Oftewel welterusten, als er nog iemand wakker wordt valt er weer wat te vertellen, maar waarschijnlijk pas in de (vroege of late) ochtend weer verder. Het is tenslotte weekend.
In beide gevallen geen kip te bekennen
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 06 November 1999).]
Karin heeft koffie gezet en begin te ontbijten.
11.13 u Ze is weer opgestaan en schrijft iets op de muur, vlak onder de camera. Voor het eerst dat ik die (nu ook meedraaiende en beelden leverende) camera in beeld zie. Ik kan niet lezen wat ze heeft opgeschreven: iets in het Engels ? .... any ....
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 06 November 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door Madeline (Datum 06 November 1999).]
A en M hebben al aan de wastafel gestaan.
A ziet er redelijk uit. dronk een glas melk. Niet heel erg ziek dus.
Alleen W en B nog niet gesignaleerd.
Nu weer 3x tuin en het kastje
Mooi dat ook de minder bedeelden (o.a. ik dus) zo op de hoogte kunnen blijven
C is net gemasseerd door R en ze vond het helemaal geweldig. "Ruud je bent een topper"
Dus Ruud heeft ook niks te vrezen van C met de nominaties.
Sluit
De anderen zijn druk bezig in de keuken, maar waarmee kan ik niet zeggen.
Alleen de titel van de topic vind ik niet handig, de datum vermelden is duidelijker, maar goed we doen het er maar mee.
stream 3 en 4: de bende van 7 zit aan de keukentafel en hebben het over koetjes en kalfjes.
Ruud vertelt over de suikerfabriek. Hij heeft een keer een egel op de lopende band gehad.
die moet tussen de suikerbieten hebben gezeten. Suikerbieten worden eerst in een wasmachine gewassen en daar heeft de egel ook tussen gezeten. De zeepbellen kwamen nog uit de neus van het arme beestje. Ze hebben het uiteindelijk naar een kinderboerderij gebracht. En het leefde nog lang en gelukkig.
quote:
op 11-06-1999 om 03:37 PM schreef Berry van den Bebber het volgende:
B zit weer topless aan tafel (is het daar nou zo warm?).
Bianca heeft hier het volgende over gezegd:
Het ’geheim’ van de ontblote bovenlijven ontrafeld: een kapotte thermostaat zorgt ervoor dat het dagelijks 26 graden in huis is. http://www.rd.nl/bigbrother/#
Bart heeft de halve middag in zijn bed gelegen terwijl de andere bewoners dachten dat hij de slaapkamer van de mannen aan het schoonmaken was. Ruud neemt zich voor, als hij uit het BB-huis komt, wat meer aan zijn kleding te doen. Hij wil zich wat beter kleden en zijn haar laten groeien. Ook de conditie vergeet hij niet. Even later lopen Willem en Ruud rondjes in de stromende regen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |