abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215956
Hartstikke bedankt tot zover, helaas met kabelfoon (=mijn provider) is het onmogelijk streams te bekijken zo traag.. Maar waar blijft de rest van de verslagen?
Vooral waar blijft Jaybee? Zit toch niet in de kroeg..moet wel z'n verplichtingen na komen: Verslag van BB in de nachtelijke uurtjes.
wie de geschiedenis niet kent herhaalt het
  zaterdag 6 november 1999 @ 04:27:00 #27
1393 Superman
Ready for Take-off
pi_215957
Stream 1 de tuin, hoera
Stream 2 het wasrekje
Stream 3 het huis (vanuit de tuin)
stream 4 het overbekende ladekastje

Oftewel welterusten, als er nog iemand wakker wordt valt er weer wat te vertellen, maar waarschijnlijk pas in de (vroege of late) ochtend weer verder. Het is tenslotte weekend.

Groove is in the Heart
pi_215958
8.47 u
Live regenbui in de tuin
Binnen een boeiend zicht op het bankstel dat er steeds doorleefder begint uit te zien

In beide gevallen geen kip te bekennen

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 06 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_215959
En ik denk ook dat we niet moeten vergeten de tafel op stream 3 te vermelden
pi_215960
10.30 karin ontwaakt, tandpoetsen plassen enzo
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_215961
11.08
Karin is nog steeds als enige wakker. Ze heeft inmiddels de ontbijttafel gedekt en is bezig met het brood. Ze loopt nu uit beeld, misschien de anderen roepen ?
Anouk nu ook wakker, nog niet in beeld, maar ik hoor haar praten.
Karin gaat alleen zitten eten.
pi_215962
11.11 u

Karin heeft koffie gezet en begin te ontbijten.

11.13 u Ze is weer opgestaan en schrijft iets op de muur, vlak onder de camera. Voor het eerst dat ik die (nu ook meedraaiende en beelden leverende) camera in beeld zie. Ik kan niet lezen wat ze heeft opgeschreven: iets in het Engels ? .... any ....

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 06 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_215963
11.25
Wat hoor ik toch? Het lijkt wel of er iemand aan het zagen is.
Karin smeert boterhammen voor de anderen. Ontbijt op bed ?
pi_215964
11.30
Ruud is ook wakker. Loopt in onderbroek en t-shirt. Gaat de vissen voeren.
Karin loopt de mannenslaapkamer in.
11.35
Karin nog steeds in mannenslaapkamer, Ruud daar ook weer heen.
Nu niemand meer te zien.

[Dit bericht is gewijzigd door Madeline (Datum 06 November 1999).]

pi_215965
Daat geluid wat je hoort is de regen en wind.
Karin heeft ontbijt gemaakt voor de mannen. Ruud is wakker en geeft de vissen eten. Kijkt es even naar buiten en gaat de slaapkamer weer in.Gesprek in slaapkamer niet goed te verstaan.

pi_215966
C&A (is toch voordelig} nu ook wakker weinig actie. Twee streams op tuin.

pi_215967
er komt wat aktie in huis.

A en M hebben al aan de wastafel gestaan.
A ziet er redelijk uit. dronk een glas melk. Niet heel erg ziek dus.
Alleen W en B nog niet gesignaleerd.

Nu weer 3x tuin en het kastje

zaterdag 6 november 1999 @ 12:09:00 #38
242 Pinball
Electric Monk
pi_215968
Ik wil even alle posters in deze topic bedanken voor hun moeite!

Mooi dat ook de minder bedeelden (o.a. ik dus) zo op de hoogte kunnen blijven

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 6 november 1999 @ 13:33:00 #39
262 Re
Kiss & Swallow
pi_215969
ik heb een paar probleempjes met de strwams maar zijn ze nu brandwonden aan het bekijken.. ik hoorde soiets van heet water enzo?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_215970
Ik heb ook een hele tijd niks gezien. Anouk 'r linkerhand is ingepakt door Karin. Op zich leek er niks mee aan de hand te zijn maar een brandwond zou heel goed kunnen ja.
Ze heeft 800 mg Ibuprofen gekregen. Dan gaat de pijn wel weg waarschijnlijk

C is net gemasseerd door R en ze vond het helemaal geweldig. "Ruud je bent een topper"
Dus Ruud heeft ook niks te vrezen van C met de nominaties.

Sluit

pi_215971
Wel een brekebeentje die Anouk. Gisteren ziek, nu een hand in het verband. Zou ze onbewust weg willen? Daarnet stond voor de spiegel haar gezicht en oksels te wassen. Bu zie je alleen het kastje in de badkamer nog.

De anderen zijn druk bezig in de keuken, maar waarmee kan ik niet zeggen.

pi_215972
Ik begrijp dat men nu verder is gegaan met een nieuwe titel voor de beschrijving voor de dagstreams, ik heb een tijdje geen streams bekeken want de kabel lag er uit en via isdn vond ik het te traag. Gelukkig doet ales het weer, alleen nu werkt of mijn BBspy niet meer, heb ergens iets gelezen over veranderingen, of de kanalen zijn gewoon echt niet beschikbaar nu. Ik heb er al last van vanaf 13.50, ligt het aan mijn BBspy dat ik niets zie of ziet de rest ook niets. Gaarna reacties want ik wil graag meehelpen met de beschrijvingen en waardeer de teksten van de rest!!

Alleen de titel van de topic vind ik niet handig, de datum vermelden is duidelijker, maar goed we doen het er maar mee.

fake a dream
pi_215973
Heb ondertussen gezien dat anderen wel beeld hebben, ben dus nu bezig met het wijzigen, reacties: laat maar...
fake a dream
pi_215974
Iedereen zit aan de eettafel / tafeltennistafel. Ook A met haar hand in het verband. R wil vanavond voor 1 of 2 uur muziekapparatuur lenen zodat C een danscursus kan geven. C heeft R al volledig ingepakt.
B zit weer topless aan tafel (is het daar nou zo warm?).
Zonder tepelpiercing of rugtattoo kom je ook een heel eind.

pi_215975
streams 1 en 2: gekloot met camera's die andere camera in beeld heeft.

stream 3 en 4: de bende van 7 zit aan de keukentafel en hebben het over koetjes en kalfjes.

Ruud vertelt over de suikerfabriek. Hij heeft een keer een egel op de lopende band gehad.
die moet tussen de suikerbieten hebben gezeten. Suikerbieten worden eerst in een wasmachine gewassen en daar heeft de egel ook tussen gezeten. De zeepbellen kwamen nog uit de neus van het arme beestje. Ze hebben het uiteindelijk naar een kinderboerderij gebracht. En het leefde nog lang en gelukkig.

pi_215976
quote:
op 11-06-1999 om 03:37 PM schreef Berry van den Bebber het volgende:
B zit weer topless aan tafel (is het daar nou zo warm?).

Bianca heeft hier het volgende over gezegd:

Het ’geheim’ van de ontblote bovenlijven ontrafeld: een kapotte thermostaat zorgt ervoor dat het dagelijks 26 graden in huis is. http://www.rd.nl/bigbrother/#

pi_215977
16.26 stream 2: in de regen zijn buiten Willem en Ruud aan het voetballen
Pezen kan ook een hobby zijn
pi_215978
16.36 een lege huiskamer en een lege herenslaapkamer
Regelmatig geswitcht naar de tuin waar ze nog steeds aan het voetballen zijn. Karin staat zich voor de spiegel op te maken, het lijkt of Cyrille de keukenkastjes aan het schoonmaken is.
Pezen kan ook een hobby zijn
pi_215979
Ha, ha, ha. Bart is weer in de contramine en Ruud wil indruk maken op Seriel (van de BB-site)

Bart heeft de halve middag in zijn bed gelegen terwijl de andere bewoners dachten dat hij de slaapkamer van de mannen aan het schoonmaken was. Ruud neemt zich voor, als hij uit het BB-huis komt, wat meer aan zijn kleding te doen. Hij wil zich wat beter kleden en zijn haar laten groeien. Ook de conditie vergeet hij niet. Even later lopen Willem en Ruud rondjes in de stromende regen.

pi_215980
17.55
4 blauwe schermen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')