E.M.Pquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Toeval.
Als dit soort kreten telkens waar zouden zijn zou 93% van fok! inmiddels zijn overledenquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:09 schreef Muncky het volgende:
! Levensgevaarlijk.. dat is in 90% van de gevallen dodelijk! Je hebt denk ik niet lang meer te leven....
![]()
Als iedereen dit soort uitspraken zo serieus zou nemen dan... dan... dan zou Fok! Fok! niet meer zijn. Of juist wel en zouden er best interessante discussies kunnen onststaanquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:36 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Als dit soort kreten telkens waar zouden zijn zou 93% van fok! inmiddels zijn overleden
Wat?! Bedoel je nou dat ik het serieus neem of wat?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:39 schreef Naamah het volgende:
[..]
Als iedereen dit soort uitspraken zo serieus zou nemen dan... dan... dan zou Fok! Fok! niet meer zijn. Of juist wel en zouden er best interessante discussies kunnen onststaan![]()
Ik blijf het trouwens zoo grappig vinden dat TS z'n klokje heeft geslooptHulde aan TS!
Oeps verwarring.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus jij wil serieus zeggen dat je een telefoon hebt met een draadje, en een klokje erin?
Ik ben nieuwquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:40 schreef jeroendh het volgende:
Wie the fu*k is TS?
Leuk he, interne batterij die je klok up2date houdt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:07 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Mij 2 meest-gebruikte PC's hebben geen problemen, omdat ik daarop tijd-synchronisatie via het internet doe.
Wel leuk, vooral hoe nauwkeurig die klok dan is. Dat gaat niet voor alle toepassingen goed.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Leuk he, interne batterij die je klok up2date houdt.
Op die enkele honderden zo niet duizenden pc's die ik tot dusver van de spanning heb mogen halen, en dr weer aan heb mogen hangen, is het tot nu toe altijd goed gegaan. Het verschil - als het er al is - is hooguit secondenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:00 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Wel leuk, vooral hoe nauwkeurig die klok dan is. Dat gaat niet voor alle toepassingen goed.
Heb m allang weggegooid, maar hij was echt dood hoor... En nee mijn wekker is niet mijn mobiel, mijn wekker is me wekker, maar dit was gewoon een klokje / tempratuurmeter.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:09 schreef gebrokenglas het volgende:
je wekker is toch gewoon je mobiel?
Trouwens raar dat ie stuk gaat door een supermagneet. Als je m nu ff opnieuw probeert misschien dat ie het weer doet.
Wat een ezelquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
ah goeie, ik heb ergens zon supermagneet uit een harde schijf nog liggen, ga hem nu zoeken en zal daarna mijn bevindingen posten![]()
edit: hij resette niet, dus ik dacht ik hou de magneet wat dichter bij enz, toen ging de magneet eraan vast, naja nu is het hele klokje dood![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |