Metallica is de laatste jaren altijd wel een zekerheidje, ik heb ze nog nooit slecht zien spelen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:32 schreef The_Dean het volgende:
Ikke wel hoor:D
Eerste dag was geniaal
Metallica was bestd concert wat ik ooit heb gezien
Als Rage Against the Machine het niveau van hun beginperiode haalt moet het ze wel gaan lukken.quote:Daar kan vandaag en morgen niet aan tippen
Ik hoor juist veel dingen dat kirk z'n solo's maar beetje rommelig half afmaakt wat nergens op lijkt enzquote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Metallica is de laatste jaren altijd wel een zekerheidje, ik heb ze nog nooit slecht zien spelen.
[..]
Als Rage Against the Machine het niveau van hun beginperiode haalt moet het ze wel gaan lukken.
Maar ik ben een beetje bang dat het tegen gaat vallen.
Z'n solo's zijn soms inderdaad wel wat rommelig maar niet zo erg dat ik het storend vind.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik hoor juist veel dingen dat kirk z'n solo's maar beetje rommelig half afmaakt wat nergens op lijkt enz
Maarjha geen idee verder nooit gezien
Ja maar, zo speelt hij ze al sinds 1983.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik hoor juist veel dingen dat kirk z'n solo's maar beetje rommelig half afmaakt wat nergens op lijkt enz
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja maar, zo speelt hij ze al sinds 1983.. Gooit hij er een wah in om het te verdoezelen.
Nog altijd de beste line-up:
[ afbeelding ]
Mietjequote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vervloek diegene die verzonnen heeft op zaterdagochtend om half 11 te gaan jammen
Ik nu ook, maar ik heb het wel zelf moeten doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:46 schreef SNArky het volgende:
Ik ben kaal
Gratis borrels zijn niet goed voor me...
Valt wel mee, ik heb me altijd prima vermaakt op beide festivals.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:04 schreef TeleluvR het volgende:
Pinkpop was leuk tot '95, daarna crap...
Zelfde geldt voor Lowlands, maar dan tot '02 ofzo...
Dean,... onze Pinkpop verslaggevertquote:
Tenzij dat ding van ons in de herfst georganiseerd raakt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarschijnlijk geen festival voor mij dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |