Natuurlijk niet die schoenen er bij suffiequote:Op woensdag 28 mei 2008 12:45 schreef Stereotomy het volgende:
Nauwsluitende korte broeken bij vrouwen zijn mooi. Die schoenen van die onderste vind ik ook mooi, kleurt weer goed bij de handtas. De linkerarmband vind ik niet mooi, te massief, als ze die zo groot hadden willen laten maken dan maar een reeks van dunnere armbanden boven op elkaar.
ik lul maar wat he
quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:46 schreef AKnynke het volgende:
strandfeest, dan ga je toch op blote voeten? Lijkt mij? anders heb je al dat zand in je schoenen.
Als er iets is waar ik een hekel aan heb, dan is dat wel zand in m'n schoenen.
* Stereotomy mompelt iets onverstaanbaarsquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Natuurlijk niet die schoenen er bij suffie
Leuk die 2 bovenstequote:Op woensdag 28 mei 2008 12:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik doe m'n best
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] + [ afbeelding ]
Simpel en leukquote:
Leuke slippers!quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Deze schoenen
[ afbeelding ]
Ja, Zara is ook een optie...quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Kaki is toch nog best te doen
Uiteindelijk
Kijk anders ook bij de mango? of zara?
For sex on the beach?quote:
5 juli. Voor de vrouwen. Bij SOLquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:52 schreef Den_Haag het volgende:
Het gaat weer rap. Waar is de jubileum-meet?
'andere'quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:58 schreef Bluezz het volgende:
Laat maar, mijn beeld houdt niet op pc papier
Ééndenborstfilet met peper-portsaus!quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:58 schreef Bluezz het volgende:
Laat maar, mijn beeld houdt niet op pc papier
Uploaden gaat niet, maar ik lijk op Frank Rijkaard en Hale Berry
Vanavond komt mijn zus eten, we gaan de bietenchips maken en ik maar kluiffies (ananasbroodjes op een zoethoutstokje) maar wat nog meer? BBQ gaat niet lukken qua onweer denk ik....
Ik heb geen inspiraaaaaaaaatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |