Daar is mijn moeder ook verslaafd aan geweest.quote:Op donderdag 29 mei 2008 05:54 schreef wonderer het volgende:
Ik ben verslaafd aan TextExpress2 Deluxe
Stel jezelf als wildplassende vrouw voor, en dat er dan onverwachts zo'n oud hoofd tussen je benen verschijnt. Dat is toch eerder humor dan aanranding! Moet hier nu ACHT jaar gevangenis voor gegeven worden?quote:Op zoek naar wildplassende vrouwen
LEEUWARDEN - De rechtbank in Leeuwarden buigt zich donderdag over de strafzaak tegen drie mannen die ervan worden verdacht elf jaar lang op dorpsfeesten in Friesland plassende vrouwen onzedelijk te hebben betast.
Het Brusselse beeld van Jeannekenpis.
De verdachten zouden vanaf 1997 dorpsfeesten in Friesland zijn afgegaan op zoek naar vrouwen die in de buitenlucht hun behoefte deden. De vrouwen plasten onder meer in de buitenlucht omdat de mannen de verlichting van de mobiele toiletten saboteerden. De mannen benaderden de plassende vrouwen kruipend van achteren en staken daarbij hun hoofd tussen de benen van de dames. Ook raakten de mannen de vagina’s aan en lieten over hun handen plassen.
Het drietal van 68, 57 en 40 jaar oud werd op zaterdag 12 januari opgepakt. De politie onderzocht de zaak al eerder na aangiftes van vrouwen in 2004 en 2005, maar dat leverde niets op. Toen in september vorig jaar nog een vrouw aangifte deed, wist de politie de mannen na onderzoek te arresteren. Het Openbaar Ministerie verdenkt het trio van aanranding in vereniging. De maximum celstraf voor aanranding is acht jaar.
Ik denk dat het voor iemand die langere tijd zelfstandig gewoond heeft best wel wennen is. Je raakt sowieso een behoorlijk stuk vrijheid en privacy kwijt. Je moet eigenlijk voortdurend rekening houden met een ander. Veel slechte eigenschappen komen in de partner naar boven.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:10 schreef Lienekien het volgende:
Het Samenwonen. Vertellen jullie er eens over, vooral over Het Begin. Claudia sprak al wijze en ware woorden, over klussen aan een ander over kunnen laten (scheelt werk) maar ook de groeiende wasstapel (meer werk).
quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:18 schreef Tha_Erik het volgende:
"Als je nou een kamer had in Utrecht hoefde je niet zo door de regen te fietsen"
Ik lees vol belangstelling mee.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:10 schreef Lienekien het volgende:
Het Samenwonen. Vertellen jullie er eens over, vooral over Het Begin. Claudia sprak al wijze en ware woorden, over klussen aan een ander over kunnen laten (scheelt werk) maar ook de groeiende wasstapel (meer werk).
Zolang je dat blijft doen is het goed. Maar hoevaak strand het juist niet op dat soort kleine dingen? Mijn vriendin probeert me ook al zes jaar te leren mijn wasgoed in de wasmand te gooien en handdoeken niet op bed te laten liggen. Zo is het altijd iets.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:23 schreef Lienekien het volgende:
Het is misschien nog wat pril voor heel besliste uitspraken, maar 'het rekening houden met' vind ik nu geen enkel punt. Soms heb je van die stomme dingen. "Wat had ik nou tegen je gezegd over de blauwe handdoeken?" Dan wil ik wel gillend van de lach op de grond omdat het eigenlijk zo onbelangrijk is.
Heb je nou al een kamer, Erik?quote:
Daar geloof ik niets van. Samenwoonprobleempjes zijn reëel en mensen kunnen zich daar terecht druk om maken zonder een idee te hebben hoe eruit te komen. Het vinden van een oplossing is afhankelijk van de welwillendheid van twee personen (en laat nou het geval zijn dat meestal maar één van de twee er werkelijk mee zit).quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:30 schreef Gellius het volgende:
Fascinerend. Voor de rest zijn samenwoonprobleempjes vooral interessantdoenerij van mensen die hun leven modelleren naar de probleemrubrieken van vrouwenbladen.
Leef in harmonie met de druppeltjes, Claudia.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:36 schreef Claudia_x het volgende:
En net nu ik weg moet gaat het regenen.
Hij is bij mij in komen wonen, maar het geluk wilde dat degene met wie ik nog de voordeur en badkamer deelde, precies vertrok toen hij naar hier kwam. We wonen nu vrij riant en kunnen op ons gemak gaan nadenken over een huis kopen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lienekien, zijn jullie samen naar iets nieuws verhuisd of is je vriend bij jou in komen wonen?
Nou, grote stappen snel thuis. Ik zou het allemaal lekker rustig aan doen, L. Kijk het eerst eens een jaartje aan zou ik zeggen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij is bij mij in komen wonen, maar het geluk wilde dat degene met wie ik nog de voordeur en badkamer deelde, precies vertrok toen hij naar hier kwam. We wonen nu vrij riant en kunnen op ons gemak gaan nadenken over een huis kopen.
Oh, zeker.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, grote stappen snel thuis. Ik zou het allemaal lekker rustig aan doen, L. Kijk het eerst eens een jaartje aan zou ik zeggen.
Ok.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij is bij mij in komen wonen, maar het geluk wilde dat degene met wie ik nog de voordeur en badkamer deelde, precies vertrok toen hij naar hier kwam. We wonen nu vrij riant en kunnen op ons gemak gaan nadenken over een huis kopen.
Ik val mezelf wat dat betreft erg mee. Dat het moet wennen en tijd nodig heeft, had ik van alle kanten al te horen gekregen. En we passen goed, denk ik. We willen allebei heel graag rekening houden met de ander.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok.. Ik doelde eigenljik op dat wat Gellius al noemde, dat er iemand 'in moet schikken'. Daar hebben jullie geen last van gehad? Ik ben niet bepaald de gemakkelijkste om bij in te schikken.
.
quote:Maar jij bent de kampioen in mensen met hun neus op hele nare feiten en eigenschappen en zwakheden drukken
quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:50 schreef Lienekien het volgende:
HALLO LIEVE I.R.
HALLO LIENEKIEN. Sorry, ik was te druk bezig met mezelf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |