abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215908
Was die nou zó saai dat niemand iets erover te melden heeft?

Ah gos. Noukie is een beetje onder de indruk van de oude garde.

Mooi verhaal van Karin over zichzelf in de dagboekkamer. Mocht ze er uit gegooid worden dan is ze altijd welkom bi 'voer'

Merkwaardig dat het gerucht dat Bart vader zal worden (dat ik zelf heb helpen verspreiden) nog geen kwartier later werd gevolgd door een soortgelijk verhaal van hemzelf. Hij heeft na die Duitse vriendin vier maanden geen vrouw aangeraakt!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_215909
Hunter het is echt aan het gebeuren de intressen is bij veel mensen weg aan het gaan...kijk maar eens naar de topics en het feit dat niemand wat te melden heeft over de uitzending van vanavond. Ik heb het idee dat we steeds naar het zelfde zitten te kijken alleen dan weer anders gemonteerd. Laat die twee maar weer leker vertrekken want dit word niks zo.
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  vrijdag 5 november 1999 @ 20:20:00 #3
483 sdb
Pluk de dag
pi_215910
Omdat ik al zoveel voor-informatie op FF heb, gebeurt er niks op tv waarop ik dan meteen na de uitzending wil reageren. Om niet meteen een apart topic te openen, hier een vraag. Wie heeft Sick Brother gezien en wat is je mening daarover (Fox 8; 19,30: slimme tijdprogrammering).
Life is a moment in space

vrijdag 5 november 1999 @ 20:23:00 #4
1506 Shoo
Bi Doo Wap Wap
pi_215911
Ik had wel wat meer Jerry Springer willen zien, en vooral meer reaktie van Bart op z'n gesprek met Sabine...

Maar helaas.

Dat Gnoukie het moeilijk heeft, tja ik weet niet hoor. Ze is er net drie dagen !

Blij dat ik 'n ADO rij !
pi_215912
Uit deze uitzending bleek eens te meer hoe moeilijk Anouk en Cyrille het hebben om hun plekje in de groep te vinden. Ik wordt een beetje moe van die Karin. Ik vindt toch dat ze zich een beetje aansteld. Maar toch heb ik gezien dat Anouk toch haar praatjes maakt. Toch was ik verrast toen ik haar in de dagboek kamer zag huilen omdat ze haar zus miste. Ik bedoel ze zit 3 dagen in dat huis. Maar aan de andere kant mis je je vrienden en kenissen het meest in het begin. Je komt er als het ware overheen denk ik. Maar toch zag je bv. karin in het begin toch ook niet huilen in de dagboek kamer? Dus dat zal wel te maken hebben dat je in een hechte groep terecht komt.
Ik vond niet dat hun Jerry Springer parodie door VOO goed werd uitgezonden.
  † In Memoriam † vrijdag 5 november 1999 @ 20:24:00 #6
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_215913
Sick brother!
Ik heb het voor een paar minuten aangekeken
Wat ontzettend banaal.

------------------
Maurice : Het is een rationeel besluit; ik heb er niet over nagedacht

[Dit bericht is gewijzigd door otaku-san (Datum 05 November 1999).]

The future is after you
pi_215914
Toch heeft Karin op deze manier als enige binnen het huis wat macht over de regie verkregen. Dit is al de tweede keer dat ze iets opeist en vervolgens ook krijgt.

Dit meldt de bb-site:

quote:

In de dagboekkamer staat een tas vol kadootjes. Onder grote aandacht van de anderen haalt ze een grote fles champagne, snoepjes, een brief en tekeningen van haar kinderen tevoorschijn. De tekeningen en foto’s krijgen allemaal een plaatsje aan de muur.

maar ook:

Haar intenties om te vertrekken zijn verdwenen. Ze lijkt vandaag alweer aardig de oude. Ze mengt zich als vanouds in de gesprekken en ze zat zelfs weer intiem met Maurice op de bank. Dit was een lange tijd geleden. Sinds de komst van Anouk en Cyrille leek Maurice dit een beetje te hebben afgehouden.

Was dit nou vanaf de komst van de newbies, of al eerder? Volgens mij was dit al vóór het vertrek van Bianca, gezien de boodschap die B. moest overdragen aan Wim. Ik heb het iedee dat ze op een gegeven ogenblik zich is gaan realiseren hoe de beelden met maurice overkwamen op het Nederlandse publiek.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 05 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_215915
Er valt naar mijn mening nog niet zo heel veel te melden over de aflevering vanavond, alleen dat Anoukje snel op de kast zit en het moeilijk heeft met het missen van haar zusje en ontroerd was over al die cadeautjes in haar koffertje, gossiepossie. Cyrill was in deze uitzending niet zo irritant, alleen ze moet nog steeds even leren haar mond dicht te doen als ze kauwgom zit te kauwen. Karin voelt zich denk ik wel oké, ze kwam wat meer relaxed over. Ruudje was even in een dipje, maar wie weet kan Cyrill Ruud nog een hoop vertellen met haar tarrotkaarten.
Verder, wat was dat voor actie met dat Jerry Springer gebeuren? Was dat gisteren in de late uitzending ofzo. Ik was namelijk in slaap gevallen, dus helaas heb ik het moeten missen.

