abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juli 2008 @ 22:50:01 #136
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59829854
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 20:49 schreef Emimich het volgende:

[..]

Goede kans, alleen Echelon zit nog in een precaire situatie. Die hebben een week geleden hun treaty met de NpO verhoogd naar een MDoAP en de NpO gesteund terwijl bijna alle treaty partners hun treaty cancelden en zijn vandaag in 1V gegaan.

Het wordt sowieso interessant om te zien welk machtsblok er na een mogelijke oorlog tegen de NpO de 'leiding' over de wereld in haar handen zal nemen, 1V of het Continuum.
Echelon zal ik niet rouwig om zijn, dat waren kontenlikkers...
Vooral die xXxTelaxXx oid.

Continuum geef ik nu het meeste kans overigens, daar zijn veel meer, grote alliances aan gelieerd en tevens daar weer aan verbonden sterke blocs.

Maargoed, dat is koffiedik kijken.
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:46:03 #137
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_59845296
Nee hoor. Zij die FOK! hebben, hebben de wereld
pi_59847746
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 22:50 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Continuum geef ik nu het meeste kans overigens, daar zijn veel meer, grote alliances aan gelieerd en tevens daar weer aan verbonden sterke blocs.
Wat zijn eigenlijk op dit moment de sterkste blocs na One Vision en the Continuum?
  woensdag 2 juli 2008 @ 19:11:19 #139
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_59848326
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:46 schreef Emimich het volgende:

[..]

Wat zijn eigenlijk op dit moment de sterkste blocs na One Vision en the Continuum?
*wind- en krekelgeluid*
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_59848961
quote:

[..]

Zijn One Vision en Continuum eigenlijk een beetje gelijkwaardig qua sterkte?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 2 juli 2008 @ 19:44:25 #141
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59848964
quote:

[..]

Citadel bijv.
Maar BLEU ook nog toch
  woensdag 2 juli 2008 @ 20:21:39 #142
162491 DiviFilius
Vigilate Deo Confidentes
pi_59849756
Machtsblokken
Continuum = 88.3 miljoen NS

One Vision = 50.3 miljoen NS

BLEU = 25 miljoen NS

Citadel = 18.6 miljoen NS

Superfriends = 17.8 miljoen NS

Uiteraard onder voorbehoud van rekenfouten.
  woensdag 2 juli 2008 @ 20:50:41 #143
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_59850501
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 20:49 schreef Emimich het volgende:

[..]

Goede kans, alleen Echelon zit nog in een precaire situatie. Die hebben een week geleden hun treaty met de NpO verhoogd naar een MDoAP en de NpO gesteund terwijl bijna alle treaty partners hun treaty cancelden en zijn vandaag in 1V gegaan.

Het wordt sowieso interessant om te zien welk machtsblok er na een mogelijke oorlog tegen de NpO de 'leiding' over de wereld in haar handen zal nemen, 1V of het Continuum.
Echelon zal wel gaan bandwagonnen met de sterkste of proberen zich afzijdig te houden a la GDA (ofzoiets) die ook met beiden verbonden zijn.

In welke alliance hang jij trouwens uit tegenwoordig??
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_59854053
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:50 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Echelon zal wel gaan bandwagonnen met de sterkste of proberen zich afzijdig te houden a la GDA (ofzoiets) die ook met beiden verbonden zijn.

In welke alliance hang jij trouwens uit tegenwoordig??
http://forums.cybernations.net/index.php?showtopic=27030
quote:
tl;dr

Echelon will not become involved in what is clearly "Order Politics", except to say that we will stand by our allies in Pacifica and Polaris unless they let us know we are not wanted.

I don't know if the current issues can be solved without bloodshed, but I would hope so.
Echelon zal dus neutraal blijven tijdens een eventuele NPO-NpO oorlog.

Ik zit tegenwoordig in the Atlantic Empire, nadat The Byzantine Empire en The Atlantic League samen gingen. Wees maar niet bang hoor, ik ben geen alliance hoer want ik heb alleen nog maar in TBE, FOK en AE gezeten.
pi_59854948
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:21 schreef DiviFilius het volgende:
Machtsblokken

BLEU = 25 miljoen NS

Thanks for the info (no pun intended)

Interessant om te zien hoe sterk 1V is.

1V = 50 miljoen NS
Continuum zonder 1V-leden: 48
pi_59854965
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:36 schreef Emimich het volgende:

[..]

Goed overleg?

Van de FOK Wiki:
[..]

Niets mis mee overigens, door het MDP met de LSF niet te cancelen had FOK in de oorlog met de LSF mee moeten doen en dat had het einde van FOK kunnen betekenen, of in ieder geval een flinke stap terug.
Dat stuk van die Wiki klopt niet,we hebben zelfs onze mdp gecanceld nadat de dreiging van NOV over was. LSF was gewoon een anarchistische bende die zich vooral bezig hielden met bekvechten met NOV en nauwelijks naar ons toe communiceerden daarom hebben we het verdrag gecanceld. De treaty is er toendertijd gekomen toen FOK onervaren was. Ik weet het nog wel hoe LSF lange tijd in onze embassade om een MDP zeurde, en hele drafts voorstelde. Achteraf denk ik dat ze mdp vooral wouden om strategische redenen, zodat ze genoeg bondgenoten hadden in hun ideologische strijd met NOV.

Merk ook op dat we in die tijd ook al het TGE protecteraat hadden die ook dreigde aangevallen te worden door NOV vanwege de Nordland doctrine. Dat protecteraat hebben we wel gewoon aangehouden, en door onze bescherming is TGE nooit gecrushed door Norden Verein. Sterker nog wij hebben later samen met TGE, NOV gecrushed

[ Bericht 17% gewijzigd door Timmehhh op 02-07-2008 23:46:52 ]
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  donderdag 3 juli 2008 @ 08:48:20 #147
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_59858277
Daarbij hebben we dat MDP met LSF pas gecancelled toen de grootste dreiging (dreiging was er altijd immers) van NoV uit de lucht was.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_59867069
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:40 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Dat stuk van die Wiki klopt niet,we hebben zelfs onze mdp gecanceld nadat de dreiging van NOV over was.
LSF was gewoon een anarchistische bende die zich vooral bezig hielden met bekvechten met NOV en nauwelijks naar ons toe communiceerden daarom hebben we het verdrag gecanceld. De treaty is er toendertijd gekomen toen FOK onervaren was. Ik weet het nog wel hoe LSF lange tijd in onze embassade om een MDP zeurde, en hele drafts voorstelde. Achteraf denk ik dat ze mdp vooral wouden om strategische redenen, zodat ze genoeg bondgenoten hadden in hun ideologische strijd met NOV.

Merk ook op dat we in die tijd ook al het TGE protecteraat hadden die ook dreigde aangevallen te worden door NOV vanwege de Nordland doctrine. Dat protecteraat hebben we wel gewoon aangehouden, en door onze bescherming is TGE nooit gecrushed door Norden Verein. Sterker nog wij hebben later samen met TGE, NOV gecrushed
Wat ik me dan even afvraag, hoe kon de dreiging over zijn als de LSF later door NoV aangevallen werd?
Weet iemand trouwens nog wanneer FOK het MDP cancelde?

Over je 2de alinea, hoe kon FOK eigenlijk TGE beschermen tegen NoV toen FOK nog een stuk kleiner was dan NoV? Ik meen toch dat toen NoV voor de 2de keer LSF aanviel dat NoV nog groter was dan FOK of laat mijn geheugen me hier in de steek.
  donderdag 3 juli 2008 @ 15:22:07 #149
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59867575
quote:
Machtsblokken

BLEU = 25 miljoen NS

Wow, dan is er dus niet veel veranderd sinds mijn tijd.

@Emmimich: FOK was inderdaad kleiner dan NoV toendertijd als ik me niet vergis.
pi_59873481
quote:
Machtsblokken

BLEU = 25 miljoen NS

oh dan is het uitmoorden van NpO dus weer gewoon behoorlijk risicoloos voor het Continuum ?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')