Je maakt een geintje hoop ik?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:19 schreef Terecht het volgende:
Terechtistan heeft nu bijna een miljard in contanten, nog een paar dagen tot deze mijlpaal geslecht is.
Pas maar op hoor voor je het weet heb je ruzie met avengerquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:21 schreef Terecht het volgende:
En dan nuclear rogue gaan, lijkt mij wel een mooi einde van me cn carriere.
Heeft FOK! daar een verbod op dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Pas maar op hoor voor je het weet heb je ruzie met avenger
Ja praten over eventueel roque gaan is de grootst mogelijke misdaad momenteelquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:24 schreef Terecht het volgende:
[..]
Heeft FOK! daar een verbod op dan?
Waar is de vrijheid van meningsuiting gebleven deze dagen stelletje barbaren!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja praten over eventueel roque gaan is de grootst mogelijke misdaad momenteel
Doe es link gevenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:26 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Kan je mij sponsoren Terecht.
Mijn nieuwe landje kan wel wat miljoentjes gebruiken...
Gesmoord in de angst voor ieder risico.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:27 schreef Terecht het volgende:
[..]
Waar is de vrijheid van meningsuiting gebleven deze dagen stelletje barbaren!
FOK! is verworden tot een opportunistische regenteske club om in de hogere machtssferen te kunnen blijven vertoeven.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gesmoord in de angst voor ieder risico.
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=132438quote:
Jij bent Shawn heul nie!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:43 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=132438
Ben aan het techdealen.
Je kan er over een aantal dagen ook bij trouwens.
Er zijn wat dat betreft opvallende parallellen met de realiteit. Het maffe is dat dit maar een spelletje is en toch blijft men de drang naar lijfsbehoud en macht houden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:43 schreef du_ke het volgende:
Er lijkt een heel bescheiden kentering aan de gang nu. maar heel veel vertrouwen dat de regerende kliek die veilige positie op wil geven heb ik ook niet.
Top. Ik kan over 5 dagen een donatie doen zie ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:47 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Shit, foutje.
Was ik Shawn maar.
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=271830
Top!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:49 schreef Terecht het volgende:
[..]
Top. Ik kan over 5 dagen een donatie doen zie ik.
quote:
probeer het bij mike, ik zou niet eens weten wie Wessel isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:35 schreef Ruiseart het volgende:
duke lieve schat, doe eens een goed woordje bij Wessel, dat die IP-ban eraf gaat en ik weer op het forum kan komen om me aan te melden.
Er is alweer een jaar voorbij, zo haatdragend kunnen ze toch niet zijn hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |