En omdat je in drop stemming speelt, zeg je: huh? die heb ik niet, ik heb een F#!quote:Op maandag 2 juni 2008 17:04 schreef The_Dean het volgende:
Dáár zou ik ook blij om zijn geweest, weet ik eindelijk welke dat is.
Weet niet eens hoe je dat uitspreekt manquote:Op maandag 2 juni 2008 17:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En omdat je in drop stemming speelt, zeg je: huh? die heb ik niet, ik heb een F#!![]()
.
Da's een F-boter-kaas-en-eierenquote:Op maandag 2 juni 2008 17:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet niet eens hoe je dat uitspreekt man
Ik heb het gevoel dat je me zit te naaien nu, Cynicquote:
Onze nieuwe toetsenist komt trouwens uit Friesland!quote:Op maandag 2 juni 2008 17:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je me zit te naaien nu, Cynic
Fr#land!quote:Op maandag 2 juni 2008 17:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:04 schreef The_Dean het volgende:
Fr'bûter, brea en griene tsiis'land?
Powerchord Deluxe. Voor echte mannen!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:09 schreef The_Dean het volgende:
Wat doet die middelvinger daar? Powerchord verneukerij!![]()
Een majeur-akkoord voor mannen? weet je dat wel zeker?quote:Op maandag 2 juni 2008 18:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Powerchord Deluxe. Voor echte mannen!.
Die kan je ook wel makkelijker spelen dan:quote:Op maandag 2 juni 2008 18:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Kut in nieuw nummer zit zo'n klote akkoord waar ik steeds m'n vingers over breek
-
-
4
5
2
3
F#... datz Viesssss, coño!quote:Op maandag 2 juni 2008 17:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wel als je poweeeeeeeer metaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal speelt!!!! *neemt power stance aan en gil hoog*quote:Op maandag 2 juni 2008 18:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Een majeur-akkoord voor mannen? weet je dat wel zeker?
Spiderman in een verkeerd pakje en met een gitaarquote:Op maandag 2 juni 2008 19:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wel als je poweeeeeeeer metaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal speelt!!!! *neemt power stance aan en gil hoog*
Wooohooooo! Yeah!
[ afbeelding ]
Metallica, goed spul om mee te beginnenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Na twee Metallica riffs liep het zweet me al over de rug, té benauwd op zolder
Vanavond nog maar eens proberen
Maar wel geïnspireerd, dat zeker
gister was RATM in Antwerpen ook gaafquote:Op maandag 2 juni 2008 15:57 schreef The_Dean het volgende:
RATM was geniaal!! Jammer dat er niks van op de radio of tv komt.
Killing In The Name of, en het hele veld ging los! Geniaal om te zien
Dat was ook wel terrecht dat hij dat deed.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:57 schreef The_Dean het volgende:
Ik vind QOTSA op plaat ook niet heel spannend, maar live vond ook ik het best erg tof hoor! Josh Homme weet wel een show neer te zetten.
En lekker de beveiliging afzeiken
Ik stond met 1 van mijn vrienden redelijk vooraan, bij de eerste tonen was ik hem meteen kwijt en pas na het optreden heb ik hem weer terug gevonden. En ik was blij dat ik een droog shirt bij me had, zelfs de bonnen die ik nog ergens had waren natquote:RATM was geniaal!! Jammer dat er niks van op de radio of tv komt.
Killing In The Name of, en het hele veld ging los! Geniaal om te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |