Sprookjesquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:30 schreef NED het volgende:
Mijn broertje heeft het destijds ook een keer gekregen van zn toenmalige vriendin.
Hij vond het best tof.
In o.a. een Gallardo, een formule auto en een Porsche scheuren.
Ik heb begrepen dat je als groep achter een instructeur aanrijdt en die bepaalt dus het tempo.
Desalniettemin gingen ze op het rechte stuk gewoon 270.
Hij vond het iig keigaaf
Stel dat je aan het eind van het rechte stuk ff de 250 aantikt, dat is vaak al harder dan je ooit gereden hebt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:04 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
SprookjesZelfs als je met zo'n Lambo volle polle rijd moet je nog aardig je best doen om 270 te rijden op het rechte stuk
![]()
Dit soort dagen zijn wel leuk als je er niet vaker rijd oid. Mijn zwager heeft het laatst gedaan die vond het geweldig met zo'n Porsche rijden, ook al gingen ze achter een instructeur aan en gin het niet heel hard. Alleen in zo'n auto zelf rijden is dan al gaaf als je normaal in een passat diesel rijd oid.
Thnx voor de link! Maar deze kost ¤319-, terwijl er op andere sites mee geadverteerd wordt voor de prijs van ¤ 250-,??quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:30 schreef JJH het volgende:
http://www.raceplanet.nl/index_zandvoort.php?cat=Individueel&sub=Lambo_experience&id=369
Deze doe ik. Je kunt bij het inschrijven aangeven dat de dag voor iemand anders bedoeld is. (Als het enigzins kan zou ik het zelf ook doen.).
Een 600 PK Corvette C6 op racebanden met een geoefende bestuurder tikt net de 260 aan op het rechte stuk. Even voor de beeldvorming.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:02 schreef JJH het volgende:
Ik ga het zelf in Juli doen en heb er nu al zin in. Vooral het feit dat je in auto mag rijden waar jezelf alleen maar watertandend naar mag kijken en dat ook nog eens op ee circuit is gewoon erg gaaf. Ik vind het iig het geld dik waard.
[..]
Stel dat je aan het eind van het rechte stuk ff de 250 aantikt, dat is vaak al harder dan je ooit gereden hebt.(Persoonlijk henb ik het idee dat het wel wat harder gaat hoor.) Van de verschillende verhalen die ik al gelezen heb op het internet schijnen de porsche en de formuleauto een veel grotere beleving te zijn. In de Lambo gaat het "te gemakkelijk".
Ik meld me wel weer ff na 2 juli, is nog maar een goeie maand!!![]()
PS: Ervaringverhaaltje met foto's.
http://www.simracing.nl/board/viewtopic.php?t=41903
Dat idee had ik ook, heb ook voor het pakket met Lambo rijden gedaan, omdat ik weet dat ik het verschrikkelijk jammer ga vinden als ik het niet doe.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:21 schreef Tharalom het volgende:
Dus als extra optie (rijden in een Lamborhini Gallardo) kost ¤70 euro extra... Is het dat waard? van de ene kant denk, belachelijk veel geld, van de andere kant denk ik, zoiets doe je ook maar een keer...
Je hebt gelijk, die jongen in mijn link had het over 235 met de Lambo.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:45 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
Een 600 PK Corvette C6 op racebanden met een geoefende bestuurder tikt net de 260 aan op het rechte stuk. Even voor de beeldvorming.
Als ze daar een dagje incentive rijden met mensen achter het stuur die vrijwel niks weten van rijden op circuits dan word er echt geen 270 gereden geloof dat maarMisschien net 200 maar dan houd het ook wel aardig op denk ik. Voor de meeste mensen voelt dat al bizar
ben laatst ook met paar collega's de lamborghini challenge aangegaan op zandvoort.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:28 schreef Arclight-S het volgende:
Rechte stukken 270
Een maat van mij gaat regelmatig racen op zandvoort met zijn motor en die haalt dat niet eens omdat het circuit veel bochten heeft en weinig rechte stukken.
Overigens is die auto programma super, ga ik ook dit jaar nog es doen!
Je zou maar hard de banden induiken met die lambo.... Dat zullen ze echt niet tof vindenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:54 schreef Sloper het volgende:
Zo'n arrangement is leuk als je geen ervaring hebt. Tis gewoon de hele dag treintje rijden. Heb van meerdere mensen gehoord dat zodra je een beetje peppie door de bocht gaat of volle polle overstuurd de bocht uitkomt je meteen op je flikker kreeg van die instructeurs.
Spendeer ik liever ¤250 aan een paar puike circuitbandjes:P
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |