Moeten er niet eerst lekkere spelers in beeld zijn voor de hapjes komen?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar blijven die bitterballuuuuuuuh?
Ja en dan het liefst met de achternaam aanspreken.quote:
Vraag mij plots af, zouden er vrouwen zijn die in hun eentje masturberen, kijkend naar 22 bezwete mannenlijven die tackelen, op het veld spugen, elkaar omhelzen, vloeken en tieren en een sliding maken?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moeten er niet eerst lekkere spelers in beeld zijn voor de hapjes komen?
Wat een romantisch beeld!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wel een mooi plaatje natuurlijk....![]()
Mannen voor TV, Noekje elegant er tussendoor bewegend in leuke outfit met wit schortje, voorzien van blocknote en pen orders opnemend. Het haar een beetje bezweet en verward over haar gezicht, af en toe een haarlok uit de ogen blazend.
Natuurlijk af en toe pontificaal voor de TV staan op ongeschikte momentjes, mannen die verstoord het hoofd naar rechts of links bewegen om er langs te kijken zodat ze hét net niet missen.
Kortom, dienende Noekje, haar favoriete rol!
Ik kan het me niet voorstellen maar hé, wie ben ik?? Ik doe alleen bitterballen bakken en biertjes halen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vraag mij plots af, zouden er vrouwen zijn die in hun eentje masturberen, kijkend naar 22 bezwete mannenlijven die tackelen, op het veld spugen, elkaar omhelzen, vloeken en tieren en een sliding maken?
Ik kan alleen voor mezelf spreken en niet voor die andere 3 miljard, maar ik iig nietquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vraag mij plots af, zouden er vrouwen zijn die in hun eentje masturberen, kijkend naar 22 bezwete mannenlijven die tackelen, op het veld spugen, elkaar omhelzen, vloeken en tieren en een sliding maken?
Steek een paar rode en gele kaarten in je schort, voor vervelende en veeleisende mannenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat een romantisch beeld!![]()
Zo wil ik het EK gaan doen dit jaar!
*mental note maakt
- schortje kopen!
Vermoedelijk zijn die er wel.......niet dat ik het ben, want ik let meer op de techniek....quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf spreken en niet voor die andere 3 miljard, maar ik iig niet
Wat deze vraag interessanter maakt: zouden mannen het doen, kijkend naar 22 bezweette vrouwenlijven die tackelen, op het veld spugen, elkaar omhelzen, vloeken en tieren en een sliding maken?
De techniek van het tackelen en omhelzen??quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vermoedelijk zijn die er wel.......niet dat ik het ben, want ik let meer op de techniek....
Je doet je soortgenoten tekort Leandra.....quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
De techniek van het tackelen en omhelzen??
Tsja, ik heb niets met vrouwenvoetbalquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je doet je soortgenoten tekort Leandra.....
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou ja, geen flikker, geen flikker! Ik ga wel kijken, alleen kijk ik niet zo technisch. Ik let meer op andere dingen.
Maar...
Welkom CarOnline!!![]()
Nou Gert, doei!
En dan neem jij weer wraak met een lofzang op de de complete anatomie van de vijandelijke spits. Get the picture.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en dan het liefst met de achternaam aanspreken.
Hé Jansen, waar blijven de bitterballen!
Ik had eigenlijk in gedachten dat je 9 juni mijn wachtwoord zou krijgen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]![]()
Moet Gert geen 'Neem-hier-tijdelijk-afscheid-van-Gert'-topic?![]()
Want ík wil natuurlijk wel een welkomstopic!
Gaat ie wegquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]![]()
Moet Gert geen 'Neem-hier-tijdelijk-afscheid-van-Gert'-topic?![]()
Want ík wil natuurlijk wel een welkomstopic!
Als jij nog meer van je wand-decoraties in de SC neerplempt wél ja.quote:
Was ik wel van planquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij nog meer van je wand-decoraties in de SC neerplempt wél ja.
Ja, doe, dan kan ik MIJN decoratie hier ook schaamteloos neerplempen! zonder excuus!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |