abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58976713
quote:
het Vietnamese eiland Phu Quoc zou gisteren een UFO zijn neergestort. Bewoners van het eiland hoorden een harde knal en vonden later stukken metaal langs de kust. Het grootste brokstuk was zo'n anderhalve meter lang.

'Gewoon' vliegtuig

The Sun meldt op gezag van het Vietnamese ANP dat de explosie op zo'n acht kilometer hoogte plaatsvond. Het zou een 'gewoon' vliegtuig geweest kunnen zijn, maar nergens in de wijde omgeving worden toestellen vermist. Soldaten zijn erop uitgestuurd om naar overlevenden te zoeken, maar behalve de al genoemde brokstukken, is niets gevonden.

De vice-bevelhebber van de Cambodjaanse luchtmacht meldde gisteren dat een buitenlands vliegtuig bij Phu Quoc was neergestort, maar hij trok die verklaring later weer in.
http://www.spitsnieuws.nl(...)asht_in_vietnam.html

Ik kom nu met een directe waarschuwing aan mensen die op dit moment over lijken gaan om hoger op te komen !!. Die mensen en overigen ook willen absoluut niet geloven dat er aliens bestaan, Nou die hebben het mis !!!! Aliens bestaan , wij kunnen ze niet zien maar zij bestaan..
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_58977033
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 23:33 schreef Meki het volgende:

[..]

http://www.spitsnieuws.nl(...)asht_in_vietnam.html

[ afbeelding ]

Ik kom nu met een directe waarschuwing aan mensen die op dit moment over lijken gaan om hoger op te komen !!. Die mensen en overigen ook willen absoluut niet geloven dat er aliens bestaan, Nou die hebben het mis !!!! Aliens bestaan , wij kunnen ze niet zien maar zij bestaan..
Sinds ik jou ken, geloof ik ook heilig in Aliens.
pi_58977124
Het zal wel weer eens een hoax zijn, het zou geweldig zijn als dit voor een doorbraak zou zorgen.
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:52:44 #4
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_58977284
En hoe zouden die aliens reizen Meki? Sneller dan het licht kán niet, of heb jij innovatieve methodes ontwikkeld voor 'de aliens'?

En hoe weet je dat ze bestaan als we ze niet kunnen zien?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_58977376
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 23:52 schreef GasTurbine het volgende:
En hoe zouden die aliens reizen Meki? Sneller dan het licht kán niet, of heb jij innovatieve methodes ontwikkeld voor 'de aliens'?

Allah of god voor jou heeft andere soort manschappen gemaakt die wij niet kennen.
O.a Dinosaurussen hebben wij nooit gekent.. en Aliens leven verder op in een andere planeet

Weet jij wel wat er afspeelt in de universum ?
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:58:01 #6
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_58977443
quote:

De relativiteitstheorie staat anders behoorlijk onder druk

Maar, dit is non-nieuws. De bron is de dikke duim van Willem de Ridder oid.
Life is what you make it.
  donderdag 29 mei 2008 @ 00:01:16 #7
158899 GasTurbine
pi_58977515
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 23:55 schreef Meki het volgende:

[..]

Allah of god voor jou heeft andere soort manschappen gemaakt die wij niet kennen.
O.a Dinosaurussen hebben wij nooit gekent.. en Aliens leven verder op in een andere planeet

En ik heb geen god.

Weet je toevallig welke planeet? Dan kunnen we alvast onze telescopen richten.

En ja, meer dan jij. Ik ga zelfs de astronomie in.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  donderdag 29 mei 2008 @ 00:02:08 #8
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_58977542
quote:

[..]

Allah of God bestaat niet, das een fabel...

Aliens leven verderop? Hoeveel verderop? Welke zon? welke planeet? Er zijn er maar weinigen waar leven mogelijk is (te dichtbij de zon, te ver van de zon).
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 29 mei 2008 @ 00:03:34 #9
158899 GasTurbine
pi_58977566
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 23:58 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

De relativiteitstheorie staat anders behoorlijk onder druk

Maar, dit is non-nieuws. De bron is de dikke duim van Willem de Ridder oid.
Dat is waar, maar er staat geen enkel spoortje bewijs in dit topic. Op de brokstukken na dan.

Meki, wil je voortaan gewoon ajb niet zulke schreeuwerige dingen opschrijven? Als je het nou gewoon rustig neerzet in de trend van: Goh ik denk dat het aliens zijn want dat en dat en ik denk dat er een god is want blablabla.
Maar jij schrijft: Er is een god en aliens maar die kunnen wij niet zien!
pi_58977599
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:01 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

En ik heb geen god.

Weet je toevallig welke planeet? Dan kunnen we alvast onze telescopen richten.

En ja, meer dan jij. Ik ga zelfs de astronomie in.
Als jij naar astronomie gaat moet jij toch wel weten dat aliens bestaan
waar denk jij wat er in de heelal is
  donderdag 29 mei 2008 @ 00:07:49 #11
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_58977662
Meki, hoe weet jij wat er in het heelal is? Niemand weet dat... Hoe kan jij het dan wel weten...

Er bestaat een verschil tussen in iets geloven en iets weten... en jij gelooft in aliens, je weet alleen niet of ze bestaan.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_58977666
Sinds ik Meki op Fok heb zien posten geloof ik in Aliens.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  donderdag 29 mei 2008 @ 00:08:31 #13
158899 GasTurbine
pi_58977687
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:05 schreef Meki het volgende:

[..]

Als jij naar astronomie gaat moet jij toch wel weten dat aliens bestaan
waar denk jij wat er in de heelal is
Ik ben ervan overtuigd dat er aliens zijn. Zeker weten! Maar of ze ons zullen/kunnen bezoeken?
Het heelal is ongelofelijk groot. Misschien wel oneindig!

We zijn daarnaast veel te geweldadig en bezig met rassenhaat, om op een populair onderwerp terug te komen. We blazen onze eigen planeet op en spelen met wapens die de halve aardkorst de ruimte in kunnen schieten. (bij wijze van spreken)
pi_58977717
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:08 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Ik ben ervan overtuigd dat er aliens zijn. Zeker weten! Maar of ze ons zullen/kunnen bezoeken?
Het heelal is ongelofelijk groot. Misschien wel oneindig!

We zijn daarnaast veel te geweldadig en bezig met rassenhaat, om op een populair onderwerp terug te komen. We blazen onze eigen planeet op en spelen met wapens die de halve aardkorst de ruimte in kunnen schieten. (bij wijze van spreken)
Je hebt eindelijk eens gelijk . Wij zijn diegene die deze planeet zullen kapot maken
  donderdag 29 mei 2008 @ 06:54:19 #15
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_58979991
quote:

[..]

De vele duizenden en duizenden fossielen en skeletten van dinosauriers vertellen ons toch iets anders...
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 29 mei 2008 @ 08:26:17 #16
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_58980456
quote:

Jep... het universum en haar wetten kennen voor ons geen geheimen meer. We weten ALLES en schaffen bij deze de wetenschap af.

Bridge anyone?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_58981781

Bron: Reuters.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 29 mei 2008 @ 09:53:19 #18
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_58981817
Kan me niet voorstellen dat onze intergalactische overlords hier in een trabant-achtige rammelbak zijn aan komen vliegen
  donderdag 29 mei 2008 @ 10:54:42 #19
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_58983195
tvp
pi_58983267
ET komt weer een bezoekje brengen. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  donderdag 29 mei 2008 @ 10:58:07 #21
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_58983286
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:57 schreef Misstique het volgende:
ET komt weer een bezoekje brengen. .
ET Phone home met vernieuwde Hi daltarieven?
  donderdag 29 mei 2008 @ 12:06:42 #22
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_58985004
quote:

[..]

ROFL

Mooiste post ooit! Weet jij wel wat er afspeelt in de het universum?!
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_58985745
Zelfs de Aliens laten de VS liever links liggen en zoeken de machthebbers van de toekomst eerder in de Aziatische landen..
terecht natuurlijk, de amerikanen hebben die 50 jaar dat ze toegang hadden tot de vooruitstrevende rosswell-alien technologieen niks gedaan om huidige problemen te voorkomen, sterker wapens te maken en energiezuinigere toepassingen ...

laat de aziaten nu maar eens de kans wat die van de neergestortte UFO's allemaal voor innovatie kunnen halen en als je ziet wat die 50 jaar terug al voor wonderen schepten wat uitvloeide uit het nabouwen van transistor radio's vermoed ik dat we binnen 5 jaar wel de ultieme olie-vervangende energiebron gevonden hebben; 'made in Vietnam'
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 29 mei 2008 @ 12:50:32 #24
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_58985992
Take me to your BOVAG garage
pi_58986202
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 09:53 schreef Pappie_Culo het volgende:
Kan me niet voorstellen dat onze intergalactische overlords hier in een trabant-achtige rammelbak zijn aan komen vliegen
Misschien is intergalactisch reizen veel makkelijker dan wij denken, is er een methode die ontzettend voor de hand ligt, maar omdat we zo moeilijk, wetenschappelijk denken, vinden we hem niet enzo..
"Independence is my happiness, and I view things as they are, without regard to place or person; my country is the world, and my religion is to do good." -- Thomas Paine, The Rights of Man
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')