Vaag idd heb er ook last van.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is er nu weer loos met het forum?
Lijkt wel alsof-ie bij openen van een pagina extra tijd wacht nadat de advertentie bovenaan is ingeladen.
Het echte forumgedeelte komt dan 5 seconden later.
Dat doe je al vanaf verleden jaar als ik me niet vergisquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:14 schreef n00cL30n het volgende:
Hey J... Niet weggebonjourd... Ik zit er ernstig over te denken om weg te gaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:46 schreef ElizabethR het volgende:Niet eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een vintage brandweerrode Citroën BX 16 TZi Automatique uit 1991 met Mille Miglia 5-spaaks lichtmetalen velgen, velours interieur (met achterarmsteun), 4 electrisch te bedienen ramen, 1 electrisch te bedienen buitenspiegel en uiteraard de onovertroffen hydropneumatique vering.
E.e.a. onder het motto: Zweven is leven.FOK! verstandig, lees een P.I.
Kan ie tenminste niet roesten net zoals de vroegere Pjewshow.... zoals ze hier de Peugeot noemen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou ja, dat was-ie vroeger, hij begint steeds meer te verkleuren.
Krijg je met al die plastic carrosseriedelen..
Nee, roesten zoals oudere Citroëns en Pjewsjews doet-ie inderdaad niet.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:37 schreef ElizabethR het volgende:
Kan ie tenminste niet roesten net zoals de vroegere Pjewshow.... zoals ze hier de Peugeot noemen.
Neem effe een half uurtje rust, of een uurtje en ga naar een lekkere film kijken met Colinquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:31 schreef Jerruh het volgende:
jow oldbies... iemand een motivatiepil? heb het ff gehad met afstuderen.
idee! maastricht is dan wel een end hoor... maar goed, eindhoven moet ook kunnen!quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Neem effe een half uurtje rust, of een uurtje en ga naar een lekkere film kijken met Colin
[ afbeelding ]
Of heb schijt aan de rest van de dag en ga gewoon lekker op een terras zitten!! Zeker in Maastricht zeg!!
Morgen weer met goede moed verder.
nou ja, ik ben nog maar bij het verslag, hierna moet ik een ontwerp gaan maken... en alle boeken over het onderwerp waren de bieb uitquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bouwkundige danwel architectonische hulp nodig?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |