Ah gos. Noukie is een beetje onder de indruk van de oude garde.
Mooi verhaal van Karin over zichzelf in de dagboekkamer. Mocht ze er uit gegooid worden dan is ze altijd welkom bi 'voer'
Merkwaardig dat het gerucht dat Bart vader zal worden (dat ik zelf heb helpen verspreiden) nog geen kwartier later werd gevolgd door een soortgelijk verhaal van hemzelf. Hij heeft na die Duitse vriendin vier maanden geen vrouw aangeraakt!
Maar helaas.
Dat Gnoukie het moeilijk heeft, tja ik weet niet hoor. Ze is er net drie dagen !
------------------
Maurice : Het is een rationeel besluit; ik heb er niet over nagedacht
[Dit bericht is gewijzigd door otaku-san (Datum 05 November 1999).]
Dit meldt de bb-site:
quote:
In de dagboekkamer staat een tas vol kadootjes. Onder grote aandacht van de anderen haalt ze een grote fles champagne, snoepjes, een brief en tekeningen van haar kinderen tevoorschijn. De tekeningen en foto’s krijgen allemaal een plaatsje aan de muur.maar ook:
Haar intenties om te vertrekken zijn verdwenen. Ze lijkt vandaag alweer aardig de oude. Ze mengt zich als vanouds in de gesprekken en ze zat zelfs weer intiem met Maurice op de bank. Dit was een lange tijd geleden. Sinds de komst van Anouk en Cyrille leek Maurice dit een beetje te hebben afgehouden.
Was dit nou vanaf de komst van de newbies, of al eerder? Volgens mij was dit al vóór het vertrek van Bianca, gezien de boodschap die B. moest overdragen aan Wim. Ik heb het iedee dat ze op een gegeven ogenblik zich is gaan realiseren hoe de beelden met maurice overkwamen op het Nederlandse publiek.
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 05 November 1999).]
Groetjes
------------------
quote:
op 11-05-1999 om 08:34 PM schreef ruby het volgende:Verder, wat was dat voor actie met dat Jerry Springer gebeuren? Was dat gisteren in de late uitzending ofzo?
Nee Ruby, dit was alles.
Ja, gisteren zag je het begin van de kleedpartij (en daarom zat Bart ook voor joker tegenover Sabine, z'n hele mascara liep door) en het werd al een tijdje gehyped.
Maar waarschijnlijk durfde de regie geen tweede 'moordspel' aan. ze hebben zelf immers toegegeven dat dat niet zo'n geslaagde actie was. Dus ze hebben alleen de echt leuke momenten er uit geselecteerd.
Deze tactiek is al eerder door de regie toegepast, Bart die na het vertrek werd opgemonterd door zijn bataljon.Mona die na haar val de brieven kreeg van haar gezin. En nu dan Karin met cadeautjes. Het is een middel om iemand even te stabiliseren om daarna weer een ruimere kijk te geven, wat we bij Karin zagen. De ene keer gaat dat goed(Karin en Bart) de ander keer niet(Mona). Is dit mischien ook waarvoor Karin de cadeautjes uit moest pakken in de Dbk,zodat ze konden zien wat haar reactie was?
Wat me in deze uitzending ook opviel was,dat Bart contact had gehad met de redactie!
Contact met de redactie (Arjen, Jeanette, Hummie) en de cameralieden (Marieke, Thomas) is er geregeld.
Wie had dat vreselijke brood eigenlijk gebakken? Cyrille? Mooie parallel met het befaamde 'krentenbrood'-incident. Bianca at zelf ook door.
------------------------------------------
Zit ik nu alweer in de verkeerde topic?
quote:
op 11-05-1999 om 08:24 PM schreef Jesper het volgende:
Toch was ik verrast toen ik haar in de dagboek kamer zag huilen omdat ze haar zus miste. Ik bedoel ze zit 3 dagen in dat huis. Maar aan de andere kant mis je je vrienden en kenissen het meest in het begin. Je komt er als het ware overheen denk ik. Maar toch zag je bv. karin in het begin toch ook niet huilen in de dagboek kamer? Dus dat zal wel te maken hebben dat je in een hechte groep terecht komt.
Ik vond niet dat hun Jerry Springer parodie door VOO goed werd uitgezonden.
Plus dat Karin zich maanden/ weken vantevoren heeft kunnen voorbereiden op het vertrek. En een stuk ouder/ volwassener is. Misschien kunnen we wel een vergelijking maken mat TAra, die haar hondje ook zo erg miste. Beide meiden zijn begin 20.
Als Veronica alleen twintigers in het huis gezet had, hoe zou BB er dan uit gezien hebben ?
Ik vond haar in dat fragment eigenlijk wel sympathiek. Yikes
Anouk : Bla klets zwets zeur etc etc...
Bart : Ik dacht dat we eindelijk van dat geneuzel af waren.
quote:
op 11-06-1999 om 11:23 AM schreef Djie Ahr het volgende:
Heb je Sabine gehoord tegen Bart? Ze geeft Bart nog steeds het gevoel dat ze blijvend verliefd op Bart is. Die jongen is na Big-brother diep teleurgesteld. Waarom houdt Sabine hem voor de gek?
Sorry hoor, maar ik denk eerder dat Sabine niet de behoefte (of het lef) had om haar gevoelens met de rest van Nederland te delen.
Mijn vermoeden is dat ze zich groter houdt dan ze is. (ook in het huis) Stel je voor dat iemand uit haar eigen kring zegt "ben je verliefd op die lul!!!" Daar is ze bang voor geweest en waarschijnlijk is ondertussen voor haarzelf duidelijk (en heeft ze de goedkeuring van har vriendinnen) dat ze hem echt leuk vind en zag ze Bart twijfelen en heeft ze hem op deze manier een hart onder de riem gestoken. Ik vond har zeer oprecht klinken.
Niets zo complex als een (vrouwelijk) mens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |