Electrische Scooters zouden wel toegelaten wordenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:11 schreef TubewayDigital het volgende:
als ze nou eens alleen milieuvervuilende scooters verbieden
Alleen die op groene stroomquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:13 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Electrische Scooters zouden wel toegelaten worden!
Ach, hopen dat die partij het bij de volgende verkiezingen niet lang volhoud.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:44 schreef Agiath het volgende:
Alles wat de PVDA voorstelt komt toch nooit door
Wilders mag van mij in een heel diep gat vallen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:53 schreef deepart het volgende:
Stem gewoon op Wilders.. Dan heb je dat soort problemen niet
zie, ik wist wel dat jij van de mannenliefde was, vieze kontebonker!quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wilders mag mij in een heel diep gat ballen.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wilders mag van mij in een heel diep gat vallen.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wilders mag van mij in een heel diep gat vallen.
heey jij bent op tv.. CCquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:00 schreef immortalsean het volgende:
[..]
zie, ik wist wel dat jij van de mannenliefde was, vieze kontebonker!
Geen verdediging?quote:
Hij heeft wel zijn goede kanten hoor, echter mag hij het 'vrijheid' wel vervangen voor iets anders. Die idioot wil het oerhollansche produkt 'wiet' verbieden, dat kun je gewoon niet makenquote:
Daar ben ik het met je eens.. Tevens wil ik de padderstoelletjes weer legaal hebben als het even kanquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij heeft wel zijn goede kanten hoor, echter mag hij het 'vrijheid' wel vervangen voor iets anders. Die idioot wil het oerhollansche produkt 'wiet' verbieden, dat kun je gewoon niet maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |