap en jouw inloggegevens voor www.llink.nl/leden.
Lidmaatschapsnummer: ******
Loginnaam: ******
Wachtwoord: ******
Door jouw steun zijn we een stap dichterbij de benodigde 150.000 leden, zodat LLiNK hopelijk programma's kan blijven maken over een eerlijke, duurzame en zorgzame wereld.
Maar LLiNK doet meer....
Voor ieder nieuw lid spaart LLiNK ¤ 2,00 voor goede & groene projecten. Hiermee steunt LLiNK goede doelen die actief zijn op het gebied van eerlijkheid, duurzaamheid en zorgzaamheid. Dus ook met jouw lidmaatschap.
Alle leden van LLiNK kiezen eind 2008 waar het geld naar toe gaat. Meer over deze actie lees je nu vast op www.llink.nl/leden.
Op www.llink.nl/leden kun je bovendien terecht voor het laatste nieuws over onze omroep. Hier kun je gebruik maken van speciale ledenaanbiedingen, worden leuke acties en events bekendgemaakt, en kun je met korting winkelen in de webshop. Ook kun je hier wijzigingen in je adres, e-mail of wachtwoord doorgeven. Hou de site dus in de gaten.
We wensen je veel kijk- & luisterplezier met onze programma's. Graag tot ziens bij LLiNK.
LLiNK
De Groenste Omroep!
PS Voor vragen of opmerkingen over je lidmaatschap kun je contact opnemen met onze ledenadministratie via administratie@llink.nl of tel. 010-2882288
Daar ga ik binnenkort eens een kijkje nemen. Het feit dat mensen grof geld betalen om met een logo van een bedrijf rond te mogen lopen heeft mij doen inzien dat ik vanaf nu alleen nog fair-trade producten koop.quote:(Floortje Dessing) Op 5 april 2006 werd haar boetiek Nukuhiva geopend, vernoemd naar een eiland in de Polynesische archipel. In de winkel aan de Haarlemmerstraat in Amsterdam worden uitsluitend Fair Trade-kledingmerken verkocht.
'Reizen' die televisiekijkers niet met hen mee? Ze reizen met een doel, dus dan is de schade die ze daarmee maken relatief. Het is eerder hypocriet om het geheel op dit ene punt te bekritiseren.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:21 schreef Loohcs het volgende:
Hypocriet...BN'ers de wereld over laten vliegen terwijl ze zoveel met 't mileu zeggen te hebben. Mag hopen dat ze 't niet halen.
Wat een BS. Als ze allemaal mooie plaatjes laten zien is de kans groot dat meer mensen er op vakantie willen. Die programma's zorgen eerder voor meer vliegbewegingen dan minder. Dat ze dan ook een groen praatje houden voor de camera helpt niet veel.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:38 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
'Reizen' die televisiekijkers niet met hen mee? Ze reizen met een doel, dus dan is de schade die ze daarmee maken relatief. Het is eerder hypocriet om het geheel op dit ene punt te bekritiseren.
Als je kijkt naar RTL Travel dan gaan zij meer naar luxueuze oorden waar niet voor niets massatoerisme is ontstaan, waar 3 Op Reis meer de oorden bezoekt die bij de kijker een respect voor landen oproept. Denk je dat de gemiddelde Nederlander door 3 Op Reis sneller een vliegtuig naar Abchazië, Azerbeidzjan, Oekraïne, Iran of Turkmenistan pakt?quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:45 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Wat een BS. Als ze allemaal mooie plaatjes laten zien is de kans groot dat meer mensen er op vakantie willen. Die programma's zorgen eerder voor meer vliegbewegingen dan minder. Dat ze dan ook een groen praatje houden voor de camera helpt niet veel.![]()
Ook andere programma's hebben een irritant toontje wat op mij iig een averechts effect heeft, maar ik haalde er ff één punt uit omdat 't me een beetje overdreven leek om hier meteen alle programma's te behandelen.
quote:Nieuwsjaarsreceptie. Voorzitter Henk Hagoort van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) zegt dat het druk wordt in het publieke bestel. Er zijn nu 23 omroepen en er staan negen nieuwe omroepen te trappelen om het bestel in te mogen. Hij stelt voor dat er alleen nieuwe leden in het publieke bestel worden toegelaten als anderen eruit gaan.
Ondertussen loopt een aspirant omroep zich nadrukkelijk warm langs de zijlijn, Publieke omroep Weldenkend Nederland (PowNed), van GeenStijl: “GeenStijl start een publieke omroep. Waarom? Gewoon, omdat het kan! En omdat wij ook wel eens een greep willen doen in de 500 miljoen die jaarlijks over de slagboom van het Mediapark wordt gekieperd.”
Al snel wordt duidelijk waar GeenStijl op uit is: PowNed erin, LLiNK eruit.
In het televisieprogramma ‘Het tv-moment van het jaar’ zegt Dominique Weesie van GeenStijl onomwonden dat LLiNK moeten verdwijnen. Dat is in ieder geval duidelijk.
LLiNK is inderdaad in alles de tegenhanger van GeenStijl. Wel Stijl versus Geen Stijl. Met ontregelende serieuze journalistiek op radio en televisie, wil LLiNK de zin van de onzin te onderscheiden, zonder de toegankelijkheid van het programma uit het oog te verliezen. Journalistiek staat niet gelijk aan amusement. En juist nu, nu iedereen de problemen van de aarde boven aan de agenda heeft staan, is het nodig om de vinger aan de pols te houden. Dit met respect voor het onderwerp en de kijker en luisteraar.
De aanval van GeenStijl maakt ons alleen maar duidelijker wat de inzet is van de strijd om ons voortbestaan. Gaan we voor de JEN- en SAR-tv van GeenStijl of voor de Wel Stijl televisie en radio van LLiNK.
LLiNK blijft een zorgzame en duurzame wereld op de agenda houden. De programma’s worden gemaakt door en voor mensen die juist niet klagen, maar zelf wat doen. Niet door te moraliseren of te schoppen, maar door te inspireren.
LLiNK kan niet wachten om een volwaardige omroep te worden en door te gaan met onze missie, die juist nu zo hard nodig is. En in de Groene wereld van LLiNK is inderdaad weinig ruimte voor de ZwartRoze wereld van GeenStijl.
Bram Vollaers, hoofd radio
Tanja Lubbers, directeur LLiNK
Vergeet Bhutan niet, kijk er graag naar, die reisprogramma's van Floortjequote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:35 schreef Soohr het volgende:
ja,
dat is wel de achterliggende gedachte bij zo'n programma,
Doordat je nieuwe dingen ziet heb je meer keus, het wordt dan vanzelf drukker in bv Azerbeidzjan met meer vliegbewegingen.
dat kan je natuurlijk niet zo vergelijken omdat llink al veel langer bezig isquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:43 schreef -skippybal- het volgende:
Ze zitten toch al op een dikke 120.000 leden. Stoer hoor, GeenStijl. Met jullie hakende 30.000.
Ik heb het nu twee keer voor ze gedaan en ik kan zeggen dat het écht heel leuk is om te doen.quote:Nu februari 2009 - Arnhem is de groenste stad van Nederland en daarom gaat LLiNK van 5 tot 8 maart Arnhem letterlijk groen kleuren! Voor iedere dag zijn wij op zoek naar 200 vrijwilligers die ons ondersteunen bij alle verschillende activiteiten. De wervers krijgen een leuk aandenken en uiteraard zijn Floortje Dessing en Sebastiaan Labrie aanwezig. Meehelpen? Meld je aan op aanmelden@llink.nl
Dat zou heel fijn zijn jaquote:Serieus, wat zou het ONTZETTEND geweldig zijn als LLiNK het uiteindelijk wél haalt en Powned niet.
quote:Commissariaat voor de Media
19 februari 2009
Reactie op financiële problemen Llink
Het Commissariaat voor de Media is vorige week op de hoogte gesteld van financiële problemen bij omroepvereniging Llink.
Eerder onderzocht het Commissariaat de ledenwervingsactiviteiten van Llink omdat er tekorten ontstonden op het verenigingsbudget.
Nu blijkt dat er ook tekorten zijn ontstaan op het programmabudget.
Het is voor het Commissariaat onduidelijk wat precies de omvang van het tekort is. Het Commissariaat heeft daarom opgedragen de bevoorschotting te stoppen in afwachting van een goed financieel overzicht.
ik ben geen lid van de omroep, maar hoop wel dat ze het redden. Ik vind dat dit soort omroepen moeten blijven bestaan. Kijk het ook wel regelmatig. Misschien dat ik juist daarom ook van deze omroep lid wordt. Voor het geld hoef je het niet te latenquote:Llink vraagt surseance van betaling aan
Uitgegeven: 19 februari 2009 17:57
Laatst gewijzigd: 19 februari 2009 17:57
ROTTERDAM - Omroep Llink heeft donderdag surseance van betaling aangevraagd om de huidige financiële problemen het hoofd te bieden. Dat heeft de omroep donderdag laten weten.
De omroep tracht momenteel nog 25.000 leden binnen te halen. Op 1 april moet Llink 150.000 leden hebben om in het omroepbestel te kunnen blijven.
Directeur Tanja Lubbers hield de moed er donderdagavond in: “Wij lossen onze problemen op en vragen iedereen met een hart voor Llink ons daarbij te steunen en lid te worden.
(c) ANP
Pauper, net lid geworden, zie je dat staanquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als je 3 Op Reis-liefhebber bent:
Lid worden via http://www.llink.nl/3-op-Reis-DVD.2118.0.html en je krijgt een dubbel-dvd van 3 op Reis cadeau. Dat alles voor 5,73 euro
Ben jij van hun ledenwerf-afdeling?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:14 schreef w8jij17 het volgende:
Gaat inderdaad meer om het compenseren. En dat is nou het prachtige aan die omroep, dat ze POSITIEF zijn.
Ik heb 2 weken geleden ook die link (quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lid worden via http://www.llink.nl/3-op-Reis-DVD.2118.0.html en je krijgt een dubbel-dvd van 3 op Reis cadeau. Dat alles voor 5,73 euro
Dat was volgens mij ook niet toen ik 'm een maandje geleden besteldequote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken geleden ook die link () gebruikt om lid te worden, maar ik vraag me af of die actie nog wel loopt. Op de rest van de site wordt er met geen woord meer over gerept.
Heb zo'n maand geleden besteld via die site nog steeds niks gehoord. Lange levertijd of misschien helemaal niet meer nu toko zogoed als failliet is financieel directeur heeft er een potje van gemaakt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
wekt weinig vertrouwenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:53 schreef funrider het volgende:
[..]
Heb zo'n maand geleden besteld via die site nog steeds niks gehoord. Lange levertijd of misschien helemaal niet meer nu toko zogoed als failliet is financieel directeur heeft er een potje van gemaakt.
NOS.nlquote:De bewindvoerder van de omroep Llink denkt dat er kansen zijn om de omroep voor het publieke bestel te behouden. Gisteren verleende de rechtbank in Amsterdam de 'groene' omroep uitstel van betaling.
Volgens de bewindvoerder is het vooral belangrijk dat het vertrouwen bij het Commissariaat voor de Media wordt hersteld, door te laten zien hoe het geldtekort is ontstaan.
Llink moet voor 1 april 150.000 leden hebben om te kunnen blijven bestaan. Op dit moment heeft de omroep er ongeveer 125.000. De laatste dagen zijn er veel aanmeldingen binnengekomen, zegt Llink.
En feitelijk ligt dat lot nu in onze handen aangezien er geen campagnegeld meer is. Als er mensen zijn die gemotiveerd zijn om de handen uit de mouwen te steken stuur dan een mailtje naar aanmelden@llink.nlquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:36 schreef Toad het volgende:
Brief personeel LLiNK:
http://llink.nl/overllink/persbericht.php?bericht=5733
nu: 125.759
als ze vandaag nog 125.800 leden halen, met nog 38 dagen te gaan, moet LLink per dag 637 leden weten aan te trekken.
500 leden binnen ongeveer 7 uur:quote:Op zondag 22 februari 2009 13:29 schreef Tourniquet het volgende:
momenteel 126.100 leden, een toename van 553 in 24 uur.
http://www.depers.nl/ente(...)cert-voor-Llink.htmlquote:Benefietconcert voor Llink
Verschillende Nederlandse bands treden 11 maart samen op om leden voor de noodlijdende publieke omroep Llink te werven. Volgens de omroep staan onder meer GEM, Voicst, Marike Jager, HITME TV en Solo op het programma.
- Llink vraagt surseance van betaling aan
- Ledenteller Llink tikt flink aan
- Uitstel van betaling voor Llink
Het concert in Luxor Live in Arnhem is een idee van het Llink-programma MoveYourAss. Bezoekers mogen alleen naar binnen als ze lid worden van de omroep. De bands hoefden volgens presentator Rudy Mackay niet lang na te denken of ze belangeloos voor de omroep wilden optreden. "In de afgelopen 3,5 jaar zijn zo'n beetje alle opkomende bands bij ons in het programma langsgeweest. Wij hebben ze zo aan bekendheid geholpen."
Llink moet voor 1 april 150 duizend leden hebben om uit te mogen blijven zenden. De teller staat zondagavond op bijna 127 duizend leden. Eerder zondag maakte de omroep bekend dat cabaretier Vincent Bijlo is aangesteld als crisismanager. Hij heeft een plan opgesteld om per dag duizend leden binnen te halen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_haar__.html?p=9,2quote:Een garderobe van eigen haar
Ioana Cioanca heeft een volledige garderobe gebreid van haar eigen haar.
Vanaf haar 16e liet ze haar haar groeien, speciaal om er kleren van te maken. De nu 71-jarige heeft al een hoed, sjaal, rok, blouse, regenjas, tas, portemonnee en handschoenen gefabriceerd.
"Misschien zijn er wel meer vrouwen die dit doen", zegt de Roemeense. "Maar ik denk niet dat ze dan net zoveel hebben gebreid als ik."
De kledingstukken zijn verschillend van kleur omdat de vrouw de afgelopen tien jaar grijs begon te worden.
Cioanca vindt dat de harige kleding comfortabel en warm aanvoelt. "Mensenhaar kan erg nuttig zijn."
127270 leden nu, tikt lekker aan, beter dan PowNed. Ik hoop echt dat ze het halen! Misschien is het een idee dat als LLink het niet haalt, dat ze samen gaan met PowNed.quote:
quote:Vincent Bijlo moet de noodlijdende publieke omroep Llink redden van de ondergang.
De cabaretier uit Bunnik vindt dat de idealistische omroep moet blijven bestaan en wordt een soort mental coach voor het personeel. Ook gaat hij ledenwerfcampagnes bedenken.
Llink moet voor 1 april 25.000 leden erbij hebben, anders moet de omroep ermee stoppen. Er zijn ook grote financiele problemen, maar daar gaat Bijlo zich niet mee bemoeien. Dat doet de curator.
Ik hoop dat het hem gaat lukken.quote:Vincent Bijlo moet de noodlijdende publieke omroep Llink redden van de ondergang.
De cabaretier uit Bunnik vindt dat de idealistische omroep moet blijven bestaan en wordt een soort mental coach voor het personeel. Ook gaat hij ledenwerfcampagnes bedenken.
Llink moet voor 1 april 25.000 leden erbij hebben, anders moet de omroep ermee stoppen. Er zijn ook grote financiele problemen, maar daar gaat Bijlo zich niet mee bemoeien. Dat doet de curator.
Ik ook. Ik ben bang dat het niet zover gaat komen maar ach... waar zou je zijn zonder een sprankje hoopquote:
Tussenstand 127.752quote:Beste LLiNKer,
We zijn veel in het nieuws de laatste tijd. Jullie zullen je wel afvragen wat hier allemaal gebeurt. Hier een update vanaf de redactie.
De sfeer op de LLiNK redactie is top! Uit alle hoeken en gaten hebben we dit weekend steun gekregen. De fanmail is niet aan te slepen, de hele redactie staat vol fair trade bloemetjes en de telefoon rinkelt maar door. Bovendien hebben duizenden mensen zich aangemeld als lid en gaan we harder dan ooit op weg naar de 150.000!
Maar hoe kan dat dan?! LLiNK heeft toch financiële problemen?!
Dat klopt: de campagne is duurder dan verwacht en ook op ons programmabudget zijn tekorten ontstaan. Gelukkig hebben we nu uitstel van betaling gekregen. Dat betekent dat we even adempauze hebben, zodat we straks, als we genoeg leden hebben, weer rustig financieel gezond kunnen worden!
En wat betreft die leden: we hebben er nog zo'n 20.000 nodig. Als we die halen is jouw favoriete omroep straks drie keer zo vaak op TV en op de radio! En juist nu, in tijden van financiële crises, snappen heel veel mensen hoe mooi dat zou zijn!
En hoe moeilijk is het nu helemaal? 20.000 leden..? Da's niks!
Want stel je eens voor: als alle mensen die dit lezen nu eens dit formulier uitprinten en 10 mensen lid maken. Hoeveel leden hebben we dan nog nodig...? Juist: nul komma nul!
Help dus mee met 10 leden en red LLiNK! Stuur deze mail ook gelijk even door naar al je vrienden en zet, als je zin hebt, een van onze gadgets op je profiel! Dan zijn we straks met gemak de grootste omroep
Alvast heel erg bedankt en de groeten van de redactie!
Ouwe voorraadquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:49 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb de 3 op Reis dvd's binnen! Was toch nog wel geld voor blijkbaar.
Je krijgt het hooguit niet terug. Maar is dat nou écht zo erg? Het is maar 5,73 eurootjes. En als iedereen zich daardoor laat weerhouden van het geven van steun is het een selffulfilling prophecy.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:
2 vragen:
- Wat gebeurt er met je geld als ze het niet halen? Steun je dan de schuldeisers of krijg je het terug?
- Geldt dat dvd-actiepakket nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:54 schreef Yozzz het volgende:
Wat heeft dit met het ledenaantal van LLink te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een weinig verkapte poging van een LLiNK-lid om stemmen te winnen van andere LLiNK'ersquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:09 schreef Remcosb het volgende:
[..]
Wat heeft dit met het ledenaantal van LLink te maken?
Een slimme tacktiek om meer leden te krijgen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:12 schreef rubbereend het volgende:
De financiële problemen zorgen er in ieder geval voor dat de leden hard toestromen
Inmiddels gisteren dan eindelijk de 3opreis dvd binnen gekregen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:53 schreef funrider het volgende:
[..]
Heb zo'n maand geleden via 3opreis gratis dvd bij lidmaatschap besteld via die site nog steeds niks gehoord. Lange levertijd of misschien helemaal niet meer nu toko zogoed als failliet is financieel directeur heeft er een potje van gemaakt.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:33 schreef Noud_ het volgende:
Ik ga er vanuit dat PowNed gewoon aan 't sjoemelen is met het ledenaantal op hun website en op 1 april met een paar honderdduizend leden aankomt.
Het gaat er meer om dat het niet de bedoeling is dat leden betalen voor financieel wanbeleid...quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:07 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Je krijgt het hooguit niet terug. Maar is dat nou écht zo erg? Het is maar 5,73 eurootjes. En als iedereen zich daardoor laat weerhouden van het geven van steun is het een selffulfilling prophecy.
Als je ze wilt steunen en twijfelt moet je het juist doen, dat vergroot de kans dat je geld goed terechtkomt. En zoals het er nu naar uitziet gaan ze het halen, daar geloof ik echt in.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:33 schreef Yozzz het volgende:
Ik ben trouwens nét lid geworden voor de dvd / concertactie
Llink is een achterlijke hypocriete omroepquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:11 schreef w8jij17 het volgende:
LLiNK zoekt voor 1 januari 2009 97.000 leden om te kunnen blijven bestaan. Wat vinden jullie van de programma's die ze uitzendt?
Zeg eens, TLC, heb je wel eens een programma uitgekeken van LLiNK? Heb je de laatste serie van 3 op Reis ooit gezien? Heb je gezien dat ze juist met een trein naar Bhutan zijn afgereisd? Heb je LLiNK ooit horen zeggen dat er niet gevlogen mag worden? Is het niet zo dat ze oplossingen geven om dit soort milieubelastende handelingen te compenseren. Ik hoor graag van je welke presentator er evenveel als Floortje verdient, want voor zover ik weet ligt zij ver onder die grens. Denk je dat er kwaliteit geboden kan worden als mevrouw een salaris als de gemiddelde burger zou verdienen? Er is een grens die je aan moet houden om kwalitatieve televisie te maken met presentatoren die representatief zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:55 schreef TLC het volgende:
[..]
Llink is een achterlijke hypocriete omroep![]()
Ze zijn voor goede doelen en een goed milieuyeah right ; ze laten mevrouw Dessing elke dag het vliegtuig nemen naar God weet waar en waarom weet niemand, en nee mevrouw Dessing betaald de reizen niet zelf en ze krijgt een vorstelijk salaris.
Opzouten met dat Llink
Ik heb zelden zulke onzin van een user gehoord weet je datquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:32 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Zeg eens, TLC, heb je wel eens een programma uitgekeken van LLiNK? Heb je de laatste serie van 3 op Reis ooit gezien? Heb je gezien dat ze juist met een trein naar Bhutan zijn afgereisd? Heb je LLiNK ooit horen zeggen dat er niet gevlogen mag worden? Is het niet zo dat ze oplossingen geven om dit soort milieubelastende handelingen te compenseren. Ik hoor graag van je welke presentator er evenveel als Floortje verdient, want voor zover ik weet ligt zij ver onder die grens. Denk je dat er kwaliteit geboden kan worden als mevrouw een salaris als de gemiddelde burger zou verdienen? Er is een grens die je aan moet houden om kwalitatieve televisie te maken met presentatoren die representatief zijn.
Ja, er zijn fouten gemaakt. Maar dat zal bij jouw favo omroep (ik gok een Powned) ook (gaan) gebeuren. Ik ben benieuwd hoe die mannetjes daar het gaan redden als Powned het haalt. Ik spreek je graag na 1 april.
Nou, ik mag kennelijk trots zijn op de prestatie die ik geleverd heb. Ik ben blij dat ik de user ben die in jouw ogen de grootste bullshit ooit heeft verteld. Discussiëren doe je in mijn ogen nog altijd door het weerleggen van feiten, een openingszin als die van jou is dan ook erg subjectief en getuigt niet van eerlijke communicatie. Maar goed, daar ben jij vrij in.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:47 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb zelden zulke onzin van een user gehoord weet je dat![]()
Het is vrij knap van een omroep dat 5 miljoen aan overheidssteun kreeg nu probeert om met de kop boven water te blijven vindt je niet ?
En dan zwijg ik nog maar over de 104.000 Euro die de gemeente A'dam gaf om een 16-delige tv serie te maken vanuit een moestuin om te zien hoe de worteltjes groeien![]()
En stel, mevrouw la Dessing verdient een ordinair gemiddeld salaris (he gatver, je moet er niet aan denken he), wat dan nog ? verandert dit Floortje dan ? (uitgezonderd dat ze ff minder vaak naar een beauty farm kan of zo), hoe in Godsnaam veranderd het presentatie gedrag n.a.v. een salaris ? dat ze dan met een lellijk gezicht voor de camera staat of zo ?![]()
Oh en trouwens, ja Llink compenseert de vliegreizen door elke keer 1 boompje te planten in Borneo of zo, daar zal de natuur blij mee zijn als ze er tig keer over heen vliegen voor absoluut niks (er zijn meer reisprogramma's op tv !! waarom hoort dat bij Llink ?).
Een bedrijf dat slecht gerund wordt gaat ook failliet, zo gaat het gewoon.
En ik ben echt niet de enige die blij zal zijn als zo'n hypocriete omroep met een verschrikkelijk financieel beleid ten onder gaat.
-edit ; nee ik ben ook geen fan van PowNed, ik kijk graag naar Nat Geoen BNN heeft ook wel leuke / goede programma's vind ik
-
Ik zou ook niet blij zijn met de situatie waar ze nu in zitten, maar als je jezelf daardoor niet meer in de spiegel aan durft te kijken zou betekenen dat je ook niet lang medewerker zou zijn. Als ik namelijk medewerker zou zijn van LLiNK zou ik er JUIST alles aan doen om de problemen op te lossen. Daarom maken ze ook oplossingsgerichte televisie en radio.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:59 schreef TLC het volgende:
Als ik medewerker was van Llink zou ik me iig nooit rechtstreeks in de spiegel kunnen aankijken.
Ben jij zelf van Llink ofzo?quote:Op zondag 1 maart 2009 08:13 schreef w8jij17 het volgende:
tussenstand met nog exact 1 maand te gaan: 130.782
Nee. Wat heb jij erop tegen dat ik de discussie gaande probeer te houden? Is dat verboden?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:20 schreef huhggh het volgende:
[..]
Ben jij zelf van Llink ofzo?
Want zoveel als jij post is erg verdacht.
Wat denk je wat Floortje vanavond gaat doen op Amsterdam eiland? Precies!quote:Op zondag 1 maart 2009 15:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Llink hoort bij de Illuminati en is deel van de New World Order. Het probeert het publiek te misleiden met groene televisie, terwijl ondertussen het opgebrachte geld geïnvesteerd wordt in grote geheime olieprojecten.
http://www.trouw.nl/opini(...)aan_boodschap__.htmlquote:Problemen LLiNK doen niets af aan boodschap
De financiële crisis bij Llink haalde afgelopen week ruim de pers. Rancuneuze oud-bestuurders werden voor quotes uit de sloot getrokken, er kwam een omroepbaas aan het woord die zijn conclusies al had getrokken, er werd gespeurd naar een mogelijk schandaal en natuurlijk was ook Geen Stijl van de partij.
En dan doen de baas van de publieke omroep, Henk Hagoort, én de minister van OCW er nog een schepje bovenop. Hagoort vindt dat Llink moet verdwijnen uit het omroepbestel. Volgens hem voegt de ideële omroep niks toe aan het huidige publieke bestel. Om zijn stelling kracht bij te zetten bestempelt hij Geen Stijl’s Powned als veel journalistieker dan algemeen wordt aangenomen. Minister Plasterk liet deze week in een reactie blijken weinig fiducie te hebben in het voortbestaan van Llink. Het lijkt het ideale moment voor de minister om het groeiende aantal omroepen een halt toe te brengen en te tonen dat publieke omroepen bij slecht beleid ook uit het bestel gezet kunnen worden.
Beide heren spreken voor hun beurt. De deadline voor ledenwerving is nog niet verstreken. En over de bijdrage van Llink aan het publieke bestel moeten we misschien even het rapport van de visitatiecommissie publieke omroep afwachten, dat in mei verschijnt.
De financiële situatie die bij Llink is ontstaan is niet goed te praten. Dat is helder. De omvang en het ontstaan ervan moet grondig worden uitgezocht. Daar zullen wij vanuit de ledenraad van Llink op toezien. En alhoewel ook wij vinden dat slecht beleid gecorrigeerd dient te worden, dient Llink nog een kans te krijgen en wel om de volgende redenen.
Nog steeds is er in de media te weinig ruimte voor goed gedocumenteerde programma’s over vergeten conflicten, schending van mensenrechten, uitputting van natuurlijke hulpbronnen en vernietiging van voor mens en dier belangrijke natuur en ecosystemen. Llink slaagt er in met toegankelijke programma’s de relatie tussen het dagelijks handelen en dergelijke misstanden te tonen en op een positieve manier ook alternatieven aan te dragen. De link tussen de programma’s en het internetplatform ’juistnu.nl is een goed voorbeeld van activerend gebruik van nieuwe media. Llink is de eerste omroep die de noodzaak van verduurzaming van de samenleving ondubbelzinnig oppakt en vertaalt in alle programma’s.
Juist die taak lijkt door op amusement gerichte programma’s verdreven te worden. Hagoort geeft in zijn ’kritiek’ op Llink aan dat de programma’s te educatief zijn. ’Meer actualiteiten, kunst en amusement’ eist Hagoort, maar juist daarvoor schieten de omroepbudgetten al jaren tekort. Omroepen worden niet afgerekend op de kwaliteit van de uitzending, de onderwerpkeuze, de bijzondere invalshoek, maar vooral op kijkcijfers. Armoede verkoopt met René Froger, maar voor de structurele oorzaken achter armoede, ongelijkheid, de bedreiging van ons leefmilieu en onze rol in het voortduren daarvan, is maar weinig ruimte op radio en TV.
Llink besteedt desondanks aandacht aan deze onderwerpen en wordt gesteund door ruim 127.000 leden; een aantal dat sinds de bekendmaking van de problemen sneller dan ooit groeit.
Het toont eens te meer aan dat Llink wel bestaansrecht heeft en dat Nederlanders wel degelijk behoefte hebben aan het soort programma’s dat LLink op radio en televisie maakt.
Was je maar nieuwsgierig naar dingen die er wél tot deden, Rutgerknuffelaarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:41 schreef ikJur het volgende:
floortje dressingstelletje boomknuffelaars dat ze maar snel mogen verdwijnen.
Niet dat ik zoveel van geenstijl verwacht maar ben tenminste nieuwsgierig
Maar die zullen tenminste hun budget beter spenderenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:59 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Was je maar nieuwsgierig naar dingen die er wél tot deden, RutgerknuffelaarIk vraag me af wat de psycholoog meer afwijst
Touchéquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:08 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Maar die zullen tenminste hun budget beter spenderen
Je verkeerde topic, je wilde hier postenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:05 schreef Strolie75 het volgende:
Spartelt die kansloze club nu nog steeds?
Ik krijg juist de indruk dat er in de afgelopen 2 dagen aardig veel leden zijn bijgekomen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:33 schreef Omaha het volgende:
Hm, gaat langzaam de laatste dagen, denk dat het niet meer te halen is
Afgelopen twee dagen ging inderdaad prima. Ik hoop dat er een financier opstaat, net zoals die tjappie die iedereen die een nieuw lid regelt ¤5,72 doneertquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:40 schreef donj77 het volgende:
[..]
Ik krijg juist de indruk dat er in de afgelopen 2 dagen aardig veel leden zijn bijgekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ga je nu elke 100 leden melden?AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013![]()
Tot 1 april zul je hier platgebombardeerd worden met LLiNK posts. Als je die kwelling niet aankunt zou ik dekking zoekenquote:Beetje jammer dat als je al lid bent je kans moet maken op kaarten. Zou het leuk vinden om erbij te zijn. Laten we hopen dat het volle bak wordt!quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
nu nog het Rudy feestje dan komen er ook weer flink wat bij
![]()
ik verwijder hem wel uit mn MyAtquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:58 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Tot 1 april zul je hier platgebombardeerd worden met LLiNK posts. Als je die kwelling niet aankunt zou ik dekking zoeken
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013![]()
Die 5.000 per week gaan ze voor deze week in ieder geval halen. Het liep vandaag inderdaad gesmeerd!![]()
je bent een paar uur vergetenquote:
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
En ze zijn erover heen. Ze liggen dus voor op schema!
Volgende week zou ook geen probleem moeten zijn met het concert.
Vanaf nu nog 576 leden per dag.![]()
Lol, als iedereen naar de Luxor gaat voor dat feestje, dan zit het nu al láng vol
Ik wil eigenlijk ook wel, maar ben al lid en dan kan je alleen aan kaarten komen met zo'n 'Zeg ons waarom JIJ kaarten moet krijgen!!'-actie
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor![]()
Ik vind het de moeite eerlijk gezegd ook niet waardquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:08 schreef -skippybal- het volgende:
Lol, als iedereen naar de Luxor gaat voor dat feestje, dan zit het nu al láng vol
Ik wil eigenlijk ook wel, maar ben al lid en dan kan je alleen aan kaarten komen met zo'n 'Zeg ons waarom JIJ kaarten moet krijgen!!'-actie
![]()
![]()
Het is gratis en op een paar minuutjes van mijquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:46 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik vind het de moeite eerlijk gezegd ook niet waard
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor![]()
Het is gratis en ook een paar minuutjes van mij!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het is gratis en op een paar minuutjes van mij
![]()
![]()
Bohhh!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:15 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Het is gratis en ook een paar minuutjes van mij!
LastFM
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:15 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Het is gratis en ook een paar minuutjes van mij!
![]()
![]()
Nog 14.000. Toch nog wel veel
LastFM
Tijdens move your ass even naar kevin@3fm.nl mailenquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:08 schreef -skippybal- het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door morpheus_at_work op 07-03-2009 15:44:23 ]![]()
Ik heb op m'n werk iig een collega mee gekregen gister.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tijds move your ass even naar kevin@3fm.nl mailen
LastFM
Oeh, tofquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die kan regelen dat je kaartjes krijgt ook al ben je lid.
! Wat moet ik dan precies in dat mailtje zetten? Ik luister nooit naat 3FM
LastFM
Hallo kevin , ik ben ...... op fok ......quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oeh, tof! Wat moet ik dan precies in dat mailtje zetten? Ik luister nooit naat 3FM
ik ben al lid , maar zou ik naar het concert mogen
alvast erg bedankt
..![]()
12.795 / 24 dagen = 533 leden per dag!
Ik denk dat naarmate 1 april meer in zicht komt mensen sterker de noodzaak in gaan zien. De kans dat het niveau van de afgelopen weken omlaag gaat acht ik kleiner dan de kans dat het juist omhoog gaat. Dit moet gewoon echt te doen zijn.
[ Bericht 62% gewijzigd door w8jij17 op 08-03-2009 10:02:37 ]![]()
En weer 1.000 leden in 1 dag.
Edit: WOW! 22:54... 700 (!) leden erbij
[ Bericht 71% gewijzigd door w8jij17 op 08-03-2009 22:56:21 ]![]()
700 extra leden erweer bij de magische grens van 140 is nu echt dichtbij.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:34 schreef w8jij17 het volgende:
![]()
Dat zijn dus mensen geweest die naar '3 op reis' hebben gekeken en het wervingsfilmpje achterafquote:Op zondag 8 maart 2009 20:34 schreef w8jij17 het volgende:
En terecht, want het was weer een goede aflevering
LastFM
Aha, dat wist ik niet. Ik kijk ook bijna geen tv meer. Ik begin steeds meer te geloven dat het einddoel royaal behaald zal worden. Ik gok zelfs een weekje eerder. Maar goed, misschien wordt het nog ontzettend spannend.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat zijn dus mensen geweest die naar '3 op reis' hebben gekeken en het wervingsfilmpje achteraf
En terecht, want het was weer een goede aflevering
![]()
Ben je verzekerd van entree, als je lid wordt op die site?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:08 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel, maar ben al lid en dan kan je alleen aan kaarten komen met zo'n 'Zeg ons waarom JIJ kaarten moet krijgen!!'-actiehttp://llink.nl/llinkconcert/
Iemand al gedaan?![]()
Het mooie is dat ze die tussengrens volgens mij pas vrijdag hoeven te behalen. Ze lopen dus mooi een paar dagen voor op de planning. Jammer dat ik de openingspost niet meer kan editen, anders had ik daar nog even een mooie tekst neergezet.quote:![]()
Goed bezigquote:Op maandag 9 maart 2009 12:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ff collega opdracht gegeven om lid te worden. Hij is 139.083, als de teller helemaal klopt.
quote:Op maandag 9 maart 2009 12:56 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Het mooie is dat ze die tussengrens volgens mij pas vrijdag hoeven te behalen. Ze lopen dus mooi een paar dagen voor op de planning. Jammer dat ik de openingspost niet meer kan editen, anders had ik daar nog even een mooie tekst neergezet.
![]()
Tegen iedereen zeggen dat je lid bent helpt wel: hoorde net van een vriendin van me dat ze ook maar even lid is geworden.
Niet meer actief op Fok!![]()
Haaaaaaaaaaaaahahahahaha!!!http://925.nl/archief/200(...)roepen-een-overzichtquote:Grootste verliezer (maar reeds vijf jaar aanwezig in het publieke bestel) is Llink. Deze omroep heeft behalve een miljoentje om de achterstallige schulden te betalen nog 30.000 leden nodig om op het totaal van 150.000 leden te komen. Dat aantal is nodig om na vijf jaar als aspirant-omroep verder te kunnen. (MAX, die andere aspirant-omroep, heeft de 150.000 leden reeds binnen.) 30.000 leden in drie weken is ondoenlijk, al helemaal voor Llink die de laatste tijd nou niet bepaald positief in het nieuws is gekomen. Overigens zou ook zonder de schulden en het chronische ledentekort Llink niet gegarandeerd zendtijd krijgen. De programmering van Llink is erg aan de eenzijdige kant en de eisen om geaccepteerd te worden zijn streng. Het is maar zeer de vraag of de milieuvriendelijke en groene idealistische programma’s van Llink nou werkelijk een “stroming binnen de maatschappij” vertegenwoordigen, zo vindt ook Henk Hagoort, de baas van de publieke omroepen.
Hoe bedoel je propaganda? Help even research doen, want volgens mij zit o.a. Jort Kelder achter 925... en laat die nou NET van 1 omroep lid zijn: LLiNK. Als Geenstijl, de hier rijkelijk wordt opgehemeld, net zo objectief te werk gaat als deze site dan belooft het nog wat!![]()
Llink roept natuurlijk in de spotjes zelf het hardst dat ze er nog 30.000 nodig hebbenDeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Dat klopt, dat was ook de reden dat deze 'journalist' een foutje maakte. Maar dan nog is de toon van het bericht zeer suggestief met insinuaties die kant noch wal raken. Ik weet niet wat de reden is dat ze de spots niet hebben aangepast. Het zou beter zijn om 10.000 te vermelden, dat geeft mensen meer het idee dat hun bijdrage er toe doet.![]()
ja dat vind ik wel enorm beroerd, dat ze maar 30.000 blijven schreeuwen in dat filmpje
BNN houdt het actueel met hoeveel leden ze nog nodig hebbenDeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Krijg ik zomaar een uitnodiging om toch naar het concert te gaan in Luxor Live, omdat ik een Arnhemse LLiNK-er benHelaas kan ik niet
![]()
![]()
ze gaan goed, maar vind t nog steeds spannend hoor... Je moet de huid ook niet verkopen voor de beer geschoten is.![]()
http://www.nu.nl/economie(...)ijdelijk-hervat.htmlquote:Subsidie LLiNK tijdelijk hervat
HILVERSUM - Omroep Llink krijgt in ieder geval nog tot eind april subsidie.
Het Commissariaat voor de Media heeft de NPO (Nederlandse Publieke Omroep) geadviseerd om de programmasubsidie in ieder geval tot eind april te hervatten. De bewindvoerder van de omroep gaat er van uit dat de NPO dit advies zal volgen, maakte LliNK dinsdag bekend.
In deze periode moet LLiNK laten zien dat ze zich aan het bezuinigingsplan kan houden dat de omroep twee weken geleden bij het Commissariaat had ingediend.
Tot 1 april kan LLiNK bovendien verder gaan om de resterende 10.000 leden te werven om in het bestel te blijven. De ledenwerfactiviteiten worden gefinancierd uit de ledeninkomsten. De programmasubsidie mag hier niet voor worden gebruikt.
Uitstel
LLiNK heeft 20 februari uitstel van betaling aangevraagd. Het Commissariaat voor de Media gaf toen opdracht om de subsidie voor de programmering tijdelijk stop te zetten. Deze wordt nu dus weer tijdelijk hervat. De aspirantomroep heeft een uitzendvergunning tot september 2010. Volgens bewindvoerder Paul Schaink is het mogelijk de schuld binnen die periode te saneren en nog steeds mooie programma's te maken.
Opgelucht
Algemeen directeur Tanja Lubbers van LLiNK is opgelucht dat de subsidie tijdelijk is hervat.
''We zullen er in ieder geval tot eind april, maar ook daarna alles aan doen om te laten zien dat de omroep het vertrouwen waard is. We zullen flink moeten bezuinigen om het opgelopen tekort terug te verdienen.''
Dit houdt volgens haar in dat in elk geval een aantal contracten niet verlengd kan worden.![]()
Laat Tanja zelf ook het boetekleed aantrekken en haar eigen aanstelling ter discussie stellen
als je je eigen financiën niet in de gaten kan houden ben je het niet waard om op die positie te zitten.![]()
ik heb de folders voor leden in mn kantoor liggenbeetje de buren helpen kan nooit kwaad
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
In dat interview met GeenStijl (quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
Laat Tanja zelf ook het boetekleed aantrekken en haar eigen aanstelling ter discussie stellen
als je je eigen financiën niet in de gaten kan houden ben je het niet waard om op die positie te zitten.
) had ze het toch steeds over financieel mismanagement. Was dat van háár kant mismanagement dan? Of van iemand die er al uit gebonjourd was?
![]()
Van die financieel directeur die ze eruit gegooid hebben. Is natuurlijk makkelijk praten van haar terwijl ze zelf mede schuld heeft.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:08 schreef Yozzz het volgende:
[..]
In dat interview met GeenStijl () had ze het toch steeds over financieel mismanagement. Was dat van háár kant mismanagement dan? Of van iemand die er al uit gebonjourd was?
![]()
Aan de ene kant goed nieuws, maar aan de andere kant ook weer niet omdat het niet voor ledenwerving gebruikt mag worden. Het wordt inderdaad nog spannend. Maar nogmaals stelt de gedachte dat de afgelopen weken gemiddeld 1.000 leden per dag zijn binnengehaald en dat het minimum tot 1 april op 461 leden ligt mij enigszins gerust. Dat moet gewoon echt te doen zijn.![]()
ze hebben het afgelopen weken ook niet nodig gehad qua geld, gewoon goede programmas maken en daar je aandacht vragen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:44 schreef w8jij17 het volgende:
Aan de ene kant goed nieuws, maar aan de andere kant ook weer niet omdat het niet voor ledenwerving gebruikt mag worden. Het wordt inderdaad nog spannend. Maar nogmaals stelt de gedachte dat de afgelopen weken gemiddeld 1.000 leden per dag zijn binnengehaald en dat het minimum tot 1 april op 461 leden ligt mij enigszins gerust. Dat moet gewoon echt te doen zijn.
![]()
Hier de nieuwe ledenteller die aftelt, voor op de hyves:
http://redactiellink.hyve(...)edenteller/qQL3BswR/![]()
461 gaan ze vandaag krap aan halen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:44 schreef w8jij17 het volgende:
Aan de ene kant goed nieuws, maar aan de andere kant ook weer niet omdat het niet voor ledenwerving gebruikt mag worden. Het wordt inderdaad nog spannend. Maar nogmaals stelt de gedachte dat de afgelopen weken gemiddeld 1.000 leden per dag zijn binnengehaald en dat het minimum tot 1 april op 461 leden ligt mij enigszins gerust. Dat moet gewoon echt te doen zijn.
![]()
ze moeten er toch wel iets meer dan 150.000 binnen halen neem ik aan. Want het bestand zal toch wel net zoals bij de aspirant omroepen gecontroleerd worden. En dan valt er altijd nog een deel weg. Mensen die hun hond ofzo lid hebben gemaakt enzo
DeLuna vindt me dik ;(
Nope, het commissariaat kiest uit de 150.000 in totaal 1.000 leden en daar heeft LLiNK een maand de tijd voor om deze volledig kloppend te krijgen. Dus ze hoeven niet meer dan 150.000 leden te hebben. Dat kreeg ik van LLiNK medewerkers te horen toen ik ze hielp met ledenwerven.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:53 schreef rubbereend het volgende:
ze moeten er toch wel iets meer dan 150.000 binnen halen neem ik aan. Want het bestand zal toch wel net zoals bij de aspirant omroepen gecontroleerd worden. En dan valt er altijd nog een deel weg. Mensen die hun hond ofzo lid hebben gemaakt enzo
Vooralsnog is het dus niet erg dat het vandaag iets minder gaat.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
461 gaan ze vandaag krap aan halen.
![]()
![]()
oke, ik vroeg het omdat BNN destijds naar 60.000 streefde om nog veiligheidsmarge in te bouwenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:50 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Nope, het commissariaat kiest uit de 150.000 in totaal 1.000 leden en daar heeft LLiNK een maand de tijd voor om deze volledig kloppend te krijgen. Dus ze hoeven niet meer dan 150.000 leden te hebben. Dat kreeg ik van LLiNK medewerkers te horen toen ik ze hielp met ledenwerven.
[..]
Vooralsnog is het dus niet erg dat het vandaag iets minder gaat.
maar mooi dat het nu zo is, dat betekent dat ze heel goed op weg zijnDeLuna vindt me dik ;(
Ik vraag me af of het slim is om die teller om te keren.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:18 schreef eleusis het volgende:
Ik vraag me af of het slim is om die teller om te keren.
Misschien bedoelt ie dat mensen sneller lid worden als ze de noodzaak ergens van inzien, als dat ze zien dat er 'nog maar 9.000' binnengehaald moeten worden.quote:
Ik ben zo gewend aan de grote toestroom dat ik nu ook vind dat het traag als stront gaat.![]()
Het feestje was gisterenavond in ieder geval wel een succes.. Het was gezellig druk, en het was gezellig!
Rudi vertelde dat er gisteren 650 (als ik het goed heb..) mensen leden zijn bijgekomen via de Llink in concert pagina.![]()
Ik heb het idee dat er ook nog een aardige groep mensen is die lid wordt als het écht dichtbij komt, de 0. Nu lid worden is riskeren je geld te spenderen aan de schulden van een verdwijnend LLiNK.![]()
Wat w8 zegt, alleen met andere redenen... Mijn associatie met "140.000": Wow, veel mensen doen al mee (groepsgevoel), plus ze kunnen het halen (gevoel dat het zin heeft wat je doet). Mijn associatie met "nog 9.000": Jezus wat moeten ze er nog veel, dat gaat echt niet happenen. Dus ik zou verwachten dat de motivatie om lid te worden daalt. Maar goed we zullen zien of ik gelijk heb, ik hoop het niet.quote:Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Anderzijds: nu kunnen mensen nog bedenken dat zij het verschil kunnen uitmaken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:30 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ie dat mensen sneller lid worden als ze de noodzaak ergens van inzien, als dat ze zien dat er 'nog maar 9.000' binnengehaald moeten worden.
Ik ben zo gewend aan de grote toestroom dat ik nu ook vind dat het traag als stront gaat.
Maar ik zie het ineens ook somber in.
Wie doet er mee? De moed laten zakken heeft alleen maar een selffulfulling prophecy tot gevolg. Ik denk dat er in dit topic wel wat enthousiastelingen te vinden zijn die met me mee willen vrijwilligen. Dan kun je na 1 april tenminste zeggen dat jij bijgedragen hebt aan het succes. Ik heb het zelf twee keer gedaan en heb hier een heel positief gevoel aan overgehouden. Wie wil er helpen? Stuur dan even een mailtje naar marc@llink.nl en/of madelon@llink.nlquote:Hi Dirkovic; misschien wel onze meest enthousiaste aanhanger! Hoe gaat het met je? Zie overal op het web dat je nog sterk met ons begaan bent. Super!Alles gaat momenteel erg ad hov hier; voornamelijk gevoed door de geheel andere aanpak die we hebben moeten kiezen door de financiele situatie.. We zijn nu voornamelijk op zoek naar enthousiaste LLiNKers zoals jij voor de komende evenementen.
- Morgen en zaterdag carrierebeurs (Amsterdam RAI)
- Onkruidbeurs (aanstaande zondag in de RAI) (we horen vandaag of we hier een go krijgen)
- Woonidee (Zaterdag 21 maart - 11.00 tot 18.00 uur)
Het zou fantastisch als je bij een of meerdere events aanwezig wil zijn.Met name morgen of zaterdag kunnen we je inzet enorm goed gebruiken.Ik weet echter dat het erg laatste moment handelen is, maar als het lukt.. Hoor graag van je.Wil je je reactie ook naar Madelon@llink.nl sturen? Tot snel! Marc N. te R.010-2882260![]()
Ik ben helaas niet beschikbaar, maar sta er wel open voor mocht het wat meer in de richting van Arnhem komen.![]()
Jammer. Hopelijk kun je een andere keer nog. Reiskosten worden vergoed en je krijgt er een dvd 3 op reis voor
Als LLiNK verdwijnt is het op zich al een verlies. Als LLiNK verdwijnt met nog een paar 1.000 leden te gaan zou ik het gevoel niet kunnen verkroppen als ik wist dat ik er iets aan had kunnen doen. Jullie wel? Zo niet, kom dan alsjeblieft in actie. De nood is hoger dan ooit!![]()
Het gaat toch niet zo zijn dat iedereen vlak voor de finish de steun opzegt? Kom op mensen, tot 1 april doorbuffelen. Geef de moed niet op.
Misschien moet de ledenteller teruggedraaid worden naar een optellende in plaats van aftellende. Heeft volgens mij wel een negatief psychologisch effect. Mensen schuiven nu denk ik de verantwoordelijkheid af, doordat men denkt dat ze het toch wel halen. Ook zonder 'mij'. Optellende effect zorgt juist dat mensen de meute willen volgen.
8.656![]()
Hoera. Dat reisprogramma van LLiNK ownt.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
de kans is nog aanwezig om vandaag de 140k te halen
139508 leden
Seek not greatness, but seek truth and you will find both. - Horace Mann
Absolutely Smooth Jazz - Kickin' Country - Broodje Krab![]()
Heb je 1 april als datum gekozen, of 27 maart? Want volgens mij moet alles op 27 maart binnen zijn (afschrijvingen).quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:09 schreef w8jij17 het volgende:
Gelukkig, ze staat niet stil.
Gemiddeld minimaal aantal leden per dag is iets gestegen: 471![]()
Voor Floor & Vaderland
Hup Llink !Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..![]()
27 maart!?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heb je 1 april als datum gekozen, of 27 maart? Want volgens mij moet alles op 27 maart binnen zijn (afschrijvingen).
Ik hoop dat als ze zelf inzien dat het echt niet meer te halen is, dat ze dan de keuze maken om de samenwerking met omroep Piep! aan te gaan. Die zouden dan een minderheidsbelang in de 6 uur uitzendtijd kunnen krijgen. Dan gaat LLiNK er zelf qua uitzendtijd nog altijd op vooruit, en deze consessie is uiteindelijk beter dan helemáál geen LLiNK meer.![]()
27 maart inderdaad. Uit het 3FM topic:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja het gaat nog heeeeeeel spannend worden, omdat we niet echt tot 1 april hebben, maar op 27/3 moeten ze eigenlijk al binnen zijn en alle lidmaatschapsgeld afgeschreven. al die stomme regeltje ook :S![]()
Hoeveel leden heeft Piep! dan?LastFM
Rond de 13.000 dacht ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:44 schreef -skippybal- het volgende:
Hoeveel leden heeft Piep! dan?
Edit: c.a. 11.000
bron: http://www.adformatie.nl/(...)en-omroep-c-en-piep/![]()
Lijkt me dan inderdaad een goede optie. Sowiesoe heeft Piep! sterke punten.quote:
Maar moet dan ook niet eerst contact worden gezocht met de leden van Piep! of ze nog wel lid willen blijven als samen gaan met LLiNK?LastFM
Piep hoeft er van mij niet in. Hoop ik nog eerder dat Llink met Powned of omroep C samen gaat, als is die kans vrijwel onmogelijk.I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.![]()
Ja, niet erg realistisch, maar het kan best leuk uitwerkenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Llink met PownedDat is net zoiets als de EO met SBS6 een joint-venture aangaat.
Ik zit iig ook absoluut niet te wachten op een dagelijks dierenjournaal tijdens de Llink zendtijd.
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.![]()
Dan krijg je denk ik dit soort teevee:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Llink met PownedDat is net zoiets als de EO met SBS6 een joint-venture aangaat.
http://www.stopdederdewereld.nl/
En ik denk trouwens dat de kans groot is dat een LLiNK-Piep! fusie werkelijkheid gaat worden:http://www.medianed.com/2(...)amenwerken-met-piep/quote:LLiNK nodigt aspirant-omroep Piep! uit om te praten over een mogelijke samenwerking. 'Het zou zo fijn zijn als we samen programma's zouden kunnen maken' zei Natasja van den Berg van LLiNK tijdens het Mediadebat in Amsterdam. 'Het is eigenlijk doodzonde dat we momenteel in dezelfde vijver aan het vissen zijn.' LLiNK afficheert zich als 'groene' omroep en Piep! maakt zich sterk voor dieren.
Omroep LLiNK heeft, naast financiële problemen, ook moeite om de 150.000 leden te werven die recht geven op een vaste plek in het publieke bestel. Begin deze week stond de teller voor LLiNK op ongeveer 130.000 leden. De 11.000 leden die Omroep Piep! inmiddels heeft zouden een welkome aanvulling zijn voor LLiNK. Piep! heeft minimaal 50.000 leden nodig om een kans te krijgen als publieke omroep.
Alle aspirant-omroepen konden op uitnodiging van Stichting MediaDebat zichzelf presenteren. Ook de bestaande omroepen die nog een officiële status moeten krijgen, Llink en MAX, waren aanwezig. Wakker Nederland van de Telegraaf en PowNed van GeenStijl deden niet mee met de discussie.
Natasja van de Berg heeft trouwens dat boekje geschreven 'Praktisch idealisme'. Aanrader!
[ Bericht 14% gewijzigd door w8jij17 op 14-03-2009 18:02:07 ]![]()
Van de LLiNK-hyve.quote:Lieve LLiNK hyvers , dank voor jullie inzet . We moeten nu toch nog echt even aan de bak want nog maar een kleine 2 weken en dan moeten we echt ruim in onze leden zitten! Op de redactie bij llink zijn we koortsachtig bezig om nieuwe leden in het bestand in te voeren, ontbrekende gegevens na aan het bellen en staan we nieuwe leden te woord. Er wordt door het voltallige personeel 's avonds en in het weekend gewerkt om zoveel mogelijk leden in te schrijven, maar....we moeten nog echt de aankomende 2 weken een flinke actie ontwikkelen anders halen we het mogelijk net niet en hoe ontzettend jammer zou dat zijn. Wij zijn weer hard aan het nadenken over nog n hele toffe actie, maar ik zou jullie ook nog willen vragen er nog even flink aan te trekken. Dus als je nog een beregoed idee hebt, dat 1 geen geld kost en 2 wel veel leden maakt laat het ons dan weten.
Mail me op eveline@llink.nl Mogelijk sluiten wij ons bij jou idee aan of kunnen we jullie idee supporten met lidmaatschapskaarten gadgets en wat nog niet meer.
Ik kijk uit naar jullie input![]()
7503
Dit wordt 'm niet op deze manier...
Beetje zuur om het dan zometeen op een paar duizend na niet te halen, als je ruim 140.000 mensen hebt die wel wat in je omroep zien. En ik weet het W8jij17, ik kan ook actie gaan voeren, maar ja dat vind ik dan weer teveel moeite. (Ik heb al wel iemand lid gemaakt en als elk lid dat zou doen zouden we er allang zijn.)I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.![]()
7379. Dit gaat niet snel genoeg, er moeten nu minstens zo'n 750 per dag bijkomen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tourniquet op 17-03-2009 13:19:57 (was iets te optimistisch) ]![]()
Ik zie er nog 7379.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:45 schreef Tourniquet het volgende:
7309. Dit gaat niet snel genoeg, er moeten nu minstens zo'n 750 per dag bijkomen.
Verwacht wel een eindspurt. Als je ziet hoeveel ze adverteren, dan kan het bijna niet anders dan dat ze het halen.![]()
Hoewel ik ook inzie dat het met de dag moeilijker wordt, heb ik allesbehalve de moed opgegeven. Dat doe ik op 1 april, of niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:14 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik zie er nog 7379.
Verwacht wel een eindspurt. Als je ziet hoeveel ze adverteren, dan kan het bijna niet anders dan dat ze het halen.
![]()
27 maart is de deadlinequote:Op woensdag 18 maart 2009 01:10 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Hoewel ik ook inzie dat het met de dag moeilijker wordt, heb ik allesbehalve de moed opgegeven. Dat doe ik op 1 april, of niet.
