En toch krijg ik allemaal berichtjes binnenquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:47 schreef Ruiseart het volgende:
Daarom kan ik ook nation sitten voor een vriend van me![]()
Gisteren eventjes gemeld bij gov, mocht FOK! in oorlog geraken komende weken dan kan ik z'n landje tenminste zonder gezeur in peace mode zetten.
Maar Lekiamh, je hoeft 't maar even te laten weten zodra je president bent, maak ik meteen een nieuw landje aan![]()
Per dag komt er 1 miljoen NS bij van Vox Populi he!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:29 schreef DiviFilius het volgende:
Het komt neer op ongeveer 161 miljoen NS tegen amper 40 miljoen NS.
Nog maar 120 dagen wachten dan..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Per dag komt er 1 miljoen NS bij van Vox Populi he!
Het is ook bijna onmogelijk om nog verder te groeien maar ze hebben ieder geval erg veel human capital, voor wat het waard isquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:42 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Nog maar 120 dagen wachten dan..
-edit- ze zijn vandaag niet eens meer vooruit gegaan in NS
Dat had ik graag ook gedaan, maar ze waren me telkens voor. (zelfs twee keer een halve minuut na update ofzo...quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:53 schreef caspervc het volgende:
Idd, maar ik vind het leuker om ze uit te delen
Wat is de link naar je natie? Ik denk dat ik te groot ben om je direct te helpen, ik wil wel een bak met geld en soldaatjes sturen als je wil.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:10 schreef BartBunny het volgende:
ken iemand mij helpen? Ik wordt aangevallen
http://www.cybernations.net/default.aspquote:Op maandag 5 januari 2009 17:44 schreef Terecht het volgende:
[..]
Wat is de link naar je natie? Ik denk dat ik te groot ben om je direct te helpen, ik wil wel een bak met geld en soldaatjes sturen als je wil.
Dat is niet de goede link...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:46 schreef BartBunny het volgende:
[..]
http://www.cybernations.net/default.asp
dank u Terecht!
Wow, dat dat er nog eens van zou komen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:44 schreef Wouser het volgende:
yup is nu wel sinds eergistere iFOk bij gekomen
I willquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:45 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Wow, dat dat er nog eens van zou komen!![]()
Er was altijd groot verzet tegen...
Doe ze daar maar de groeten van me Wouser, als je wilt.
quote:<+Wouser[FOK]> ps. ik moet de groete doen van Lekiahm
<@unkki> Ligt het aan mij, of klopt er gewoon iets niet?
<+Wouser[FOK]> aan iedereen
<@unkki> Oh?
<@unkki> Doe hem eens slaan.7
Mja, dat heb ik dus al een eker gehad...quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:52 schreef Wouser het volgende:
[..]
I willheb trouwens zelf al kei lang niet meer gespeeld ik kwam echt toevallig weekje geleden terug op cybernations omdat mike me waarschuwde dat me landje bijna was gedelete
Whehehe.quote:
Lang leve NPO.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:55 schreef du_ke het volgende:
Er is helaas ook al veel te lang extreem weinig actie in het spelletje.
Ja een betere manier om je alliantie om zeep te helpen dan achter hun aanlopen is er helaas niet.quote:
Daarom, organiseer eens t één en ander met IRON.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja een betere manier om je alliantie om zeep te helpen dan achter hun aanlopen is er helaas niet.
Heyquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:44 schreef Wouser het volgende:
yup is nu wel sinds eergistere iFOk bij gekomen
Jij speelt weer?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:25 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Hoi Duke, met je Modderschuit.
Je krijgt nog 100 tech van me.
Je maakt een geintje hoop ik?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:19 schreef Terecht het volgende:
Terechtistan heeft nu bijna een miljard in contanten, nog een paar dagen tot deze mijlpaal geslecht is.
Pas maar op hoor voor je het weet heb je ruzie met avengerquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:21 schreef Terecht het volgende:
En dan nuclear rogue gaan, lijkt mij wel een mooi einde van me cn carriere.
Heeft FOK! daar een verbod op dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Pas maar op hoor voor je het weet heb je ruzie met avenger
Ja praten over eventueel roque gaan is de grootst mogelijke misdaad momenteelquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:24 schreef Terecht het volgende:
[..]
Heeft FOK! daar een verbod op dan?
Waar is de vrijheid van meningsuiting gebleven deze dagen stelletje barbaren!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja praten over eventueel roque gaan is de grootst mogelijke misdaad momenteel
Doe es link gevenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:26 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Kan je mij sponsoren Terecht.
Mijn nieuwe landje kan wel wat miljoentjes gebruiken...
Gesmoord in de angst voor ieder risico.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:27 schreef Terecht het volgende:
[..]
Waar is de vrijheid van meningsuiting gebleven deze dagen stelletje barbaren!
FOK! is verworden tot een opportunistische regenteske club om in de hogere machtssferen te kunnen blijven vertoeven.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gesmoord in de angst voor ieder risico.
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=132438quote:
Jij bent Shawn heul nie!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:43 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=132438
Ben aan het techdealen.
Je kan er over een aantal dagen ook bij trouwens.
Er zijn wat dat betreft opvallende parallellen met de realiteit. Het maffe is dat dit maar een spelletje is en toch blijft men de drang naar lijfsbehoud en macht houden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:43 schreef du_ke het volgende:
Er lijkt een heel bescheiden kentering aan de gang nu. maar heel veel vertrouwen dat de regerende kliek die veilige positie op wil geven heb ik ook niet.
Top. Ik kan over 5 dagen een donatie doen zie ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:47 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Shit, foutje.
Was ik Shawn maar.
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=271830
Top!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:49 schreef Terecht het volgende:
[..]
Top. Ik kan over 5 dagen een donatie doen zie ik.
quote:
probeer het bij mike, ik zou niet eens weten wie Wessel isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:35 schreef Ruiseart het volgende:
duke lieve schat, doe eens een goed woordje bij Wessel, dat die IP-ban eraf gaat en ik weer op het forum kan komen om me aan te melden.
Er is alweer een jaar voorbij, zo haatdragend kunnen ze toch niet zijn hé?
Da's Avenger, ik kon 'm van een andere online game - waar ik eens wat recruiting heb gedaan voor FOK - en daar heeft 'ie gewoon Wessel als nick, vandaar dat ik altijd vergeet hoe hij zich op CN noemt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
probeer het bij mike, ik zou niet eens weten wie Wessel is.
Maar bij mij duurde de ban van mijn account na de smurfen ook een jaar
en terecht!quote:
Verdomd, ja. Brilliant political move.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:58 schreef CylonNL het volgende:
FOK FOK.
Zag eergisteren dat jullie geen lid meer zijn van tC.
Very nice!
Ja.quote:
Zonder FOK! is tC in feite al verloren he.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:07 schreef Ruiseart het volgende:
Is er ondertussen dan een nieuw bloc dat zich meten kan met het Continuum?
Volgens de wiki niet. Maar ik zie al wat jullie aan het doen zijn.. veel M(oa)DP's afsluiten, zo kun je ook de facto een bloc creëren. Niet gek. Zijn er aanwijzingen dat het Continuum kapot gaat ofzo?
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en terecht!
Had ik ook last van en heb een re-roll gedaan!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:05 schreef rood_verzet het volgende:
Ik verveel me momenteel de tering met het spel, speel al 2 jaar en zie geen enkele uitdaging meer
quote:
Er wordt nu druk achter de schermen gewerkt...quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:16 schreef du_ke het volgende:
Er is nu weer een heel klein beetje meer spanning. Maar echt leuk is het al een tijdje niet meer. Kijk het zelf nog een maandje aan denk ik.
Er gaan zoveel geruchten rond joh.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:07 schreef Ruiseart het volgende:
Is er ondertussen dan een nieuw bloc dat zich meten kan met het Continuum?
Volgens de wiki niet. Maar ik zie al wat jullie aan het doen zijn.. veel M(oa)DP's afsluiten, zo kun je ook de facto een bloc creëren. Niet gek. Zijn er aanwijzingen dat het Continuum kapot gaat ofzo?
...en dan begin je weer van voor af aan? Daar snap ik eigenlijk ook de lol niet vanquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had ik ook last van en heb een re-roll gedaan!
Ja of nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:22 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ook is nu meer oorlogsdreiging dan de laatste maanden, vermoed ik.
[..]
Maar wanneer het knalt, gaat ie hard.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja of niet. Dit spel is erg goed in zaken met een sisser af laten lopen.
Ja, een land opbouwen is leuker dan stilstaan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:22 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
...en dan begin je weer van voor af aan? Daar snap ik eigenlijk ook de lol niet van
Ja al 1 keer in de afgelopen 2 jaar CNquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:34 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Maar wanneer het knalt, gaat ie hard.
Je hebt dat (, trouwens,onvolledige) MDP web gezien op het forum?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja al 1 keer in de afgelopen 2 jaar CN
tijdje terug maar minder is het ook niet gewordenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:46 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Je hebt dat (, trouwens,onvolledige) MDP web gezien op het forum?
Oei oei, dan gaan de Smurfen weer aan de slag zeker?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:16 schreef du_ke het volgende:
Er is nu weer een heel klein beetje meer spanning. Maar echt leuk is het al een tijdje niet meer. Kijk het zelf nog een maandje aan denk ik.
Dat zien we dan wel weerquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:19 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Oei oei, dan gaan de Smurfen weer aan de slag zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |