http://www.spitsnieuws.nl(...)asht_in_vietnam.htmlquote:het Vietnamese eiland Phu Quoc zou gisteren een UFO zijn neergestort. Bewoners van het eiland hoorden een harde knal en vonden later stukken metaal langs de kust. Het grootste brokstuk was zo'n anderhalve meter lang.
'Gewoon' vliegtuig
The Sun meldt op gezag van het Vietnamese ANP dat de explosie op zo'n acht kilometer hoogte plaatsvond. Het zou een 'gewoon' vliegtuig geweest kunnen zijn, maar nergens in de wijde omgeving worden toestellen vermist. Soldaten zijn erop uitgestuurd om naar overlevenden te zoeken, maar behalve de al genoemde brokstukken, is niets gevonden.
De vice-bevelhebber van de Cambodjaanse luchtmacht meldde gisteren dat een buitenlands vliegtuig bij Phu Quoc was neergestort, maar hij trok die verklaring later weer in.
Sinds ik jou ken, geloof ik ook heilig in Aliens.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:33 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)asht_in_vietnam.html
[ afbeelding ]
Ik kom nu met een directe waarschuwing aan mensen die op dit moment over lijken gaan om hoger op te komen !!. Die mensen en overigen ook willen absoluut niet geloven dat er aliens bestaan, Nou die hebben het mis !!!! Aliens bestaan , wij kunnen ze niet zien maar zij bestaan..
Allah of god voor jou heeft andere soort manschappen gemaakt die wij niet kennen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:52 schreef GasTurbine het volgende:
En hoe zouden die aliens reizen Meki? Sneller dan het licht kán niet, of heb jij innovatieve methodes ontwikkeld voor 'de aliens'?
En hoe weet je dat ze bestaan als we ze niet kunnen zien?
De relativiteitstheorie staat anders behoorlijk onder drukquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:52 schreef GasTurbine het volgende:
En hoe zouden die aliens reizen Meki? Sneller dan het licht kán niet, of heb jij innovatieve methodes ontwikkeld voor 'de aliens'?
En ik heb geen god.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Allah of god voor jou heeft andere soort manschappen gemaakt die wij niet kennen.
O.a Dinosaurussen hebben wij nooit gekent.. en Aliens leven verder op in een andere planeet
Weet jij wel wat er afspeelt in de universum ?
Allah of God bestaat niet, das een fabel...quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Allah of god voor jou heeft andere soort manschappen gemaakt die wij niet kennen.
O.a Dinosaurussen hebben wij nooit gekent.. en Aliens leven verder op in een andere planeet
Dat is waar, maar er staat geen enkel spoortje bewijs in dit topic. Op de brokstukken na dan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De relativiteitstheorie staat anders behoorlijk onder druk
Maar, dit is non-nieuws. De bron is de dikke duim van Willem de Ridder oid.
Als jij naar astronomie gaat moet jij toch wel weten dat aliens bestaanquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:01 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En ik heb geen god.
Weet je toevallig welke planeet? Dan kunnen we alvast onze telescopen richten.
En ja, meer dan jij. Ik ga zelfs de astronomie in.
Ik ben ervan overtuigd dat er aliens zijn. Zeker weten! Maar of ze ons zullen/kunnen bezoeken?quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Als jij naar astronomie gaat moet jij toch wel weten dat aliens bestaan
waar denk jij wat er in de heelal is
Je hebt eindelijk eens gelijkquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:08 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat er aliens zijn. Zeker weten! Maar of ze ons zullen/kunnen bezoeken?![]()
Het heelal is ongelofelijk groot. Misschien wel oneindig!
We zijn daarnaast veel te geweldadig en bezig met rassenhaat, om op een populair onderwerp terug te komen. We blazen onze eigen planeet op en spelen met wapens die de halve aardkorst de ruimte in kunnen schieten. (bij wijze van spreken)
De vele duizenden en duizenden fossielen en skeletten van dinosauriers vertellen ons toch iets anders...quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Jep... het universum en haar wetten kennen voor ons geen geheimen meer. We weten ALLES en schaffen bij deze de wetenschap af.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:52 schreef GasTurbine het volgende:
ET Phone home met vernieuwde Hi daltarieven?quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Misschien is intergalactisch reizen veel makkelijker dan wij denken, is er een methode die ontzettend voor de hand ligt, maar omdat we zo moeilijk, wetenschappelijk denken, vinden we hem niet enzo..quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:53 schreef Pappie_Culo het volgende:
Kan me niet voorstellen dat onze intergalactische overlords hier in een trabant-achtige rammelbak zijn aan komen vliegen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |