Echelon zal ik niet rouwig om zijn, dat waren kontenlikkers...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:49 schreef Emimich het volgende:
[..]
Goede kans, alleen Echelon zit nog in een precaire situatie. Die hebben een week geleden hun treaty met de NpO verhoogd naar een MDoAP en de NpO gesteund terwijl bijna alle treaty partners hun treaty cancelden en zijn vandaag in 1V gegaan.
Het wordt sowieso interessant om te zien welk machtsblok er na een mogelijke oorlog tegen de NpO de 'leiding' over de wereld in haar handen zal nemen, 1V of het Continuum.
Wat zijn eigenlijk op dit moment de sterkste blocs na One Vision en the Continuum?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:50 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Continuum geef ik nu het meeste kans overigens, daar zijn veel meer, grote alliances aan gelieerd en tevens daar weer aan verbonden sterke blocs.
*wind- en krekelgeluid*quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:46 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk op dit moment de sterkste blocs na One Vision en the Continuum?
Zijn One Vision en Continuum eigenlijk een beetje gelijkwaardig qua sterkte?quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:46 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk op dit moment de sterkste blocs na One Vision en the Continuum?
Citadel bijv.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:46 schreef Emimich het volgende:
[..]
Echelon zal wel gaan bandwagonnen met de sterkste of proberen zich afzijdig te houden a la GDA (ofzoiets) die ook met beiden verbonden zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:49 schreef Emimich het volgende:
[..]
Goede kans, alleen Echelon zit nog in een precaire situatie. Die hebben een week geleden hun treaty met de NpO verhoogd naar een MDoAP en de NpO gesteund terwijl bijna alle treaty partners hun treaty cancelden en zijn vandaag in 1V gegaan.
Het wordt sowieso interessant om te zien welk machtsblok er na een mogelijke oorlog tegen de NpO de 'leiding' over de wereld in haar handen zal nemen, 1V of het Continuum.
http://forums.cybernations.net/index.php?showtopic=27030quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:50 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Echelon zal wel gaan bandwagonnen met de sterkste of proberen zich afzijdig te houden a la GDA (ofzoiets) die ook met beiden verbonden zijn.
![]()
In welke alliance hang jij trouwens uit tegenwoordig??
Echelon zal dus neutraal blijven tijdens een eventuele NPO-NpO oorlog.quote:tl;dr
Echelon will not become involved in what is clearly "Order Politics", except to say that we will stand by our allies in Pacifica and Polaris unless they let us know we are not wanted.
I don't know if the current issues can be solved without bloodshed, but I would hope so.
Thanks for the info (no pun intended)quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:21 schreef DiviFilius het volgende:
Machtsblokken
Continuum = 88.3 miljoen NS
One Vision = 50.3 miljoen NS
BLEU = 25 miljoen NS
Citadel = 18.6 miljoen NS
Superfriends = 17.8 miljoen NS
Uiteraard onder voorbehoud van rekenfouten.
Dat stuk van die Wiki klopt niet,we hebben zelfs onze mdp gecanceld nadat de dreiging van NOV over was. LSF was gewoon een anarchistische bende die zich vooral bezig hielden met bekvechten met NOV en nauwelijks naar ons toe communiceerden daarom hebben we het verdrag gecanceld. De treaty is er toendertijd gekomen toen FOK onervaren was. Ik weet het nog wel hoe LSF lange tijd in onze embassade om een MDP zeurde, en hele drafts voorstelde. Achteraf denk ik dat ze mdp vooral wouden om strategische redenen, zodat ze genoeg bondgenoten hadden in hun ideologische strijd met NOV.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Goed overleg?
Van de FOK Wiki:
[..]
Niets mis mee overigens, door het MDP met de LSF niet te cancelen had FOK in de oorlog met de LSF mee moeten doen en dat had het einde van FOK kunnen betekenen, of in ieder geval een flinke stap terug.
Wat ik me dan even afvraag, hoe kon de dreiging over zijn als de LSF later door NoV aangevallen werd?quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:40 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Dat stuk van die Wiki klopt niet,we hebben zelfs onze mdp gecanceld nadat de dreiging van NOV over was. LSF was gewoon een anarchistische bende die zich vooral bezig hielden met bekvechten met NOV en nauwelijks naar ons toe communiceerden daarom hebben we het verdrag gecanceld. De treaty is er toendertijd gekomen toen FOK onervaren was. Ik weet het nog wel hoe LSF lange tijd in onze embassade om een MDP zeurde, en hele drafts voorstelde. Achteraf denk ik dat ze mdp vooral wouden om strategische redenen, zodat ze genoeg bondgenoten hadden in hun ideologische strijd met NOV.
Merk ook op dat we in die tijd ook al het TGE protecteraat hadden die ook dreigde aangevallen te worden door NOV vanwege de Nordland doctrine. Dat protecteraat hebben we wel gewoon aangehouden, en door onze bescherming is TGE nooit gecrushed door Norden Verein. Sterker nog wij hebben later samen met TGE, NOV gecrushed![]()
Wow, dan is er dus niet veel veranderd sinds mijn tijd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:21 schreef DiviFilius het volgende:
Machtsblokken
BLEU = 25 miljoen NS
oh dan is het uitmoorden van NpO dus weer gewoon behoorlijk risicoloos voor het Continuumquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:21 schreef DiviFilius het volgende:
Machtsblokken
BLEU = 25 miljoen NS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |