Was niet lullig bedoeld hoorquote:
Midden in een koetjes-kalfjes gesprek:quote:Op zondag 1 juni 2008 18:19 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Maar doe eens een suggestie hoe ik haar mee uit moet vragen dan?
Juist die zin van haar moet je gewoon verpakken in een geintje. Maar wel 1 met een serieuze ondertoon. Merk je meteen of het aanslaat. Doet het dat niet dan kun je het altijd nog verkopen als geintje. Leuk verhaal overigens TS, je hebt het goed te pakken!quote:Op zondag 1 juni 2008 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Midden in een koetjes-kalfjes gesprek:
"Zeg, wanneer gaan we van de week even samen wat drinken/naar de film/wat eten/naar de dierentuin, want dat lijkt me wel wat".
Daarmee vraag je niet of ze met je wil trouwen, dus niets aan het handje.
Kan je gewoon vragen hoor. Je zou het ook aan een vriend vragen ofzo of hij mee gaat naar de kroeg, dus waarom niet aan haar? Zo moet je het maar zien
En als je dan samen wat gaat drinken en zij neemt iets met alcohol er in, dan geef je haar gewoon een kus op de mond en als ze je dan aankijkt van Euh..., dan zeg je "Ja, ik doe het nu maar alvast, want straks ben je weer zo dronken als een torretje en valt er niets meer te zoenen". Kan ze vast om lachen
Ik snap inderdaad dat het nu van mijn kant moet komen, daarbij denk ik inderdaad dat ze ja gaat zeggen.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:16 schreef Lápiz het volgende:
Veel duidelijker dan dit kun je het haast niet krijgen. Ja, als zij jóu gaat versieren misschien. Maar alleen die actie met die vinger al spreekt boekdelen. Voor de rest ben ik het met Greys eens, de bal ligt voor open doel, maar je moet 'm er wél nog inschieten! Volgens mij wacht zij nu op een (re)actie van jouw kant en als die (te lang) uitblijft, dán kan zij dat juist als een afwijzing gaan zien. De vraag is dus niet hóe je haar moet gaan uitvragen (want reken maar dat ze ermee instemt als je het vraagt!), maar hoelang jij erover gaat doen, voordat je tot dat besef bent gekomen! Stop met analyseren, veel meer bevestiging dan dit kun je niet krijgen, nu wordt het tijd voor actie!
Mooi gedetailleerd verhaal trouwens.
Wat ik hoop is dat ze morgen meegaat naar het café, anders vraag ik of ze mee gaat iig.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:17 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Was niet lullig bedoeld hoor![]()
Je kan heel makkelijk over het weer beginnen en dan vragen of ze zin heeft om morgen te picknicken/terrasje te pakken.
Of heb het over favoriete kroegen etc en vraag of ze zin heeft om daar wat af te spreken.
Ben benieuwd trouwens of jullie vinden dat ik het goed heb aangepakt.quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij de eerste keer zal gaan worden dat ik een meisje mee uit vraag.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Midden in een koetjes-kalfjes gesprek:
"Zeg, wanneer gaan we van de week even samen wat drinken/naar de film/wat eten/naar de dierentuin, want dat lijkt me wel wat".
Daarmee vraag je niet of ze met je wil trouwen, dus niets aan het handje.
Kan je gewoon vragen hoor. Je zou het ook aan een vriend vragen ofzo of hij mee gaat naar de kroeg, dus waarom niet aan haar? Zo moet je het maar zien
En als je dan samen wat gaat drinken en zij neemt iets met alcohol er in, dan geef je haar gewoon een kus op de mond en als ze je dan aankijkt van Euh..., dan zeg je "Ja, ik doe het nu maar alvast, want straks ben je weer zo dronken als een torretje en valt er niets meer te zoenen". Kan ze vast om lachen
Nog een complimentje voor mijn verhaal? Ik ga schrijven worden.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:05 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Juist die zin van haar moet je gewoon verpakken in een geintje. Maar wel 1 met een serieuze ondertoon. Merk je meteen of het aanslaat. Doet het dat niet dan kun je het altijd nog verkopen als geintje. Leuk verhaal overigens TS, je hebt het goed te pakken!
Dat geeft ook helemaal nietsquote:Op zondag 1 juni 2008 23:06 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij de eerste keer zal gaan worden dat ik een meisje mee uit vraag.
Dat is ook de reden dat het mij een beetje dwars zit.
Neej, vind dat je het tot dusver goed aanpakt.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:05 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ben benieuwd trouwens of jullie vinden dat ik het goed heb aangepakt.
En wat iemand anders anders had gedaan in zijn geval.
Ik was vandaag de hele dag vrolijk. En gister en vandaag heb ik echt de hele dag aanquote:Op zondag 1 juni 2008 23:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Neej, vind dat je het tot dusver goed aanpakt.
Zal alleen niet te lang wachten met haar uit te vragen. Zit namelijk echt wel toekomst in als ik dit zo allemaal lees
Uhm die taal van jou snap ik niet helemaal. Nog eens?quote:Op zondag 1 juni 2008 23:29 schreef Samba-boy het volgende:
Laat ik het ff zeggen in taal die iedere oetlul wel snapt:
Man, zij jouw willen. Oegoeboegoe. Zij 1e stap zetten, zij wachten op 2e van jou. Oegieboegie. Langer je duurt, groter kans dat: EEN ANDERE VENT HAAR PAKT, MAN!
In ieder geval, iemand zei dat je het niet zo zwaar moet zien om haar mee uit te vragen. Daar ben ik het 100% mee eens
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:29 schreef Greys het volgende:
Da's ook helemaal niet erg
We zullen je met raad en daad bijstaan, maar uiteindelijk zal je het zelf moeten doen
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:25 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ik MOET haar morgen dus mee uit vragen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |