abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58960529
De Albert Heijn is een geweldige plek om je geld te verkwanselen aan te dure (maar lekkere) boterhammen, verse gevulde koeken, frikandelbroodjes en alles wat je op voedingsgebied eigenlijk niet nodig hebt.

Ik bezoek met grote regelmaat verschillende vestigingen van de AH, ééntje vlakbij mijn werk, één vlak bij mijn huis, een aantal in het centrum van Rotterdam en als ik onderweg ben ook wel eens buiten Rotterdam.

Telkens valt mij het op dat ik binnen de AH geen bereik met mijn telefoon heb. Als ik mijn moeder wil bellen om te vragen of 5,99 euro duur is voor een pak wc-papier of mijn huisgenoot om te vragen of het afwasmiddel op is, moet ik meestal naar buiten lopen om weer bereik te hebben met mijn mobiele telefoon.

Is de AH bekleed met loden beplating? Verkoopt de AH producten met een slecht karma? Of gebruikt de AH structureel GSM-jammers?

Hebben meer mensen hier 'last' van?
  woensdag 28 mei 2008 @ 12:09:27 #2
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_58960701
Geen last van in de AH hier...
Volgens mij ook niet bij die aan de lijnbaan.
[KNE]-Mod
  woensdag 28 mei 2008 @ 12:09:40 #3
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_58960707
Herkenbaar inderdaad.... tvp
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_58960760
Rare AH's hebben jullie daar in het westen
Hier in Twente heb ik het in nog geen enkele AH gemerkt (ook niet in andere supermarkten trouwens)
Ieder verhaal eindigt gelukkig, als je er maar vroeg genoeg mee stopt. - Annie M.G. Schmidt -
pi_58961505
Geen last van

Nokia 6021 met vodafone abo btw.

Misschien ligt het daar aan?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 28 mei 2008 @ 12:46:46 #6
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_58961570
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:44 schreef DroogDok het volgende:
Geen last van

Nokia 6021 met vodafone abo btw.

Misschien ligt het daar aan?
Was het niet iets dat KPN en Vodafone een ander frequentiegebied hebben dan de andere providers?
Ik heb ook meestal nog bereik in kelders en dergelijke met Vodafone waar anderen dan niks meer hebben.

Kan me voorstellen dat al die koelkasten in een supermarkt je bereik geen goed doen.
[KNE]-Mod
pi_58968529
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:00 schreef JoPiDo het volgende:
Of gebruikt de AH structureel GSM-jammers?
Naar mijn weten worden die niet gebruikt (werkt @ AH) daarbij zijn die dingen nog verboden ook
Zelf altijd volle bereik met een SE-W810i (Hi).
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
pi_58968864
AH op de stjacobslaan in nijmegen heb ik er ook last van
pi_58969085
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:46 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Was het niet iets dat KPN en Vodafone een ander frequentiegebied hebben dan de andere providers?
Ik heb ook meestal nog bereik in kelders en dergelijke met Vodafone waar anderen dan niks meer hebben.

Kan me voorstellen dat al die koelkasten in een supermarkt je bereik geen goed doen.

jaren geleden was er het 900 & 1800 Mhz netwerk, dat is allang allemaal 1800 geworden in Nederland

(volgens mij was het 900/1800, maar het kan ook 800/1800 zijn geweest)
pi_58969317
Hier in Nijmegen en omgeving kan ik gewoon bellen en smsen in de Albert Heijn
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
  woensdag 28 mei 2008 @ 19:43:47 #11
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_58970915
Zal wel puur toeval zijn. Ik geloof niet dat bij elke AH die jij ingaat een gsm-jammer hangt ofzo .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')