Groetjes

------------------

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  vrijdag 5 november 1999 @ 20:36:00 #9
483 sdb
Pluk de dag
pi_215916
Ja, Cyrille valt me ook meer en meer mee, terwijl ik me meer ga ergeren aan het kinderlijke stemmetje van Anouk. Maar daar kan ze niks aan doen en ik vind mezelf op mijn antwoordapparaat ook niet bepaald fantastisch klinken!
Life is a moment in space

pi_215917
quote:
op 11-05-1999 om 08:34 PM schreef ruby het volgende:

Verder, wat was dat voor actie met dat Jerry Springer gebeuren? Was dat gisteren in de late uitzending ofzo?

Nee Ruby, dit was alles.

Ja, gisteren zag je het begin van de kleedpartij (en daarom zat Bart ook voor joker tegenover Sabine, z'n hele mascara liep door) en het werd al een tijdje gehyped.

Maar waarschijnlijk durfde de regie geen tweede 'moordspel' aan. ze hebben zelf immers toegegeven dat dat niet zo'n geslaagde actie was. Dus ze hebben alleen de echt leuke momenten er uit geselecteerd.

Admin vrijdag 5 november 1999 @ 21:11:00 #11
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_215918
volgens mij heeft Anouk last van het zgn "post-entree-syndroom" dwz dat je depri of verdrietig of op z'n minst emotioneel wordt als je net binnen bent
wanneer krijgt blije Cyrille daar last van?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_215919
Reactie op Hunter: Toch heeft Karin op die manier wat macht over de regie verkregen,de tweede keer dat ze iets opeist en vervolgens ook krijgt.

Deze tactiek is al eerder door de regie toegepast, Bart die na het vertrek werd opgemonterd door zijn bataljon.Mona die na haar val de brieven kreeg van haar gezin. En nu dan Karin met cadeautjes. Het is een middel om iemand even te stabiliseren om daarna weer een ruimere kijk te geven, wat we bij Karin zagen. De ene keer gaat dat goed(Karin en Bart) de ander keer niet(Mona). Is dit mischien ook waarvoor Karin de cadeautjes uit moest pakken in de Dbk,zodat ze konden zien wat haar reactie was?

Wat me in deze uitzending ook opviel was,dat Bart contact had gehad met de redactie!

oo aa
pi_215920
Ja, maar bij Mona en Bart kwam het iniatief van de regie. Karin heeft het zelf afgedwongen.

Contact met de redactie (Arjen, Jeanette, Hummie) en de cameralieden (Marieke, Thomas) is er geregeld.

Wie had dat vreselijke brood eigenlijk gebakken? Cyrille? Mooie parallel met het befaamde 'krentenbrood'-incident. Bianca at zelf ook door.

pi_215921
Volgens mij hoorde ik dit:
Ruud had de vorige dag gezegd dat hij hun wel even zou laten zien hoe je een brood moest bakken. Ik denk dus dat Ruud de bakker was.
pi_215922
Ik kreeg een beetje verkeerde indruk hier. De 'twee nieuwen' passen nog niet in de 'oude' groep. En dus kunnen de twee nieuwen maar het beste vertrekken. Maar als ik nadenk over wie ik het liefst nog zo'n 40 dagen aan moet zien, dan mogen de ouderen van mij juist wel weg, en snel. Ze groeien niet meer, ze zijn niet meer uit hun rol te krijgen en ik ben hun nogal saaie teksten zat. Ze begrijpen alkaar zonder iets te hoeven zeggen en dat is de dood voor deze soap.
Karin mag weg, Maurice mag weg, Willem mag weg, Bart mag weg, Ruud mag weg. Natuurlijk niet allemaal tegelijk, maar als die twee nieuwe meiden alsjeblieft nou maar blijven. Zij hebben nog twijfels, ik ken ze nog niet, en zij hebben alleen elkaar. En dat leidt weer tot boeiende gesprekken tussen die twee.

------------------------------------------

Zit ik nu alweer in de verkeerde topic?

pi_215923
quote:
op 11-05-1999 om 08:24 PM schreef Jesper het volgende:
Toch was ik verrast toen ik haar in de dagboek kamer zag huilen omdat ze haar zus miste. Ik bedoel ze zit 3 dagen in dat huis. Maar aan de andere kant mis je je vrienden en kenissen het meest in het begin. Je komt er als het ware overheen denk ik. Maar toch zag je bv. karin in het begin toch ook niet huilen in de dagboek kamer? Dus dat zal wel te maken hebben dat je in een hechte groep terecht komt.
Ik vond niet dat hun Jerry Springer parodie door VOO goed werd uitgezonden.

Plus dat Karin zich maanden/ weken vantevoren heeft kunnen voorbereiden op het vertrek. En een stuk ouder/ volwassener is. Misschien kunnen we wel een vergelijking maken mat TAra, die haar hondje ook zo erg miste. Beide meiden zijn begin 20.

Als Veronica alleen twintigers in het huis gezet had, hoe zou BB er dan uit gezien hebben ?

pi_215924
Cyrille in de DBK. Ze was niet opgemaakt, of iig niet opvallend, in vrijetijdskleding gekleed, en ze sprak heel erg op haar gemak met persoon aan andere kant. Ze leek voor het eerst niet te 'acteren'? Tenminste voor wat betreft het weinige wat ik gezien heb. Misschien denkt ze dat de DBK niet wordt uitgezonden of zo.

Ik vond haar in dat fragment eigenlijk wel sympathiek. Yikes

zaterdag 6 november 1999 @ 02:57:00 #18
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_215925
Mijn favoriete moment van vanavond..

Anouk : Bla klets zwets zeur etc etc...

Bart : Ik dacht dat we eindelijk van dat geneuzel af waren.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_215926
Ik heb een stuk zitten kijken van sick B maar dat is echt slecht en heel goedkoop gedaan echt flauw en saai geen humor en 2 eikels van presentatoren wat een stomme domme actie van fox
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  zaterdag 6 november 1999 @ 11:23:00 #20
1036 Djie Ahr
Wordt het nog mooi op de weg!
pi_215927
Bart wordt nog steeds aan het lijntje gehouden. Die Sabine verklaart overal dat er na Big-brother geen relatie met Bart meer in het verschiet ligt.
Heb je Sabine gehoord tegen Bart? Ze geeft Bart nog steeds het gevoel dat ze blijvend verliefd op Bart is. Die jongen is na Big-brother diep teleurgesteld. Waarom houdt Sabine hem voor de gek?
Almere = Water, bos, strand, leuk wonen en hééél veel meer.

pi_215928
quote:
op 11-06-1999 om 11:23 AM schreef Djie Ahr het volgende:
Heb je Sabine gehoord tegen Bart? Ze geeft Bart nog steeds het gevoel dat ze blijvend verliefd op Bart is. Die jongen is na Big-brother diep teleurgesteld. Waarom houdt Sabine hem voor de gek?

Sorry hoor, maar ik denk eerder dat Sabine niet de behoefte (of het lef) had om haar gevoelens met de rest van Nederland te delen.
Mijn vermoeden is dat ze zich groter houdt dan ze is. (ook in het huis) Stel je voor dat iemand uit haar eigen kring zegt "ben je verliefd op die lul!!!" Daar is ze bang voor geweest en waarschijnlijk is ondertussen voor haarzelf duidelijk (en heeft ze de goedkeuring van har vriendinnen) dat ze hem echt leuk vind en zag ze Bart twijfelen en heeft ze hem op deze manier een hart onder de riem gestoken. Ik vond har zeer oprecht klinken.
Niets zo complex als een (vrouwelijk) mens.

pi_215929
Ik hoop dat je gelijk hebt Pino. Want ik heb haar tegen Mona in de tuin horen zeggen, dat ze hem heel lief vond maar niet voor langere duur. Natuurlijk kan ze van gedachten veranderd zijn, maar wel erg onzeker als je eerst de reactie van je vriendinnen moet afwachten of hij wel een "lul" is of niet. Ik denk eerder dat ze geschrokken is van Karin haar opmerking, en dat ze allemaal negatieve reacties over zich heen zou krijgen. Nou te laat in mijn ogen, dan had ze de zin anders moeten leggen tegen Mona...maar ik denk net zoals Djie Ahr, dat ze Bart gewoon aan het lijntje houdt...En stom van VOO om daar op in te gaan om haar met Bart in de DagBoek kamer te laten kletsen..wat een onzin!
Hoe beter ik de mensen leer kennen, hoe meer ik van mijn computer ben gaan houden.
pi_215930
Een beetje late reactie, maar ja dat heb je als je wat opnames van de video moet inhalen. Maar wat een onzin dat Sabine met Bart mocht praten. Die andere bewoners mogen toch ook geen contact hebben met hun partners. Ik zou me als andere BB-bewoner toch wel een beetje jaloers voelen. Waarschijnlijk weer een actie in het kader van de kijkcijfers.
Verder geloof ik wel dat Sabine in dit stukje oprecht was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')