Als je geen condoom gebruik kan je dat idd doenquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:33 schreef Jo0Lz het volgende:
Moet je Remlof zijn userinterview lezen.
Olijfolie, dat is de sleutel
Het het hier dus over glijmiddel voor anale sexquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:14 schreef EricT het volgende:
[..]
Als je geen condoom gebruik kan je dat idd doen
Die lui daar rondom het middellandse zee gebied doen het al sinds de oude grieken op die manier, dus niet piepen en lekker authentiek tekeer gaan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:16 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
Het het hier dus over glijmiddel voor anale sex![]()
![]()
Is olijfolie dan niet irriterend?
Ohja dan gebruik je geen condooms!quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:16 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
Het het hier dus over glijmiddel voor anale sex![]()
![]()
Is olijfolie dan niet irriterend?
gewoon afwisselingquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:22 schreef Gluckskafer het volgende:
Moet ze maagd blijven voor het huwlijk dan ofzo?
Dat wilde ik ook net zeggen, olijfoliequote:
Dat klinkt wel kut.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net zeggen, olijfolie.
Alleen dat is vet en gaat er heel lastig af in de douche![]()
Had me er mee ingesmeerd om te zonnen, was een drama
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:58 schreef Stabdogg het volgende:
Dat klinkt wel kut.
Maar irriteert dat spul mijn lul ook niet? En de anus vanbinne? Er zijn nogal verschillende meningen als het gaat om olijfolie na een partijtje googlen...
Ja nee dat krijg je er beter af dan olijfoliequote:Op woensdag 28 mei 2008 17:22 schreef tonks het volgende:
Gesmolten boter las ik ergens
Weet ik veelquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:58 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
Dat klinkt wel kut.
Maar irriteert dat spul mijn lul ook niet? En de anus vanbinne? Er zijn nogal verschillende meningen als het gaat om olijfolie na een partijtje googlen...
Dat hadden jouw ouders moeten gebruiken.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
het volgende in een stevige roestvrijstale emmer en goed roeren
0.2 L salpeterzuur
0.2 L ammoniak
0.5 L thinner
plezier voor 4
quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat hadden jouw ouders moeten gebruiken.
Geen idee.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]en de jouwe hebben het zeker gebruikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |