Ja er is ook een andere, (Les Trout) die zijn eten eerst ff roostert. Maar Bear moet weer interessant doenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:35 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Ja die gast gaat ook een levende zalm opeten. "I need my proteins"
Wtf, hoe gek ben je dan? Je kunt toch wel even die vis schoonmaken voordat je ranzig gaat doen.
Volgens mij is het ook gezonder (en dus meer kans om te overleven) als je je vreten een beetje gaar maakt i.p.v. het rauw eet, als is het maar om die paar ziektekiemen die het leven laten. Bovendien is het lekkerder.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:37 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Ja er is ook een andere, (Les Trout) die zijn eten eerst ff roostert. Maar Bear moet weer interessant doen
Het is ook zo jammer als je kapot vriest terwijl je mensen probeert te laten zien hoe ze zouden kunnen overleven.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:39 schreef naIma het volgende:
Bear
Ik laat jullie zien hoe je uit een ijskoud wrak komt.
( bear maakt eerst een vuurtje en trekt zijn kleren uit) springt in het wrak en klautert erweer uit. Waarna die in zijn blote kont naar het vuur huppelt
Op de ene of andere manier geloof ik niet dat het zo echt zou gaan als je moest zien te overleven op de noordpool.
Ik loop en ik loop en plotseling hoor ik. KRAK. Ik lig in het ijskoude water na te denken en denkt bij mezelf. Verdorie ik had eerst vuur moeten maken
Parasieten bijvoorbeeld. Het komt nog wel eens voor dat mensen bijvoorbeeld lintworm krijgen na het eten van rauwe vis.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:14 schreef KosterT het volgende:
Maar bij die zalm kan het toch geen kwaad? Er werd al gezegd dat je die eerst 'schoon' moet maken, maar wat is er vies aan als ie vers uit het water komt??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |