quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:07 schreef prupke het volgende:
[..]
* prupke half kreupel richting badkamer strompelt....
volgende keer iets minder hard trappen p![]()
yes sir ! dan is ie wel af mag ik hopen
post straks wel fotos als de cabine op zijn plaats staat
Zo komt het eruit te zien:quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:04 schreef Xilantof het volgende:
@loehoes! Spannend joh!Das inclusief een flinke tijd daar zitten neem ik aan?!
@Marjo: (ver)bouwen is tof!Jullie zijn wel groots bezig zeg!
Wat gaat er allemaal gedaan worden daar?
die donkere meidquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:22 schreef loehoes het volgende:
Xilantof: Ja als het doorgaat zit ik er denk ik vanaf eind aug/begin sep tot rond de kerst vermoed ik. Hoef maar drie maanden stage te lopen, maar plak er dan nog wel even een paar weekjes vakantie aanvast. Kan niet veel langer, want wil geen studievertraging oplopen.![]()
& Ynske, ik zit het ook te kijken. Grappig om te zien, woon zelf in Zwolle
Ja ik vond die foto met die vlechtjes en bloempjes heel tof van dr, maar die andere twee wel stukken minder. ( heb ze nog even op de site bekeken.) ik vond die ene van die hilde ook supertof, dat ze zo 'stapt'.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
die donkere meidvooral toen zo zo met die haren met vlechtjes, en zo stond, vond dr echt n mooie meid op die foto
Jemig, ik zou er nooit meer uitkomenquote:
jawel johquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jemig, ik zou er nooit meer uitkomen.
Dat bierflesjequote:Op woensdag 28 mei 2008 23:00 schreef prupke het volgende:
[..]
jawel joh
er uit stappen en dan de volgende bak in springen
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op woensdag 28 mei 2008 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat bierflesje. Seriously, die badkamer is perfect
!
cd speler is aangesloten ... klinkt veel beter dan zon dikke radioquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:21 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dan hoort er ook een dikke radio aangesloten op een autoaccu naast te staan
* prupke duimt mee voor julliequote:Op woensdag 28 mei 2008 23:51 schreef Chanty het volgende:
Damn, mijn handen zijn ook aan het jeuken. Ik hoop zo hard dat we dat appartementje krijgen, dan gaan we er ook flink tegenaan klussen
We zijn in gedachten de vloer al aan het leggen, aan het schilderen, en mijn Eiffeltoren op canvas hangt al aan de muur in de woonkamerquote:
lekker gaan dromen van je eventuele nieuwe huisje danquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
We zijn in gedachten de vloer al aan het leggen, aan het schilderen, en mijn Eiffeltoren op canvas hangt al aan de muur in de woonkamerIk ga weer slecht slapen straks, ik kan hier zoooo slecht tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |