abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58956565
Mijn vriend is bijna jarig en ik wil hem graag een dag racen op het circuit van Zandoort of Assen cadeau geven.
Is een dagvullend programma met allemaal verschillende onderdelen en kost ¤250-, .
Is een behoorlijke mep geld, maar als het echt gaaf is heb ik dat er wel voor over. Heeft iemand hier op Fok wel eens aan zo'n dag deelgenomen? Ben benieuwd naar ervaringen!

Wil hier de link wel neerzetten maar denk niet dat dat mag... ;-)
live life
  woensdag 28 mei 2008 @ 08:54:09 #2
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58956577
----PTA
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_58956738
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 08:54 schreef HeatWave het volgende:
----PTA
Okay, Thnx :-)
live life
pi_58957015
Heb nog een bon ervoor liggen, moet het nog inplannen!
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
pi_58957111
Mijn broertje heeft het destijds ook een keer gekregen van zn toenmalige vriendin.

Hij vond het best tof.
In o.a. een Gallardo, een formule auto en een Porsche scheuren.
Ik heb begrepen dat je als groep achter een instructeur aanrijdt en die bepaalt dus het tempo.

Desalniettemin gingen ze op het rechte stuk gewoon 270.

Hij vond het iig keigaaf
pi_58957118
Ow, en die formule auto was een ouwe auto van Mika H, dus dat was ook wel tof
pi_58957347
Oke, das leuk om te horen :-)
Weet je ook hoe groot de groep ongeveer was? En op welk circuit hij heeft gereden? In het programma staat namelijk dat er op het circuit van Zandvoort 10 programmaonderdelen zijn en in Assen een stuk of drie. Wel duren beide programma's de hele dag..
live life
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:04:59 #8
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_58959044
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 09:30 schreef NED het volgende:
Mijn broertje heeft het destijds ook een keer gekregen van zn toenmalige vriendin.

Hij vond het best tof.
In o.a. een Gallardo, een formule auto en een Porsche scheuren.
Ik heb begrepen dat je als groep achter een instructeur aanrijdt en die bepaalt dus het tempo.

Desalniettemin gingen ze op het rechte stuk gewoon 270.

Hij vond het iig keigaaf
Sprookjes Zelfs als je met zo'n Lambo volle polle rijd moet je nog aardig je best doen om 270 te rijden op het rechte stuk

Dit soort dagen zijn wel leuk als je er niet vaker rijd oid. Mijn zwager heeft het laatst gedaan die vond het geweldig met zo'n Porsche rijden, ook al gingen ze achter een instructeur aan en gin het niet heel hard. Alleen in zo'n auto zelf rijden is dan al gaaf als je normaal in een passat diesel rijd oid.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  donderdag 29 mei 2008 @ 00:02:07 #9
202014 JJH
Knetter. O+
pi_58977540
Ik ga het zelf in Juli doen en heb er nu al zin in. Vooral het feit dat je in auto mag rijden waar jezelf alleen maar watertandend naar mag kijken en dat ook nog eens op ee circuit is gewoon erg gaaf. Ik vind het iig het geld dik waard.
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 11:04 schreef Five_Aces het volgende:

[..]

Sprookjes Zelfs als je met zo'n Lambo volle polle rijd moet je nog aardig je best doen om 270 te rijden op het rechte stuk

Dit soort dagen zijn wel leuk als je er niet vaker rijd oid. Mijn zwager heeft het laatst gedaan die vond het geweldig met zo'n Porsche rijden, ook al gingen ze achter een instructeur aan en gin het niet heel hard. Alleen in zo'n auto zelf rijden is dan al gaaf als je normaal in een passat diesel rijd oid.
Stel dat je aan het eind van het rechte stuk ff de 250 aantikt, dat is vaak al harder dan je ooit gereden hebt. (Persoonlijk henb ik het idee dat het wel wat harder gaat hoor.) Van de verschillende verhalen die ik al gelezen heb op het internet schijnen de porsche en de formuleauto een veel grotere beleving te zijn. In de Lambo gaat het "te gemakkelijk".

Ik meld me wel weer ff na 2 juli, is nog maar een goeie maand!!

PS: Ervaringverhaaltje met foto's.
http://www.simracing.nl/board/viewtopic.php?t=41903
pi_58982440
Goede verhalen dus, leuk om te horen!! Ben beneiuwd naar je ervaringen JJH! Mijn vriend is begin juli jarig dus dan ik mooi je review nog even lezen ;-)

Ben nog wel aan het twijfelen tussen de beide programma's; Assen of Zandvoort....

Waar hebben jullie de bon trouwens aangeschaft? Zijn vrij veel verschillende die het aanbieden. Zou iemand mij een linkje oid kunnen pm-en?

Thnx!
live life
pi_58982567
Leuke link trouwens met het ervaringsverslag, dankjewel!
live life
  donderdag 29 mei 2008 @ 12:30:56 #12
202014 JJH
Knetter. O+
pi_58985596
http://www.raceplanet.nl/index_zandvoort.php?cat=Individueel&sub=Lambo_experience&id=369

Deze doe ik. Je kunt bij het inschrijven aangeven dat de dag voor iemand anders bedoeld is. (Als het enigzins kan zou ik het zelf ook doen. ).
pi_58985797
Ik ben hier ook wel benieuwd naar Misschien niet meer voor dit jaar, maar mogelijk wel voor volgend jaar.
pi_58988117
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:30 schreef JJH het volgende:
http://www.raceplanet.nl/index_zandvoort.php?cat=Individueel&sub=Lambo_experience&id=369

Deze doe ik. Je kunt bij het inschrijven aangeven dat de dag voor iemand anders bedoeld is. (Als het enigzins kan zou ik het zelf ook doen. ).
Thnx voor de link! Maar deze kost ¤319-, terwijl er op andere sites mee geadverteerd wordt voor de prijs van ¤ 250-,??

Is deze uitgebreider o.i.d?
live life
pi_58988201
Ik zie het al, is idd een iets ander programma. Ik wil deze http://www.raceplanet.nl/shop/product_info.php?cPath=2_7&products_id=35 aan mijn vriend kado doen denk ik :-)
live life
pi_58988269
Dus als extra optie (rijden in een Lamborhini Gallardo) kost ¤70 euro extra... Is het dat waard? van de ene kant denk, belachelijk veel geld, van de andere kant denk ik, zoiets doe je ook maar een keer...
live life
pi_58988597
Besteld!!!
Mijn vriend moet er dus aan geloven ;-)
heb de lamborghini experience besteld http://www.raceplanet.nl/shop/product_info.php?cPath=2_7&products_id=49&osCsid=f76334e63ca53423c9a732b689ab71e2

Maar nu ben ik vergeten te checken hoelang zo'n bon geldig is?? Typisch weer wat voor mij haha, dat soort dingen pas checken als ik het al besteld heb....
live life
  vrijdag 30 mei 2008 @ 00:45:40 #18
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_59003245
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:02 schreef JJH het volgende:
Ik ga het zelf in Juli doen en heb er nu al zin in. Vooral het feit dat je in auto mag rijden waar jezelf alleen maar watertandend naar mag kijken en dat ook nog eens op ee circuit is gewoon erg gaaf. Ik vind het iig het geld dik waard.
[..]

Stel dat je aan het eind van het rechte stuk ff de 250 aantikt, dat is vaak al harder dan je ooit gereden hebt. (Persoonlijk henb ik het idee dat het wel wat harder gaat hoor.) Van de verschillende verhalen die ik al gelezen heb op het internet schijnen de porsche en de formuleauto een veel grotere beleving te zijn. In de Lambo gaat het "te gemakkelijk".

Ik meld me wel weer ff na 2 juli, is nog maar een goeie maand!!

PS: Ervaringverhaaltje met foto's.
http://www.simracing.nl/board/viewtopic.php?t=41903
Een 600 PK Corvette C6 op racebanden met een geoefende bestuurder tikt net de 260 aan op het rechte stuk. Even voor de beeldvorming.

Als ze daar een dagje incentive rijden met mensen achter het stuur die vrijwel niks weten van rijden op circuits dan word er echt geen 270 gereden geloof dat maar Misschien net 200 maar dan houd het ook wel aardig op denk ik. Voor de meeste mensen voelt dat al bizar
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  vrijdag 30 mei 2008 @ 23:52:37 #19
202014 JJH
Knetter. O+
pi_59024608
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:21 schreef Tharalom het volgende:
Dus als extra optie (rijden in een Lamborhini Gallardo) kost ¤70 euro extra... Is het dat waard? van de ene kant denk, belachelijk veel geld, van de andere kant denk ik, zoiets doe je ook maar een keer...
Dat idee had ik ook, heb ook voor het pakket met Lambo rijden gedaan, omdat ik weet dat ik het verschrikkelijk jammer ga vinden als ik het niet doe. En je doet zoiets toch maar 1 keer!
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 00:45 schreef Five_Aces het volgende:

[..]

Een 600 PK Corvette C6 op racebanden met een geoefende bestuurder tikt net de 260 aan op het rechte stuk. Even voor de beeldvorming.

Als ze daar een dagje incentive rijden met mensen achter het stuur die vrijwel niks weten van rijden op circuits dan word er echt geen 270 gereden geloof dat maar Misschien net 200 maar dan houd het ook wel aardig op denk ik. Voor de meeste mensen voelt dat al bizar
Je hebt gelijk, die jongen in mijn link had het over 235 met de Lambo.
pi_59026104
Rechte stukken 270

Een maat van mij gaat regelmatig racen op zandvoort met zijn motor en die haalt dat niet eens omdat het circuit veel bochten heeft en weinig rechte stukken.

Overigens is die auto programma super, ga ik ook dit jaar nog es doen!
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
  zaterdag 31 mei 2008 @ 02:14:01 #21
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_59026430
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 01:28 schreef Arclight-S het volgende:
Rechte stukken 270

Een maat van mij gaat regelmatig racen op zandvoort met zijn motor en die haalt dat niet eens omdat het circuit veel bochten heeft en weinig rechte stukken.

Overigens is die auto programma super, ga ik ook dit jaar nog es doen!
ben laatst ook met paar collega's de lamborghini challenge aangegaan op zandvoort.

we hebben met de gallardo 250 gereden... en toen was het circuit nog nat ook.
omdat de hele groep netjes achter de leadcar bleef en het treintje intact bleef, hebben we geprobeerd het maximum eruit te halen zoals afgesproken...

de porsche was leuker... dat voelde meer als autorijden.

de formulewagentjes waren ook tof, maar leek meer op karten dan op autorijden.
daarnaast nog gekart, 4x4 gereden, ijsrijden met een Suzuki Swift en natuurlijk het circuit inrijden met een BMW 120i.

al bij al ging die lambo het hardste, maar als ik er 1 uit moest kiezen, was de Porsche toch het vetste.

vandaag klein stukje met een R8 gereden... pfff... wat een machine.
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
  zaterdag 31 mei 2008 @ 05:33:07 #22
3780 -SpaceMaker-
Think Progressive
pi_59027170
gaan met die banaan !!!
"When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car"
pi_59036822
Zo'n arrangement is leuk als je geen ervaring hebt. Tis gewoon de hele dag treintje rijden. Heb van meerdere mensen gehoord dat zodra je een beetje peppie door de bocht gaat of volle polle overstuurd de bocht uitkomt je meteen op je flikker kreeg van die instructeurs.
Spendeer ik liever ¤250 aan een paar puike circuitbandjes:P
pi_59038058
Lijkt me wel leuk voor een dagje. Misschien kom je er na die dag achter dat je talent hebt
pi_59038420
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:54 schreef Sloper het volgende:
Zo'n arrangement is leuk als je geen ervaring hebt. Tis gewoon de hele dag treintje rijden. Heb van meerdere mensen gehoord dat zodra je een beetje peppie door de bocht gaat of volle polle overstuurd de bocht uitkomt je meteen op je flikker kreeg van die instructeurs.
Spendeer ik liever ¤250 aan een paar puike circuitbandjes:P
Je zou maar hard de banden induiken met die lambo.... Dat zullen ze echt niet tof vinden
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')