Da's Avenger, ik kon 'm van een andere online game - waar ik eens wat recruiting heb gedaan voor FOK - en daar heeft 'ie gewoon Wessel als nick, vandaar dat ik altijd vergeet hoe hij zich op CN noemt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
probeer het bij mike, ik zou niet eens weten wie Wessel is.
Maar bij mij duurde de ban van mijn account na de smurfen ook een jaar
en terecht!quote:
Verdomd, ja. Brilliant political move.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:58 schreef CylonNL het volgende:
FOK FOK.
Zag eergisteren dat jullie geen lid meer zijn van tC.
Very nice!
Ja.quote:
Zonder FOK! is tC in feite al verloren he.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:07 schreef Ruiseart het volgende:
Is er ondertussen dan een nieuw bloc dat zich meten kan met het Continuum?
Volgens de wiki niet. Maar ik zie al wat jullie aan het doen zijn.. veel M(oa)DP's afsluiten, zo kun je ook de facto een bloc creëren. Niet gek. Zijn er aanwijzingen dat het Continuum kapot gaat ofzo?
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en terecht!
Had ik ook last van en heb een re-roll gedaan!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:05 schreef rood_verzet het volgende:
Ik verveel me momenteel de tering met het spel, speel al 2 jaar en zie geen enkele uitdaging meer
quote:
Er wordt nu druk achter de schermen gewerkt...quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:16 schreef du_ke het volgende:
Er is nu weer een heel klein beetje meer spanning. Maar echt leuk is het al een tijdje niet meer. Kijk het zelf nog een maandje aan denk ik.
Er gaan zoveel geruchten rond joh.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:07 schreef Ruiseart het volgende:
Is er ondertussen dan een nieuw bloc dat zich meten kan met het Continuum?
Volgens de wiki niet. Maar ik zie al wat jullie aan het doen zijn.. veel M(oa)DP's afsluiten, zo kun je ook de facto een bloc creëren. Niet gek. Zijn er aanwijzingen dat het Continuum kapot gaat ofzo?
...en dan begin je weer van voor af aan? Daar snap ik eigenlijk ook de lol niet vanquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had ik ook last van en heb een re-roll gedaan!
Ja of nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:22 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ook is nu meer oorlogsdreiging dan de laatste maanden, vermoed ik.
[..]
Maar wanneer het knalt, gaat ie hard.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja of niet. Dit spel is erg goed in zaken met een sisser af laten lopen.
Ja, een land opbouwen is leuker dan stilstaan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:22 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
...en dan begin je weer van voor af aan? Daar snap ik eigenlijk ook de lol niet van
Ja al 1 keer in de afgelopen 2 jaar CNquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:34 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Maar wanneer het knalt, gaat ie hard.
Je hebt dat (, trouwens,onvolledige) MDP web gezien op het forum?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja al 1 keer in de afgelopen 2 jaar CN
tijdje terug maar minder is het ook niet gewordenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:46 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Je hebt dat (, trouwens,onvolledige) MDP web gezien op het forum?
Oei oei, dan gaan de Smurfen weer aan de slag zeker?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:16 schreef du_ke het volgende:
Er is nu weer een heel klein beetje meer spanning. Maar echt leuk is het al een tijdje niet meer. Kijk het zelf nog een maandje aan denk ik.
Dat zien we dan wel weerquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:19 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Oei oei, dan gaan de Smurfen weer aan de slag zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |