hahahah amateur.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:14 schreef draude het volgende:
makkelijker, je pakt een lege spuit, en spuit lucht in een ader. hart krijgt geen bloed dus stopt met kloppen.
je koopt een stanly mes drukke winkelstraat petje op snijd tijdens voorbij lopen keel door, omdat het zo scherp is duurt het lang voor het bloed komt.
Wie is dat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hier hebben we Dexter Junior!!
laten liggen hartstilstandquote:Op zondag 9 januari 2011 03:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hahahah amateur.
Overal hangen camera's je bent zo opgepakt.
En ja die spuit kan inderdaad maar wat doe je dan met het lijk, dan kan je nog beter een ijsspegel als moordwapen gebruiken.
Naah, het risico is nog te groot geloof me. Lees m'n post ik denk dat die het meest in de buurt komt van een perfecte moord.quote:
je maakt cognetive denkfouten vriend,quote:Op zondag 9 januari 2011 03:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naah, het risico is nog te groot geloof me. Lees m'n post ik denk dat die het meest in de buurt komt van een perfecte moord.
Dat doe je toch ook niet, bloedsporen, resten etc etc.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:43 schreef draude het volgende:
Ik denk dat de denkfout die mensen maken is: ze denken te moeilijk.
Des te meer tijd je besteed aan een moord des te groter de kans dat je fouten maakt. voorbeeld van yuri boka, als je zoveel handelingen uitvoert is de kans dat je een fout maakt groter en wordt steeds groter (muphy`s law). Want wat jullie vergeten is dat je ook met menselijke emotisch te maken zult krijgen. Je kan twijfelen, angst hebben, adrenaline, paniek, ik denk namelijk als je iemand op de kop slaat en ze schedel splijt open, dat je dan behoorlijk in paniek kan raken van wat je ziet.
Daarom denk ik dat de perfecte moord een effectieve en efficiente manier moet zijn, neem nou mijn voorbeeld van het stanly mes.
Door de scherpte van het stanly wes en de aders die perfect worden afgesneden zullen de aders zich terug trekken en het bloeden even stoppen. uit eindelijk door de bloedruk zal het persoon hevig gaan bloeden, echter omdat het zo snel gaat zal het persoon het niet door hebben omdat je ook de zenuwen doorsnijd, en hij nog nooit heeft gevoeld hoe dergelijk mes voelt. Ook geen dna want tijdens het snijden is er nog geen bloed. Verglijk het maar als je je aan een blikje snijd, dan duurt het ook een tijdje voor dat er bloed uit komt en doet het geen pijn.
Wat herkenning betreft, moet je maar eens op google of youtube zoeken naar getuigen testen, iedereen spreekt elkaar tegen als jij een rood shirt aan hebt heb je voor 20 mensen een zwart shirt aan en 20 mensen een wit shirt. Daarbij komt ook nog dat mensen niet in de gaten hebben wat je doet dus ze zullen geen aandacht op je vestigen, plak gewoon een nep baard op en een tulband...
mijn advies is dus.
KEEP IT SIMPEL EN STUPPID
des te moeilijker jij het maakt des te meer aanknopings punten heeft de politie. Als je het zo simpel doet hebben ze maar 1 hooguit 2 aanknopings punten.
hoe wou je hem dan vermoorden? levend in een of ander gemisch iets gooien? zou die mee werken denk je? wat zou je zelf doenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat doe je toch ook niet, bloedsporen, resten etc etc.
Heb je me stuk gelezen of niet? Staat er toch in volgens mij?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:47 schreef draude het volgende:
[..]
hoe wou je hem dan vermoorden? levend in een of ander gemisch iets gooien? zou die mee werken denk je? wat zou je zelf doen
ben je nu echt zo stom?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je me stuk gelezen of niet? Staat er toch in volgens mij?
En hij is dyslectisch of niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:20 schreef draude het volgende:
Jan janssen is het persoon wat je dood wil hebben zeg maar
KISS staat voor "Keep it Simple, Stupid".quote:Op zondag 9 januari 2011 03:30 schreef draude het volgende:
[..]
je maakt cognetive denkfouten vriend,
kiss, keep it simpel and stupid,
Vervolgens in de telegraaf:quote:Op zondag 9 januari 2011 16:20 schreef draude het volgende:
Jan janssen is het persoon wat je dood wil hebben zeg maar
WAHAHAHAHAHA ik pis in me broekquote:Op zondag 9 januari 2011 17:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vervolgens in de telegraaf:
MAN KRIJGT SPONTAAN 200.000 EURO VAN HELLS ANGELS
En dan jouw gezicht!
Dan zit je nog met vetaanslag in de pottenbakoven, bloed op je plafond, en een verstopt riool omdat je er botten doorheen probeert te spoelen. Lijkt me niet helemaal de manierquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zou iemand de keel doorsnijden boven een afvoer, het lijk in de pottebakoven van mn moeder pleuren, die 24 uur of langer op 1500 graden laten branden, 3 flessen bleek door de afvoer flikkeren en de verbrande resten van het lijk opgelost in een emmertje water door het riool flikkeren
Je overschat onze justitiequote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan zit je nog met vetaanslag in de pottenbakoven, bloed op je plafond, en een verstopt riool omdat je er botten doorheen probeert te spoelen. Lijkt me niet helemaal de manier
Het belangrijkste is dat de het slachtoffer compleet willekeurig is.quote:
Oja, ik vergat even dat de Nederlandse recherche een huis binnenkomt, bloed van het vloer tot het plafond ziet, maar zich afvraagt wie het plafond nou zo raar schildert, een schedel in de gootsteen zien liggen en denken "nou, een zeefje voor de etensresten is toch handiger", en ook niet raar staan te kijken van een vettige witte laag in een ovenquote:
Als jij een serie moordenaar bent dan had je hier nooit gepost.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:51 schreef BertV het volgende:
Nogmaals, het belangrijkste is dat je geen link hebt met het slachtoffer.
Wat je er daarna mee doet is onbelangrijk.
(Ik vraag me of hoe dit topic mij gaat helpen in het geheim houden van de situatie)
Vingerafdrukken in een paspoort zijn een goed begin voor de NL-recherche.
Ik zal je uit eerste hand vertellen dat alles wat je op tv ziet, op tv blijft..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oja, ik vergat even dat de Nederlandse recherche een huis binnenkomt, bloed van het vloer tot het plafond ziet, maar zich afvraagt wie het plafond nou zo raar schildert, een schedel in de gootsteen zien liggen en denken "nou, een zeefje voor de etensresten is toch handiger", en ook niet raar staan te kijken van een vettige witte laag in een oven
Meen je dat nou? Bij een cursus op het werk laatst werd me verteld dat het staat voor Keep It Short & Simple... They lied to me! *pakt bijl* Oh wacht het was een leuke dame.. Ik vergeef het haar.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:22 schreef Sander het volgende:
[..]
KISS staat voor "Keep it Simple, Stupid".
Dexter!quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:35 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Heb jij een boot ??![]()
![]()
![]()
Ik ben meer voor snelwerkend gif, hoef je niet al die troep op te ruimen..en dan een zoutzuur badje...
Vind je het niet verdacht klinken als er ineens een graf bij is gekomen op een begraafplaats? Dan hebben ze meteen het lijk gevonden. Hoe was je overigens van plan om het slachtoffer om het leven te brengen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:15 schreef jamesstewart het volgende:
Zorgen dat niemand jou ziet met het slachtoffers, slachtoffer naar een afgelegen plek brengen waar ze het lijk nooit zullen zoeken (begraafplaats) en daar alvast (van te voren) een graf graven, waar je het lijk in zult stoppen. De verdachte daarheen brengen na de moord (met handschoenen e.d. zodat ze helemaal niks vinden), de verdachte heel goed wassen en zijn kleding e.d. allemaal wegdoen zodat ze geen e.v.t vingerafdrukken/ander vorm van DNA vinden en hem in dat graf begraven. Vervolgens alles wat je gebruikt hebt tijdens de moord (handschoenen, kleren etc.) verbranden, mocht iemand je gezien hebben en je in die kleding gezien hebben, kunnen ze zoeken wat ze willen, maar ze zullen de kleding niet meer vinden.
Ik kijk veel misdaadfilms en series
Noord-Korea zal dat als een bedreiging zien en binnen de kortste keren zullen ze een verkrachter en een moordenaar op jou af sturen, die jou eens goed aanpakken. Daar ga je dan met je Noord-Koreaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:23 schreef Zware_jongen het volgende:
Ik zou iemand wurgen, in stukken hakken, verbranden, en de resten goed verpakt naar Noord-Korea sturen.
Jij wil gevonden worden dus?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:10 schreef 77uzi77 het volgende:
diegene stiekem achtervolgen hem dan bewusteloos maken met chloroform en dan die gene neersteken!
Ik weet wel zeker dat Noord-Korea hele andere prioriteiten heeft. Die flikkeren gewoon de doos inclusief inhoud weg en geen haan die er ooit nog naar kraait.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:18 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Noord-Korea zal dat als een bedreiging zien en binnen de kortste keren zullen ze een verkrachter en een moordenaar op jou af sturen, die jou eens goed aanpakken. Daar ga je dan met je Noord-Korea
Wat wel een goed idee is, is je slachtoffer begraven op de bodem van een pas gegraven graf (voor bijv een lijk wat de volgende dag wordt begraven). Dan komt er keurig een kist te staan op jouw slachtoffer, 6 feet deepquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:16 schreef fonsoy het volgende:
Vind je het niet verdacht klinken als er ineens een graf bij is gekomen op een begraafplaats? Dan hebben ze meteen het lijk gevonden. Hoe was je overigens van plan om het slachtoffer om het leven te brengen?
Ja well, ik weet niet waar jij gaat parkeren natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:33 schreef Ricksnor het volgende:
Dan nog zal je geen bandensporen achterlaten. Tenzij je als een of andere popie jopie wegscheurt.
Precies,daarom zou ik een cameraatje meenemen, aan een willekeurig huis aanbellen en doen alsof ik van Man Bijt Hond ben.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:45 schreef BertV het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat de het slachtoffer compleet willekeurig is.
Daarom lopen seriemoordenaars als ik zo lang rond.
doodschieten zou voor mij 'stil' moeten en niet harder dan een boek dat je op tafel smijt. en dan nog, hoe kom je uberhaupt aan een pistool. iemand wurgen is riskant, zeker als je een vrouw bent en toch wat zwakker bent. en iemand dood steken, gezien de berichtgeveingen, kunnen mensen best wat hebben. incl wellicht om hulp schreeuwen of om zich heenslaan. tenzij de moment of surprise en de pijn iemand zo verlamt dat hij/zij niks meer kan doen. alsof je in je kruis geschopt wordt. Ik denk trouwens dat iemand vermoorden nog het makkelijkst is, je sporen verwijderen zou nog de grootste moeite kosten denk ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:48 schreef Grunge. het volgende:
Goed topic. Ik twijfel tussen wurgen en doodsteken. Ik denk dat je bij wurgen echt het leven uit iemand voelt gaan, dat is wel... interessant. Het zal je wel een oppermachtig gevoel geven. Doodsteken zou ik in iemands onderbuik doen. Een veel meer sneaky manier. Iemand doodschieten lijkt me niets, eigenlijk. Het moet wel echt wat moeite kosten.
Ja, ik bedacht me net dat deze vraag op meerdere manieren interpreteerbaar is. Hoe zou ik een moord wìllen plegen, en op iemand die ik echt met reden wil vermoorden (dus niet omdat ik nu per se wil moorden, maar omdat diegene dood moet). Nou, dan zo. Al zou wurgen waarschijnlijk te moeilijk voor me zijn, ik ben daar inderdaad niet sterk genoeg voor, fysiek, lijkt me. Nou ja, er moet sowieso bloed bij komen kijken, dus doodsteken it is. Een crime passionel. Ik benader mijn geliefde (van wie ik gehouden heb, maar die nu dood moet. Als wij niet samen kunnen zijn, dan mag jij met niemand samen zijn! Zoiets dramatisch Shakespeariaans), ga dichtbij hem staan, tegen 'em aan, zoen 'em en steek 'em vervolgens in z'n onderbuik. Ik zoen door en voel zijn bloed mijn mond in lopen. Zoiets. Puur hypothetisch, uiteraard. Ik fantaseer graag.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
doodschieten zou voor mij 'stil' moeten en niet harder dan een boek dat je op tafel smijt. en dan nog, hoe kom je uberhaupt aan een pistool. iemand wurgen is riskant, zeker als je een vrouw bent en toch wat zwakker bent. en iemand dood steken, gezien de berichtgeveingen, kunnen mensen best wat hebben. incl wellicht om hulp schreeuwen of om zich heenslaan. tenzij de moment of surprise en de pijn iemand zo verlamt dat hij/zij niks meer kan doen. alsof je in je kruis geschopt wordt. Ik denk trouwens dat iemand vermoorden nog het makkelijkst is, je sporen verwijderen zou nog de grootste moeite kosten denk ik.
Mja het leukste is denk ik.. en wat de nodig moeite kost wat weer de kick geeft achteraf als je ermee wegkomt: stel je kan wel gelinkt worden aan het slachtoffer. Hoe zou jij je sporen dan verdoezelen/wegwerken? Dat begint met sporen wegwerken op plaats delict. Ik vroeg bv. al hoe je DNA kunt wegwerken als je iemand heb moeten vastpakken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:05 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, ik bedacht me net dat deze vraag op meerdere manieren interpreteerbaar is. Hoe zou ik een moord wìllen plegen, en op iemand die ik echt haat? Nou, dan zo. Al zou wurgen waarschijnlijk te moeilijk voor me zijn, ik ben daar inderdaad niet sterk genoeg voor, fysiek, lijkt me. Nou ja, er moet sowieso bloed bij komen kijken, dus doodsteken it is. Een crime passionel. Ik benader mijn geliefde (van wie ik gehouden heb, maar die nu dood moet. Als wij niet samen kunnen zijn, dan mag jij met niemand samen zijn! Zoiets dramatisch Shakespeariaans), ga dichtbij hem staan, tegen 'em aan, zoen 'em en steek 'em vervolgens in z'n onderbuik. Ik zoen door en voel zijn bloed mijn mond in lopen. Zoiets. Puur hypothetisch, uiteraard. Ik fantaseer graag.
Maar als het puur om het moorden zou gaan, om het niet gepakt willen worden... daar heb ik weleens over nagedacht. Dan zou ik ergens heengaan waar ik niemand ken, heel ver weg. Maar doodschieten lijkt me niet die kick geven die een seriemoordenaar zou willen. Die ìk als seriemoordenaar zou willen, in ieder geval. Misschien kun je iemand omleggen op een plek die heel druk bevolkt is op dat moment. Koninginnedag, Disneyland, een concert. Maar achter een huisje, in the middle of nowhere een vreemde neerschieten zou het beste zijn, iemand waarmee je geen link hebt, op een plek waar je nooit kwam en nooit weer komt. Dat zou mij alleen niet bevredigen.
Je kunt natuurlijk beter op die vreemde inrijden of diegene neerschieten. Misschien wel schieten terwijl je langsrijdt. Maar dat lijkt me dus al helemáál niet leukquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mja het leukste is denk ik.. en wat de nodig moeite kost wat weer de kick geeft achteraf als je ermee wegkomt: stel je kan wel gelinkt worden aan het slachtoffer. Hoe zou jij je sporen dan verdoezelen/wegwerken? Dat begint met sporen wegwerken op plaats delict. Ik vroeg bv. al hoe je DNA kunt wegwerken als je iemand heb moeten vastpakken.
En hoe ga je je sporen opruimen dan als je niet gepakt wilt worden ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:42 schreef badtripbob het volgende:
Het zal denken liggen aan mijn motief en de te vermoorden persoon. Zou het zijn uit lust om te moorden dan is een onbekende z'n strot doorsnijden of gewoon neerschieten wel voldoende denk ik. Als het een bekende is die mij belazerd heeft/waar ik om een of andere reden wraak op zou willen nemen dan kies ik, zeker als diegene zich als vriend voordeed maar me genaaid heeft, voor een touw om diegene vast te binden ergens in een geluidsdichte kelder... En dan dingen als met een kaasschaaf vel eraf schaven en dan weer zout eroverheen gooien. Bloedzuigers bij zijn zaakje doen. Z'n oogleden verwijderen zodat hij bij alles wat ik hem aandoe geforceerd is om toe te kijken..
En nog verscheidene andere martelmethodes om diegene een langzame pijnlijke dood te bezorgen..
Ik solliciteer bij een crematorium om de verbrandingsoven te bedienen. Dan neem ik het lijk daarheen mee en cremeer het zonder dat iemand het door heeft.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En hoe ga je je sporen opruimen dan als je niet gepakt wilt worden ?
je maakt me wel beetje bang bobquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:42 schreef badtripbob het volgende:
Het zal denken liggen aan mijn motief en de te vermoorden persoon. Zou het zijn uit lust om te moorden dan is een onbekende z'n strot doorsnijden of gewoon neerschieten wel voldoende denk ik. Als het een bekende is die mij belazerd heeft/waar ik om een of andere reden wraak op zou willen nemen dan kies ik, zeker als diegene zich als vriend voordeed maar me genaaid heeft, voor een touw om diegene vast te binden ergens in een geluidsdichte kelder... En dan dingen als met een kaasschaaf vel eraf schaven en dan weer zout eroverheen gooien. Bloedzuigers bij zijn zaakje doen. Z'n oogleden verwijderen zodat hij bij alles wat ik hem aandoe geforceerd is om toe te kijken..
En nog verscheidene andere martelmethodes om diegene een langzame pijnlijke dood te bezorgen..
Succesfull troll is succesfull.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:53 schreef welkominspace het volgende:
[..]
je maakt me wel beetje bang bob![]()
Sporen dienen eerst gevonden te worden, dat is aandachtspunt #1: zorg dat er niet gezocht wordt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En hoe ga je je sporen opruimen dan als je niet gepakt wilt worden ?
Waar de persoon KO gaat en 10 min laten weer bijkomt en naar de politie looptquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:48 schreef Grunge. het volgende:
Goed topic. Ik twijfel tussen wurgen en doodsteken. Ik denk dat je bij wurgen echt het leven uit iemand voelt vloeien, dat is wel... interessant. Het zal je wel een oppermachtig gevoel geven. Doodsteken zou ik in iemands onderbuik doen. Een veel meer sneaky manier. Iemand doodschieten lijkt me niets, eigenlijk. Het moet wel echt wat moeite kosten.
lafaardquote:Op maandag 31 januari 2011 10:52 schreef DoctorPressure het volgende:
Wat is er mis met ouderwets iemand neerknuppelen van achter, en dan gewoon weglopen?
probeer jij me maar eens neer te rammen in een donker steegje(van achter)quote:Op maandag 31 januari 2011 10:54 schreef DoctorPressure het volgende:
[..]
Het gaat niet om lafheid, het gaat toch om dat hij of zei dood is?
Iemand thuis vermoorden?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:56 schreef welkominspace het volgende:
[..]
probeer jij me maar eens neer te rammen in een donker steegje(van achter)
denk dat de meeste mensen juist in dat soort situaties op hun hoede zijn.
beter pak je iemand in een vertrouwde omgeving,thuis ofzo![]()
spuit dan een overdosis nicotine inquote:Op maandag 31 januari 2011 11:35 schreef DoctorPressure het volgende:
Met HIV besmette naald prikken in een ongevoelig stukje huid van je slachtoffer. Pijnlijke, langzame dood. Is denk ik een stuk pijnlijker dan een bijl koppen.
Iemand?
Waar koop je dat?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:39 schreef welkominspace het volgende:
[..]
spuit dan een overdosis nicotine in
daar zal niemand wat achter zoeken
Welk ziekenhuis heeft in godsnaam ampullen met nicotine?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:40 schreef welkominspace het volgende:
[..]
in elk ziekenhuis te jatten gok ik
elk ziekenhuis waar onderzoek wordt gedaanquote:Op maandag 31 januari 2011 11:42 schreef DoctorPressure het volgende:
[..]
Welk ziekenhuis heeft in godsnaam ampullen met nicotine?
Hm okey. Wat is nog meer dodelijk bij kleine injectie?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:43 schreef welkominspace het volgende:
[..]
elk ziekenhuis waar onderzoek wordt gedaan
van alles,maar het meeste laat (opvallende) sporen achter waardoor een natuurlijke dood al snel wordt uitgesloten .quote:Op maandag 31 januari 2011 11:50 schreef DoctorPressure het volgende:
[..]
Hm okey. Wat is nog meer dodelijk bij kleine injectie?
Maar dat maakt niet uit toch, als je maar geen sporen achterlaat betreft identificatie. Toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
van alles,maar het meeste laat (opvallende) sporen achter waardoor een natuurlijke dood al snel wordt uitgesloten .
als je bijvoorbeeld nicotine gebruikt zullen ze denken dat ie gewoon rookte en het niet als doodsoorzaak vaststellen.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:02 schreef DoctorPressure het volgende:
[..]
Maar dat maakt niet uit toch, als je maar geen sporen achterlaat betreft identificatie. Toch?
Maar als ze detecteren dat iemand 100 keer zoveel nicotine in z'n bloed heeft als dat het lichaam aankan, zal dat toch wel verdacht zijn?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:04 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als je bijvoorbeeld nicotine gebruikt zullen ze denken dat ie gewoon rookte en het niet als doodsoorzaak vaststellen.
maar idd,de nederlandse politie is niet een van de slimste dus je kun er vrij makkelijk mee wegkomen ja
daar testen ze niet op(hoeveelheid) alleen als er duidelijke bewijzen zijn dat diegene niet rookt ofzo.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:08 schreef DoctorPressure het volgende:
[..]
Maar als ze detecteren dat iemand 100 keer zoveel nicotine in z'n bloed heeft als dat het lichaam aankan, zal dat toch wel verdacht zijn?
niet onder de juiste hoekquote:Op maandag 31 januari 2011 12:17 schreef DoctorPressure het volgende:
Maar het valt wel op dat er een gaatje zit van een injectienaald![]()
Lastig dit...
Educate me. Waar dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:18 schreef welkominspace het volgende:
[..]
niet onder de juiste hoek
en de plek natuurlijk
MOOI.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:27 schreef welkominspace het volgende:
als je de naald er onder een hele lage hoek erin doet is het alleen met een vergrootglas terug te vinden.
maar een goeie plek kan overal wel zitten waar aders lopen.
als iemand bijvoorbeeld een tattoo heeft kun je daar mooi prikken
wel in een ader ,het tast namelijk je zenuwstelsel aan.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:31 schreef DoctorPressure het volgende:
[..]
MOOI.
Maar, als je een injectiespuit met bijvoorbeeld nicotine op een willekeurige plek in iemand steekt en vervolgens leegknijpt, werkt dit dan ook, of moet het per sé in een ader zijn?
Ja maar je kan toch niet even op een ader mikken? Da's toch vrij complex, lijkt me.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:32 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wel in een ader ,het tast namelijk je zenuwstelsel aan.
je kan het natuurlijk ook rechtstreeks in iemand z'n nieren/lever prikken
valt mee,je hoeft niet voorzichtig te doen ofzoquote:Op maandag 31 januari 2011 12:40 schreef DoctorPressure het volgende:
[..]
Ja maar je kan toch niet even op een ader mikken? Da's toch vrij complex, lijkt me.
Snap ik, maar hoe weet je exact waar de aders zitten? Of is gewoon een willekeurige plek in de nek genoeg?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:45 schreef welkominspace het volgende:
[..]
valt mee,je hoeft niet voorzichtig te doen ofzo
gewoon een blauw lijntje onder de huid zoekenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:46 schreef DoctorPressure het volgende:
[..]
Snap ik, maar hoe weet je exact waar de aders zitten? Of is gewoon een willekeurige plek in de nek genoeg?
Dus als ik iemand wil volspuiten met een overdosis nicotine, moet ik hem vasthouden, op zoek naar een blauw lijntje, en dan er in steken? Ik denk dat ik maar gewoon een bijl pak, jongens.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:48 schreef welkominspace het volgende:
[..]
gewoon een blauw lijntje onder de huid zoeken
er lopen er genoeg over het hele lichaam.
bij je kuiten zijn ze vaak wel redelijk zichtbaar
wachten tot ie slaapt,of ghb voeren ofzo(is binnen 6 uur uit je systeem)quote:Op maandag 31 januari 2011 12:49 schreef DoctorPressure het volgende:
[..]
Dus als ik iemand wil volspuiten met een overdosis nicotine, moet ik hem vasthouden, op zoek naar een blauw lijntje, en dan er in steken? Ik denk dat ik maar gewoon een bijl pak, jongens.
Neh, GHB is altijd nog in kleine hoeveelheden te traceren, een aantal dagen lang.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:50 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wachten tot ie slaapt,of ghb voeren ofzo(is binnen 6 uur uit je systeem)
zijn genoeg andere middeltjes om iemand suf/slapend te krijgenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:52 schreef DoctorPressure het volgende:
[..]
Neh, GHB is altijd nog in kleine hoeveelheden te traceren, een aantal dagen lang.
Waarom zoveel moeite?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:54 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zijn genoeg andere middeltjes om iemand suf/slapend te krijgen
maar als je een beetje goed kan prikken hoeft iemand er (niet verdoofd) niet eens van wakker te worden.
is wat minder subtiel maar laat wel een boodschap achter jaquote:Op maandag 31 januari 2011 12:56 schreef DoctorPressure het volgende:
[..]
Waarom zoveel moeite?
* DoctorPressure gaat naar Gamma voor bijl.
Veel twisted fucks op FOK!, gok ik.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:09 schreef welkominspace het volgende:
dit topic heeft wel verdomd veel views
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:11 schreef DoctorPressure het volgende:
[..]
Veel twisted fucks op FOK!, gok ik.
FOK!ker kan nu lachen om misser Telegraaf
Beter is het als je Blytes gebruiktquote:Op maandag 31 januari 2011 13:14 schreef welkominspace het volgende:
[..]daarom heb ik dus geen shit als hyves enzo
ik heb al die trends een beetje "gemist"quote:Op maandag 31 januari 2011 13:16 schreef DoctorPressure het volgende:
[..]
Beter is het als je Blytes gebruikt
Je wilt een slachtoffer overgieten met liters frisdrank?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Zou frisdrank DNA sporen wissen dor het zuur?
Als het moet. ja..quote:Op maandag 31 januari 2011 16:03 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je wilt een slachtoffer overgieten met liters frisdrank?.
zou ik ook eerder aan denken jaquote:Op maandag 31 januari 2011 16:09 schreef badtripbob het volgende:
Is benzine en een lucifer niet handiger? Geen idee of dat wat achterlaat, denk het ook niet.
Hey! Waarom kwam ik daar niet eerder op! Maar dan wel eerst een moker ofzo om het slachtoffer bewusteloos te slaan, lijkt me!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:09 schreef badtripbob het volgende:
Is benzine en een lucifer niet handiger? Geen idee of dat wat achterlaat, denk het ook niet.
Ik ga er toch maar op antwoorden.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:50 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zou ik ook eerder aan denken ja
Dat vetgedrukte he, daar ga je al in de fout.Wie zegt dat jou dat gaat lukken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:25 schreef Platina het volgende:
Ik zou mijn haar tijdelijk verfen, baard laten groeien, haar anders knippen. Naar een club of cafe 200 km verderop gaan. Mijn auto afgelegen parkeren en de nummerplaten veranderen. Vervolgens een willekeurige meid versieren, met haar mee naar huis of in de bosjes gaan. Neersteken. Een zeer brandbare vloeistof over heen gieten en in de fik steken. Met mijn auto weer terug naar mijn eigen dorp en mijn baard afscheren en mijn kapsel veranderen.
Het mes dat ik gebruik tape ik op mijn been tijdens het uitgaan. En is deel van een keukenblokken set die ik tenminste een halfjaar van te voren heb gekocht. De messen zelf raak ik daarbij niet aan, alleen het houten blok. Na de daad flikker ik de overige messen in de Maas/Rijn en het blok steek ik in de fik. Evenals de kleren die ik aanheb die doneer ik aan kindjes in Afrika/Roemenie.
Enige waar ze me dan op kunnen pakken is als ze mijn gezicht herkennen. Maar in een cafe drinkt toch iedereen en niemand die op jouw gezicht gaat letten.
Ik zeg gewoon dat ik uit een dorp uit de buurt kom. Dat ik er pas geleden na verhuist ben vanaf een plaats die nog 100 km verderop ligt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:21 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Dat vetgedrukte he, daar ga je al in de fout.Wie zegt dat jou dat gaat lukken?
Bovendien: als ze vraagt waar je vandaan komt, zeg je dan "oh ja,ik kom van 200 km verder"? En je hebt ook geen vrienden meegenomen? Nogal vreemd om dan in dat café te zitten, niet?
WIe zegt dat het een lekkere chick moet zijn. Het gaat voornamelijk om het moord gedeelte.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:06 schreef badtripbob het volgende:
En de willekeurige meid versieren is voor elke eckte Fok!er natuurlijk ook geen enkel probleem.
Als het niet gaat om de vraag of het een lekkere chick moet zijn, waarom wil je dan geen man vermoorden?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:21 schreef Platina het volgende:
[..]
WIe zegt dat het een lekkere chick moet zijn. Het gaat voornamelijk om het moord gedeelte.
precies maar uhm hoe kom je zo snel bij atlantische dat duurt sowieso 1 dag met je middernacht ;z ligt er ook an wat voor boot en je moet een boot heebben anders steel je er gwn 1 kan ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:06 schreef Rwolder het volgende:
Je Kijkt waar de Persoon dagelijks komt houdt hem in de Houdgreep spuit verdoving in zijn/haar slagader doet de persoon in de achterbak van je familie-auto. (vergeet de handschoenen niet) Op een Afgelegen gebied in een hutje ofzoo brengen vanbinnen afdekken met plastic om al het bloed op te vangen. Diegene op een tafel leggen helemaal naakt. (kleren Verbrand) vastgeplakt met tape aan de tafel ook bij polsen en enkels en bij voorhoofd nek en middel. Hem/Haar wakker maken voorzichtig sneetje in de wang maken. druppel eruit halen en in een schijfje zetten. Schijfje in je geheime verzameling bloed van slachtoffers. Mes door hart. Tape en Plastic op muren vangt al het bloed op. Hak het lichaam in stukken. Elk stuk in een aparte vuilniszak. De plastic en tape ook in vuilniszakken. Middernacht naar de Atlantische varen in je boot en Vuilniszakken dumpen.een Vlekkeloze moord.
Al zou je een "motief" hebben omdat je persoon X niet aardig vond/vind.. Dannog moet men bewijzen dat je het hebt gedaan toch. Dat je daar was met wapen ' N' en weetikhet. of is een motief echt al voldoende?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:56 schreef poepgoeroe het volgende:
het ligt er ook aan wie je vermoord he.
iemand vermoorden waar je een hekel aan hebt, zeg een ex of een pestkop op je werk is al meteen een motief.
als het gaat om zo maar een moord voor de "lol" dan kun je het beste een slachtoffer nemen die niet echt gemist word of waar het onderzoek door de geschiedenis van het slachtoffer moeilijk is.
neem een zwerver, ws heeft die weinig sociale banden en is het maatschappelijk belang om de moordenaar te vinden niet erg hoog (ivm met bijvoorbeeld milly boele).
een ander slachtoffer die je kunt maken is een crimineel uit het drugswereldje, die hebben zoveel vijanden dat ze nooit zullen denken aan een moord voor de lol.
dan is de plek nog van belang.
wanneer je in londen iemand vermoord is de kans groot dat je met je dikke kop op een camera staat.
in veel grote steden in de westerse wereld heb je die kans.
een moord ergens in een stadje in het oostblok is dus makkelijker.
als je de moord pleegt zorg dan dan je vermomd bent.
koop de vermomming tijdens carnaval of op een vlooienmarkt waar de koop van dergelijke zaken doodnormaal is en doe dat een lange tijd van tevoren.
je kunt een lijk best laten liggen wanneer je geen motief hebt maar zorg dat je sporen achter laat die op een geheel ander motief wijzen.
een paar zakjes drugs, een beetje lippenstift uitsmeren onder nagels slachtoffer of het slachtoffer een paar pufjes vrouwenparfum op doen en een half geopend condoom achter laten
en als je een bekende waar je een hekel aan hebt wil vermoorden dan moet je het slim doen.
probeer een avondje te zuipen te regelen. voer de ander compleet dronken maar blijf zelf nuchter.
zorg dat de ander geen gordel om doet of deze af doet om zogenaam iets te pakken.
ram vervolgens keihard met de bijrijderskant een boompje van 25 cm doorsnede.
dik genoeg om niet te breken maar smal genoeg om door het hele blikwerk heen te komen en de bijrijder te vermorzelen.
leg voor de goede orde nog een paar paraplus met punt naar voren, een paar zware voorwerpen rechts op de hoedenplank voor een leuk gore effect
Ja enne... waar vind je verdovingsmiddel dat zo snel werkt? This ain' t the movies you knowquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:49 schreef Silvano het volgende:
pr
[..]
precies maar uhm hoe kom je zo snel bij atlantische dat duurt sowieso 1 dag met je middernacht ;z ligt er ook an wat voor boot en je moet een boot heebben anders steel je er gwn 1 kan ook
maarjha dat is de vlekkenloze moord
Wel met handschoenen..quote:Op zondag 13 februari 2011 16:07 schreef LostInSpace het volgende:
Het probleem met het plegen van een moord is altijd het motief.
Iemand random vermoorden is zo nutteloos en in alle andere gevallen komt het toch te dichtbij.
Maar ik zou het als een ongeluk er uit laten zien denk ik.
Dat wordt ouderwets iemand verzuipen en in de sloot laten liggen, of iemand van de trap duwen.
Als het een bekende van je is, is dat niet zo heel belangrijk.quote:
Ja. Het makkelijkste is Boven in een Flat Dronken voeren en Dan steeds de trappen naarbeneden duwen.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:14 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Als het een bekende van je is, is dat niet zo heel belangrijk.
Waarschijnlijk zitten je vingerafdrukken toch al overal. Daarnaast helpt het om diegene eerst dronken te voeren ofzo. Krijg je minder verzet.
of van het balkonquote:Op zondag 13 februari 2011 16:15 schreef Rwolder het volgende:
[..]
Ja. Het makkelijkste is Boven in een Flat Dronken voeren en Dan steeds de trappen naarbeneden duwen.
Juist niet. Dan zou je de eerste verdachte zijn.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:14 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Als het een bekende van je is, is dat niet zo heel belangrijk.
Whahaquote:Op zondag 13 februari 2011 16:20 schreef iemandXD het volgende:
Je kan ook gewoon iemand doodrijden als een "ongeluk"
Je moet gewoon wachten tot zij eraankomt en dan moet je zo staan dat jij van rechts komt en dan geef je opeens gas en raak je diegene. Is haar eigen schuld dan want jij had voorrangquote:Op zondag 13 februari 2011 16:23 schreef Rwolder het volgende:
[..]
WhahaDas wel makkelijk. alleen moet je wel autoschade betalen.
Met een voetganger?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:28 schreef iemandXD het volgende:
[..]
Je moet gewoon wachten tot zij eraankomt en dan moet je zo staan dat jij van rechts komt en dan geef je opeens gas en raak je diegene. Is haar eigen schuld dan want jij had voorrang
`quote:Op zondag 13 februari 2011 16:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Met een voetganger?
Je moet hard rijden om iemand dood te rijden heEn voetgangers en fietsers zijn nog steeds zwakke verkeersdeelnemers dus grote kans dat je alsnog voor moet komen ter zake doodslag of dood door schuld.
het valt denk ik wel op als je dode in een boot meeneemtquote:Op zondag 13 februari 2011 16:35 schreef boffer69 het volgende:
gewoon eerst een spuitje, dan vastbinden aan een tafel, met plastic.
mes erin, boot pakken, dumpen.![]()
Kent iemand de serie Dexter?
Hoe ga je aan het 'spuitje' komen en waar is die tafel en hoe kom je aan de boot, kom je er onopgemerkt in?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:35 schreef boffer69 het volgende:
gewoon eerst een spuitje, dan vastbinden aan een tafel, met plastic.
mes erin, boot pakken, dumpen.![]()
Kent iemand de serie Dexter?
Hoe valt dat op?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:39 schreef iemandXD het volgende:
[..]
het valt denk ik wel op als je dode in een boot meeneemt
Dus je verlaagt je naar diegene zijn niveau?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:23 schreef StateOfMind het volgende:
Iemand flink wat purschuim acher in de keel spuiten lijkt mij ook wel een schone en effectieve methode.
Verder lijkt het mij toch wel een fantastische kick te geven om iemand gewoon met een pistool execution style een point blank headshot te geven, daarbij het slachtoffer in de ogen aankijkend.
Mocht overigens -onverhoopt- een smeerlap ooit een van mijn kleine nichtjes iets ergs aandoen (a la Benno L of die Robert Mickelson), dan zou ik er serieus een lange gevangenisstraf voor over hebben om hem zelf te grazen te nemen.
Dan zou ik er sowieso voor zorgen dat ik een goedje heb om hem telkens weer bij kennis te brengen na de martelingen zodat hij de pijn goed meekrijgt.Ik zou dan beginnen met zijn ballen en zijn lul met een botte schaar af te knippen en na een tijdje de boel dicht te schroeien met een gloeiend heet stuk metaal om doodbloeden te voorkomen.
Daarna zou ik zijn gewrichten met een boormachine bewerken om daarna zijn botten in de ledematen te doorboren.
Een oog zou ik dan ook langzaam steken met een roodgloeiend mes.
En als finishing touch met een bot mes de kop eraf te snijden.
Tot zover mijn zieke geest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |