lieve metal met stomme poppunk?quote:
nee, dat is al te actief he!quote:Op zondag 1 juni 2008 02:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zie Ares al helemaal opgaan in de muziek => [ afbeelding ]
Coolquote:Op maandag 2 juni 2008 09:20 schreef Aresdreams het volgende:
Hey witch: http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewPicture&friendID=117545137&albumId=1124888
staan nog wat foto's van jullie in dynamo
Cool!quote:Op maandag 2 juni 2008 10:21 schreef Cynic het volgende:
Goedemaandag!
Afgelopen vrijdag de nieuwe toetsenist langs gehad, dus we kunnen weer verder
Verder niks van Pinkpop meegekregen, kwam alleen op de radio langs QOTSA maar dat klonk qua geluid niet best.
toch wel aardig van me om je er op te attenderen he?quote:Op maandag 2 juni 2008 10:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Cool. Dat was echt een toffe gig.
.
tijd voor the wounded optredens in brabant!quote:Op maandag 2 juni 2008 10:21 schreef Cynic het volgende:
Goedemaandag!
Afgelopen vrijdag de nieuwe toetsenist langs gehad, dus we kunnen weer verder
Verder niks van Pinkpop meegekregen, kwam alleen op de radio langs QOTSA maar dat klonk qua geluid niet best.
quote:Op maandag 2 juni 2008 10:41 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
toch wel aardig van me om je er op te attenderen he?
Was het wel te verstaan nog?quote:Op maandag 2 juni 2008 12:16 schreef Metalfreak het volgende:
Zoals ik al zei: de kop van Dean herken ik uit duizendenHeb hem nog heel ff gesproken op Pinkpop
Ik vind QOTSA op plaat ook niet heel spannend, maar live vond ook ik het best erg tof hoor! Josh Homme weet wel een show neer te zetten.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind QOTSA altijd van dat langdradige gejammer
Hives zijn wel vet
En wat is Allanis Morisette vet geworden
RATM was geniaal!! Jammer dat er niks van op de radio of tv komt.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:59 schreef Moozze het volgende:
QOTSA gingen supervet jammen! Je zag ze genieten. Ik heb net op nederland 3 gekeken zeg maar. Hoe was RATM?
Ja hey, dat kwam ook omdat ze in de tent los gingen, daar stonden we net naastquote:
Daar kan ik niks van zeggen, maar ze waren inderdaad supergoedquote:Op maandag 2 juni 2008 15:13 schreef brother52 het volgende:
Zo, net weer thuis.
Rage against the machineis nog net zo goed als 14 `jaar geleden
Na twee Metallica riffs liep het zweet me al over de rug, té benauwd op zolderquote:Op maandag 2 juni 2008 16:24 schreef Witchfynder het volgende:
En nu gaat Dean, geïnspireerd door hetgeen hij dit weekeinde aanschouwd heeft, de zessnaar ter hand nemen en riffs produceren alsware hij een Zweed in Florida.
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:26 schreef Cynic het volgende:
Ik ben zaterdag nog even naar the guitarbox in Meppel gegaan (ik durfde nu wel, Brian zat toch op Pinkpop)
Haha ja, kansloos is dat altijdquote:Leuke klein winkeltje wel. Alleen een beetje jammer dat de meneer achter de toonbank meende aan mij te moeten uitleggen hoe een stembakje werkt en hoe je een gitaar stemt![]()
"kijk, dan wil je bijvoorbeeld de A weten, dat is deze, de vijfde. *ploing* en dan staat deze iets te hoog, dus dan moet je hem iets naar beneden draaien"
Uiteraard, dat is ook wel zo. Maar ik dacht dat ik er toch niet zo heel erg beginnerig uitzie (aan de andere kant: stembakjes worden natuurlijk veel door beginners gekocht). Kwam in ieder geval met mijn vriendin binnen en hij begon echt meteen met zijn demonstratie, zo'n hoge pet zal hij dus wel niet van ons op gehad hebbenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:27 schreef The_Dean het volgende:
Haha ja, kansloos is dat altijd
Maarja, die mensen doen ook gewoon hun werk en kunnen niet ruiken wie of wat ze voor zich hebben toch?
Stel je voor dat je er als leek komt, en je krijgt niks uitgelegd, dat vind je dan ook niet tof.
Whehehe.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Uiteraard, dat is ook wel zo. Maar ik dacht dat ik er toch niet zo heel erg beginnerig uitzie (aan de andere kant: stembakjes worden natuurlijk veel door beginners gekocht). Kwam in ieder geval met mijn vriendin binnen en hij begon echt meteen met zijn demonstratie, zo'n hoge pet zal hij dus wel niet van ons op gehad hebben
(ik had natuurlijk eigenlijk uit protest die Mesa combo moeten kopen die er stond, maarja ik had geen geld.....)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |