Nee... Live Music in Arnhemquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ah, feedback. Laat me weten hoe het bevalt straks..
NEe man niet zo'n roze flikker petquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:39 schreef The_Dean het volgende:
De Ux1 is vet
Voor de tv kijkende thuisblijvers: ben te herkennen aan een roze petje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:39 schreef The_Dean het volgende:
De Ux1 is vet
Voor de tv kijkende thuisblijvers: ben te herkennen aan een roze petje
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
NEe man niet zo'n roze flikker petIk ga 'm serieus niet makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
Oh je zit nu in de fase waar je gaat kijken welke tent je het beste onder kan pissen en onder welke luifel je gemakkelijk je post-digestieve bruine plakaat neer kunt leggen... ook een genot op zichquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:52 schreef The_Dean het volgende:
Geniet al met volle teugen maar het begint pas om 16 uur.
Dribbel_, moet ik een voor je meenemen?
Nope, geen centjes voor...quote:
goed punt. misschien moet ik maar even één van onze roadies vragen om het voor me te testenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:37 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Als we een gebraden Cynic krijgen, zien we het wel op de FP
Mijnheer gaat één keer naar Pinkpop en bezigt meteen uitspraken als "geen pinkpop zonder...", alsware hij een heuse ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:55 schreef The_Dean het volgende:
En trouwens, geld voor petje gaat naar het goede doel
En is tientje goedkoper dan een zwarte
Maar geen Pinkpop zonder roze petje
ik ben al een aantal keren naar pinkpop geweest en heb nog steeds niet zo'n petje.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mijnheer gaat één keer naar Pinkpop en bezigt meteen uitspraken als "geen pinkpop zonder...", alsware hij een heuse ervaringsdeskundige..
Ik ben niet zo heel erg merkentrouw, dat komt er dus op neer dat ik best wel een Fender USA zou willen hebben, of een mooie Les Paul, en een Orange versterker, en een VOX. Affijn, je snapt het plaatje wel een beetje denk ikquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat zou het toch mooi zijn he?.
.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:47 schreef Witchfynder het volgende:
Wat voor stack heb je nou ook alweer? (heb ik geloof ik al 3 x gevraagd haha)
IK denk dat ik daar een dvd speler ga inbouwen ofzoquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:02 schreef Dribbel_ het volgende:
En ruimte voor je bier
Hee, jullie spelen toch op on(w)ijs festival te spierdijk? Misschien kom ik dan nog ff langs, das mooi in de buurt namelijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:47 schreef Witchfynder het volgende:
Wat voor stack heb je nou ook alweer? (heb ik geloof ik al 3 x gevraagd haha)
Ja klopt! Uurtje of 21 meen ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:40 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Hee, jullie spelen toch op on(w)ijs festival te spierdijk? Misschien kom ik dan nog ff langs, das mooi in de buurt namelijk.
Nice.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Marshall 9100 eindtrap
Digitech 2112 voorversterker en effecten (met upgrade naar 2120)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |