abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59053282
TVP
pi_59053522
Veel duidelijker dan dit kun je het haast niet krijgen. Ja, als zij jóu gaat versieren misschien. Maar alleen die actie met die vinger al spreekt boekdelen. Voor de rest ben ik het met Greys eens, de bal ligt voor open doel, maar je moet 'm er wél nog inschieten! Volgens mij wacht zij nu op een (re)actie van jouw kant en als die (te lang) uitblijft, dán kan zij dat juist als een afwijzing gaan zien. De vraag is dus niet hóe je haar moet gaan uitvragen (want reken maar dat ze ermee instemt als je het vraagt!), maar hoelang jij erover gaat doen, voordat je tot dat besef bent gekomen! Stop met analyseren, veel meer bevestiging dan dit kun je niet krijgen, nu wordt het tijd voor actie!

Mooi gedetailleerd verhaal trouwens.
pi_59053536
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:43 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

Was niet lullig bedoeld hoor

Je kan heel makkelijk over het weer beginnen en dan vragen of ze zin heeft om morgen te picknicken/terrasje te pakken.
Of heb het over favoriete kroegen etc en vraag of ze zin heeft om daar wat af te spreken.
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
  zondag 1 juni 2008 @ 20:28:59 #129
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_59054931
Leuke ontwikkelingen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 21:46:32 #130
163650 Greys
pi_59056665
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:19 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Maar doe eens een suggestie hoe ik haar mee uit moet vragen dan?
Midden in een koetjes-kalfjes gesprek:
"Zeg, wanneer gaan we van de week even samen wat drinken/naar de film/wat eten/naar de dierentuin, want dat lijkt me wel wat".

Daarmee vraag je niet of ze met je wil trouwen, dus niets aan het handje.
Kan je gewoon vragen hoor. Je zou het ook aan een vriend vragen ofzo of hij mee gaat naar de kroeg, dus waarom niet aan haar? Zo moet je het maar zien

En als je dan samen wat gaat drinken en zij neemt iets met alcohol er in, dan geef je haar gewoon een kus op de mond en als ze je dan aankijkt van Euh..., dan zeg je "Ja, ik doe het nu maar alvast, want straks ben je weer zo dronken als een torretje en valt er niets meer te zoenen". Kan ze vast om lachen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 juni 2008 @ 22:05:48 #131
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_59057008
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:46 schreef Greys het volgende:

[..]

"Zeg, wanneer gaan we van de week even samen wat drinken/naar de film/wat eten/naar de dierentuin, want dat lijkt me wel wat".

Kan je gewoon vragen hoor. Je zou het ook aan een vriend vragen ofzo of hij mee gaat naar de kroeg, dus waarom niet aan haar? Zo moet je het maar zien

En als je dan samen wat gaat drinken en zij neemt iets met alcohol er in, dan geef je haar gewoon een kus op de mond en als ze je dan aankijkt van Euh..., dan zeg je "Ja, ik doe het nu maar alvast, want straks ben je weer zo dronken als een torretje en valt er niets meer te zoenen". Kan ze vast om lachen
Juist die zin van haar moet je gewoon verpakken in een geintje. Maar wel 1 met een serieuze ondertoon. Merk je meteen of het aanslaat. Doet het dat niet dan kun je het altijd nog verkopen als geintje. Leuk verhaal overigens TS, je hebt het goed te pakken!
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_59058381
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:16 schreef Lápiz het volgende:
Veel duidelijker dan dit kun je het haast niet krijgen. Ja, als zij jóu gaat versieren misschien. Maar alleen die actie met die vinger al spreekt boekdelen. Voor de rest ben ik het met Greys eens, de bal ligt voor open doel, maar je moet 'm er wél nog inschieten! Volgens mij wacht zij nu op een (re)actie van jouw kant en als die (te lang) uitblijft, dán kan zij dat juist als een afwijzing gaan zien. De vraag is dus niet hóe je haar moet gaan uitvragen (want reken maar dat ze ermee instemt als je het vraagt!), maar hoelang jij erover gaat doen, voordat je tot dat besef bent gekomen! Stop met analyseren, veel meer bevestiging dan dit kun je niet krijgen, nu wordt het tijd voor actie!

Mooi gedetailleerd verhaal trouwens.
Ik snap inderdaad dat het nu van mijn kant moet komen, daarbij denk ik inderdaad dat ze ja gaat zeggen.
Afgaand op het gevoel dat ik had én afgaand op objectief kijken naar mijn verhaal. Wat ik heb geschreven is ook echt hoe alles is gegaan en hoe ik het heb beleefd.

Dankje, ik heb dan ook mijn best gedaan om alles goed te omschrijven
pi_59058421
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:17 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

Was niet lullig bedoeld hoor

Je kan heel makkelijk over het weer beginnen en dan vragen of ze zin heeft om morgen te picknicken/terrasje te pakken.
Of heb het over favoriete kroegen etc en vraag of ze zin heeft om daar wat af te spreken.
Wat ik hoop is dat ze morgen meegaat naar het café, anders vraag ik of ze mee gaat iig.
Daar kan ik wel met haar aan de praat komen, en kan het zeker wat worden. ( vervolgafspraakje )
pi_59058434
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:28 schreef StarGazer het volgende:
Leuke ontwikkelingen
Ben benieuwd trouwens of jullie vinden dat ik het goed heb aangepakt.
En wat iemand anders anders had gedaan in zijn geval.
pi_59058467
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij de eerste keer zal gaan worden dat ik een meisje mee uit vraag.
Dat is ook de reden dat het mij een beetje dwars zit.
pi_59058516
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:05 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Juist die zin van haar moet je gewoon verpakken in een geintje. Maar wel 1 met een serieuze ondertoon. Merk je meteen of het aanslaat. Doet het dat niet dan kun je het altijd nog verkopen als geintje. Leuk verhaal overigens TS, je hebt het goed te pakken!
Nog een complimentje voor mijn verhaal? Ik ga schrijven worden.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 23:11:32 #137
163650 Greys
pi_59058604
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:06 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij de eerste keer zal gaan worden dat ik een meisje mee uit vraag.
Dat is ook de reden dat het mij een beetje dwars zit.
Dat geeft ook helemaal niets
Eens moet de eerste keer zijn. Maar probeer het nou te zien alsof je een vriend mee uit naar de kroeg vraagt om even een drankje te pakken. Je vraagt haar niet ten huwelijk, je vraagt haar niet of ze direct mee je bed in gaat, je vraagt haar niet of ze je ouders wil ontmoeten... je vraagt alleen of ze gezellig mee gaat om iets te drinken of naar de dierentuin ofzo (of iets anders leuks 'gewoons'). Snap je? Je moet het niet te zwaar zien. Dan is het ook minder eng als je inziet dat je leven er niet vanaf hangt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59058646
Ik weet dat je gelijk hebt hoor

Maar het voelt wel een beetje alsof alles er vanaf hangt. Ze is gewoon zo leuk
  zondag 1 juni 2008 @ 23:16:52 #139
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_59058756
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:05 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Ben benieuwd trouwens of jullie vinden dat ik het goed heb aangepakt.
En wat iemand anders anders had gedaan in zijn geval.
Neej, vind dat je het tot dusver goed aanpakt.

Zal alleen niet te lang wachten met haar uit te vragen. Zit namelijk echt wel toekomst in als ik dit zo allemaal lees
Porcupine Tee - Normal
pi_59058978
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:16 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Neej, vind dat je het tot dusver goed aanpakt.

Zal alleen niet te lang wachten met haar uit te vragen. Zit namelijk echt wel toekomst in als ik dit zo allemaal lees
Ik was vandaag de hele dag vrolijk. En gister en vandaag heb ik echt de hele dag aan
haar gedacht.

Ik zie haar alleen morgen maar, voor de rest de hele week niet

Ik MOET haar morgen dus mee uit vragen..
pi_59059002
Owja, en misschien voor degenen die vinden dat ik te veel vragen heb etc.

Ik ben gewoon iemand die bevestiging nodig heeft, en dat zoek ik in dit geval op het forum van Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 23:29:51 #142
163650 Greys
pi_59059070
Da's ook helemaal niet erg
We zullen je met raad en daad bijstaan, maar uiteindelijk zal je het zelf moeten doen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 juni 2008 @ 23:29:59 #143
213998 Samba-boy
MarcMarie's Pruikendrager
pi_59059073
Laat ik het ff zeggen in taal die iedere oetlul wel snapt:

Man, zij jouw willen. Oegoeboegoe. Zij 1e stap zetten, zij wachten op 2e van jou. Oegieboegie. Langer je duurt, groter kans dat: EEN ANDERE VENT HAAR PAKT, MAN!

In ieder geval, iemand zei dat je het niet zo zwaar moet zien om haar mee uit te vragen. Daar ben ik het 100% mee eens

EDIT: Greys zei het
Echt waar!
pi_59059091
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:29 schreef Samba-boy het volgende:
Laat ik het ff zeggen in taal die iedere oetlul wel snapt:

Man, zij jouw willen. Oegoeboegoe. Zij 1e stap zetten, zij wachten op 2e van jou. Oegieboegie. Langer je duurt, groter kans dat: EEN ANDERE VENT HAAR PAKT, MAN!

In ieder geval, iemand zei dat je het niet zo zwaar moet zien om haar mee uit te vragen. Daar ben ik het 100% mee eens
Uhm die taal van jou snap ik niet helemaal. Nog eens?
pi_59059100
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:29 schreef Greys het volgende:
Da's ook helemaal niet erg
We zullen je met raad en daad bijstaan, maar uiteindelijk zal je het zelf moeten doen
  zondag 1 juni 2008 @ 23:45:58 #146
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_59059441
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:25 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Ik MOET haar morgen dus mee uit vragen..
Porcupine Tee - Normal
pi_59059579
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:45 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik word gek..
  zondag 1 juni 2008 @ 23:59:46 #148
167923 appelsjap
All the above
pi_59059733
kzie het probleem niet, gewoon uit vragen. I think she diggs you.
En anders, schijt als ze nee zegt.. Wat maakt t uit.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 juni 2008 @ 00:00:15 #149
163650 Greys
pi_59059747
Je zit jezelf helemaal gek te maken en op te vreten
(Logisch hoor, is ons allemaal wel eens gebeurd!).

Probeer jezelf een schop onder je kont te geven en in te zien dat je het allemaal zwaarder maakt dan het is. De hele wereld doet het, dus jij kunt het ook. Nogmaals, je vraagt haar niet ten huwelijk, je vraagt alleen of ze mee gaat iets wil drinken. Wat is daar nou zo moeilijk aan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59059809
Ik zit mezelf niet gek te maken

Waarom lijkt het trouwens alsof hier allemaal woman-izers zitten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')