![]()
![]()
Gek dat het nu zo langzaam gaat. Zie je bij Powned ook. Kennelijk heeft iedereen die wil zich nu wel aangemeld.![]()
Ja, is het nu 250 per dag ofzo? Dat zou sneu zijn. Tekortje van 5000.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:45 schreef Tourniquet het volgende:
7379. Dit gaat niet snel genoeg, er moeten nu minstens zo'n 750 per dag bijkomen.
800 per dag is echt te veelquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:31 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Ja, is het nu 250 per dag ofzo? Dat zou sneu zijn. Tekortje van 5000.![]()
![]()
Ik heb op 't werk nog een persoon onder druk gezet.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Dat wordt dus een alliance met omroep Piep
Wel grappig dat Jort Kelder een van de BN'ers is die LLiNK promoot![]()
![]()
Ik heb sinds enkele dagen grote moeite om op het forum te komen. Hij loopt bij mij vast zodra het forum op het scherm staat en pas als ik 'm minutenlang open heb laten staan kan ik iets doen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Iemand gisteren trouwens de reactie op BNN van Jort Kelder gezien tijdens de TV draait door?![]()
![]()
Ik vond het geweldigquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:00 schreef w8jij17 het volgende:
Ik heb sinds enkele dagen grote moeite om op het forum te komen. Hij loopt bij mij vast zodra het forum op het scherm staat en pas als ik 'm minutenlang open heb laten staan kan ik iets doen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Iemand gisteren trouwens de reactie op BNN van Jort Kelder gezien tijdens de TV draait door?
Jammer dat het niet in het programmaboekje van Matthijs van Nieuwkerk paste, was wel een mooie discussie geweest
![]()
![]()
Ja, en ik vond het echt een reactie die nergens opsloeg. Je zal het maar hebben is een goed programma, waar gewoon grapjes over de handicap worden gemaakt zonder dat het kwetsend is. Dat Jort na zo'n fragment maar besluit dat BNN moet opdoeken is belachelijk.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:00 schreef w8jij17 het volgende:
Iemand gisteren trouwens de reactie op BNN van Jort Kelder gezien tijdens de TV draait door?
Naast Llink ben ik dan ook BNN lid
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.![]()
http://llink.nl/overllink/persbericht.php?bericht=5817&pagina=1quote:Floortje Dessing en Froukje Jansen weg bij LLiNK
LLiNK heeft vandaag in goed overleg afscheid moeten nemen van twee van haar presentatrices: Floortje Dessing en Froukje Jansen. Door de financiële problemen waar LLiNK in terecht is gekomen, is LLiNK genoodzaakt forse bezuinigingen door te voeren. Om de omroep weer financieel gezond te maken worden onder meer veel tijdelijke contracten van personeelsleden niet verlengd. Ook een programma als 3 op Reis kan in de huidige vorm niet meer door de omroep worden gefinancierd. De omroep die zich inzet voor een betere wereld moet voor 1 april nog 6.680 leden werven om haar voortbestaan veilig te stellen.
Tanja Lubbers: “We vinden het heel erg jammer dat we van deze twee vakvrouwen afscheid moeten nemen. Ze hebben zich de afgelopen jaren keihard voor LLiNK ingezet, en ook daarvoor wil ik ze bijzonder bedanken!” Floortje Dessing: “Ik vind het jammer dat ik een enthousiaste club als LLiNK op zo'n belangrijk moment moet verlaten. Ik heb twee fantastische seizoenen 3 op Reis mogen maken, maar doordat er nu fors bezuinigd moet worden vind ik het meer dan logisch dat we afscheid van elkaar nemen. Het feit dat ik nu niet meer in vaste dienst ben bij LLiNK betekent overigens niet dat ik het gedachtegoed van LLiNK niet meer uit zal dragen.” Froukje Jansen: “Het is zeer betreurenswaardig dat we op deze wijze afscheid van elkaar moeten nemen. Desalniettemin hoop ik natuurlijk wel dat LLiNK de 150.000 leden haalt en in het publieke bestel blijft.”
Floortje Dessing
Floortje werkt sinds 2007 voor omroep LLiNK. Voor de omroep heeft ze twee seizoenen 3 op Reis gepresenteerd en voerde ze de eindredactie van het programma. In het eerste seizoen reisde zij van Amsterdam naar het koninkrijk Bhutan over land. In het tweede seizoen, dat net is afgelopen, reisde de presentatrice over land en over zee van Amsterdam stad naar Amsterdam eiland. Met het programma 3 op Reis wil LLiNK laten zien dat duurzaam reizen verder gaat dan alleen het kiezen van vervoer. Juist door andere culturen en diverse lokale initiatieven te laten zien draagt LLiNK bij aan een brede informatiebehoefte die er heerst onder mensen die zich afvragen hoe zij duurzamer kunnen reizen, waarbij ook de lokale bevolking kan profiteren van toerisme.
Froukje Jansen
Froukje Jansen presenteert sinds 2006 diverse programma's voor LLiNK. Ze begon met het programma LLiNK op Reis. Hierna presenteerde ze samen met Edo Brunner en Marcel van der Steen vier seizoenen lang LLinke Soep TV. Hierin ondervroeg zij heel bekend Nederland naar hun groene leven. In 2008 verzorgde ze samen met Marc de Hond de presentatie van Expedition Unlimited waarin vijf modellen en gehandicapten aan elkaar werden gekoppeld en opdrachten moesten vervullen. Ook presenteert Froukje naast Floortje 3 op Reis. In De ConsuMinderman is Froukje nog twee afleveringen te zien wanneer ze BN-ers naar hun persoonlijke eco-ergernis vraagt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Dat gaat in ieder geval niet positief werken voor de ledenwerfactieDeLuna vindt me dik ;(
checkquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:43 schreef rubbereend het volgende:
Dat gaat in ieder geval niet positief werken voor de ledenwerfactie![]()
![]()
Pff, wat een nieuws. Inderdaad niet heel positief nee. Tenzij LLiNK nu een groep anti-Dessing-leden kan werven![]()
![]()
Zonder Floortje is het toch minder
Was wellicht handiger geweest om dit bericht nog een paar weken uit te stellenNiet geschoten is altijd mis..
ik ga me boven maar eens melden als presentator
het loon dat ik wil mogen ze houden op 150euro meer dan ik nu verdien
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Ja, maar het is wel zo eerlijk natuurlijk om het maar gelijk bekend te maken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:52 schreef qonmann het volgende:
Zonder Floortje is het toch minder
Was wellicht handiger geweest om dit bericht nog een paar weken uit te stellen![]()
kijken jullie ook echt naar llink of ?
ik heb t tbh nog nooit gezien
Snap ook niet helemaal waarom ze weg moeten, Llink krijgt toch weer geld als ze doorgaan? Het geldprobleem was toch ontstaan door de ledenwerfactie?I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.![]()
Nee, was ontstaan door "mismanagement". Whatever dat is. Mja, lompe actie, dit zijn twee van de beste presentatoren van de omroep.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:09 schreef superjojo het volgende:
Snap ook niet helemaal waarom ze weg moeten, Llink krijgt toch weer geld als ze doorgaan? Het geldprobleem was toch ontstaan door de ledenwerfactie?![]()
ik keek naar de programma's van de mensen die er nu dus uit gaanquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:44 schreef Jimbo het volgende:
kijken jullie ook echt naar llink of ?
ik heb t tbh nog nooit gezien
Maar opzich kunnen ze toch alsnog wel programma's voor link gaan doen? Op freelance basis?DeLuna vindt me dik ;(
Ik keek ook naar dat reisprogramma. Mevrouw Jansen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik keek naar de programma's van de mensen die er nu dus uit gaan
Maar opzich kunnen ze toch alsnog wel programma's voor link gaan doen? Op freelance basis?
Beetje vreemd ja..Floortje had ook wel wat anders bij Llink kunnen doen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:09 schreef superjojo het volgende:
Snap ook niet helemaal waarom ze weg moeten, Llink krijgt toch weer geld als ze doorgaan? Het geldprobleem was toch ontstaan door de ledenwerfactie?
Maar een duur reisprogramma zat er niet meer in. Dat zal de reden wel zijn.
Haar salaris was nog wel op te brengen lijkt me.
Ach Floortje
Niet geschoten is altijd mis..
froukje zien lopendat was pas mooi
beste uitzicht wat iemand uit zn kantoor kan hebben haha
neuh maar mss als link wat meer de jongeren kant op gaat ipv kijk hoe we vliegen bla bla bla hebben ze wel een kans t er goed van af te brengen , maarn u eerst de leden nog.
Omroep LLiNK #2 Halen ze het, of falen ze het.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |