Nou, weet niet. Een tas met wat losse rommel en de tent. Tussendoor mooi wat dumpen en halen bij de auto, toch redelijk vlakbij de camping parkeren, wel ideaalquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:16 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Nog ebst een hele checklist, succes met sjouwen haha
sinds wanneer hebben mensen met het syndroom van down ook een fok account?quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:18 schreef brother52 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel tof, zo'n vloerkleed wat doorloopt tot in je koffer.
Yup, ik ga volgende week bij meneer de gitaar-ombouwer eens tips vragen in de prijsklasse <250, tenzij hier nog aanbevelingen zijnquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:56 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Ok, dan zou ik voor een mooi acoustisch gitaarversterktje gaan.
Boh gek, wat een zaadvragende blik!quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:49 schreef brother52 het volgende:
Dan was het je zeker nog niet opgevallen dat Gingergeen punkmeisje is.
Gingerzit in de Smashing Pumpkins
![]()
Billy weet z'n bassistes wel uit te zoeken.
En Linda speelde toetsen tijdens zijn solo periode
[ afbeelding ]
Die foto heeft weinig met punk te makenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:46 schreef SNArky het volgende:
Ik ben kaal
Gratis borrels zijn niet goed voor me...
Sinds ze hier een drummerstopic hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:00 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
sinds wanneer hebben mensen met het syndroom van down ook een fok account?
het klinkt wel aardig, maar niet echt mijn ding...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Kreeg op basgitaarforum al een compliment voor mijn bassen. Helaas wel de enige persoon die gereageerd heeft op dat mptje. Maar wel 165 views van dat topic..
Te druk voor je?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:21 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
het klinkt wel aardig, maar niet echt mijn ding...
vooralsnog, smaak kan altijd nog veranderen
Ja, kom eens langs.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:05 schreef Aresdreams het volgende:
ach beter dan....
maar het is nog niet echt mijn ding, die zang bij jullie, maar ik zal er binnenkort nog een poging aan wagen...
en misschien gewoon eens een optreden bekijken, helpt misschien ook wle mee
Haha ik heb 'm morgen al in huis, maar volgende week is m'n gitaar pas omgebouwd. Ik zal eens kijken of ik iets goed genoeg kan spelen om 't hier te delenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:34 schreef Aresdreams het volgende:
en het eerste wat daarna volgt: samples openemen!
gelijk laten horen hoe het klinkt
Gelukkig maar, nog nooit van die knakker gehoordquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:59 schreef Witchfynder het volgende:
Joh, je hoeft niet gelijk Aranjuez te spelen.. We willen gewoon horen wat voor geluid eruit komt.
.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Gelukkig maar, nog nooit van die knakker gehoord
Ga ik doen, kan niet op m'n werkquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:16 schreef SNArky het volgende:
[..]
El Concierto de Aranjuez is een stuk voor klassieke gitaar wat nogal pittig is om te spelen.
Zoek maar eens op jijbuis.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Gelukkig maar, nog nooit van die knakker gehoord
UX1...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |