Zal ik het dan maar zeggen: You fucked it up.. Ik acht de kans niet echt hoog meer dat je met die chick gaat daten..quote:Ik weet het nu even helemaal niet meer
Je denkt dus dat ze gister afwees omdat er nog 2 anderen bij waren op dat moment?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:40 schreef freiss het volgende:
Bellen.
Ze is zelf te verlegen om iets te doen, zeker in bijzijn van vrienden/vriendinnen van haar.
Wat heeft ze afgewezen dan???quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:42 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Je denkt dus dat ze gister afwees omdat er nog 2 anderen bij waren op dat moment?
Toen ik dit vroeg was het ondertussen wel 23.30, dus misschien had ze gewoon geen zin meer ofzo.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:12 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Maargoed, uiteindelijk werd er gezegd dat we maar eens moesten gaan, door een vriendin van ons. Terwijl meisje B alvast naar haar fiets liep. Bleven meisje X en ik alleen achter. Ik vroeg aan haar: "En ben je al een beetje moe?" Ze antwoordde met dat ze morgen vrij was en ze vast nog niet zou kunnen slapen etc." Ik dacht dat dat het juiste moment was om te vragen of ze nog even mee zou willen naar een ander café.
Ik zei ( ja niet erg overtuigend ): "Is café X nog open denk je?"
Zij: "Volgens mij nog wel"
Ik: "Heb je nog even zin om wat te drinken dan? Ik heb nog wel wat geld over"
Zij: "( Mja, geen reactie verder onthouden. Maar volgens mij was het min of meer positief"
Ik ging er dan ook vanuit dat we nog even naar café X zouden gaan. Ze pakte haar fiets, ik was lopend.
Ze fietste, ik liep. Ondertussen ging ze het weer even over vrijdag hebben, en dat ze niet de enige was die ver heen was. Ze beweerde dat ze best zelf had kunnen fietsen. Ik zei iets als, wanneer ik je losliet fietste je bijna de bosjes in. Daarbij vermelde ik dat ik helemaal niet te veel gedronken had, als ze dat misschien dacht.
( Ja, hier heb ik mijn kansen dus reeel laten liggen, dat heb ik dan ook wel door hoor..)
Nog steeds in de veronderstelling dat we samen even wat zouden gaan drinken, liepen/fietsten we door. Rechts van ons zag ik meisje A staan te wachten op ons. Ik schrok een beetje, en hoopte dat meisje X en ik gewoon stiekum ertussenuit zouden kunnen knijpen. Meisje X zag het volgens mij ook, en maakte aanstalten om rechts te gaan ( huiswaarts ) ipv links ( kroegwaarts ). Ik vroeg: "Waar ga heen?"
Ook hier moet ik het antwoord weer schuldig blijven, ik heb geen idee wat ze antwoordde. ( Misschien herinner ik het me morgen weer ofzo) Dus uiteindelijk fietsten we weer met 4 personen ( ik liep BTW ) naar onze huisjes. Ik ging hierbij naar mijn ouders, omdat ik daar wel zou kunnen slapen.
Meisje dan..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:38 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Mensen die chick zeggen zijn bij voorbaat al niet serieus te nemen
Indd.. pakken wat je pakken kan.. anders > welcome to the friendszone!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:54 schreef Backtrack het volgende:
pff ik lees dit al vanaf het begin, maar ik begin er nu toch echt een beeetje moe van te worden:O je draaid er zo omheen..wanneer pak je nu je kans?
Precies, al begin ik te denken dat dat oook is wat hij wil...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:10 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Indd.. pakken wat je pakken kan.. anders > welcome to the friendszone!
Misschien vindt hij het lekker om telkens als een niceguy te staan wachten en aan te horen dat ze weer naar een feest gaat zonder hem mee te nemen, en maandenlang verliefd te zijn om d'r uiteindelijk met een gespierde klootzak te zien neuken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:18 schreef Backtrack het volgende:
[..]
Precies, al begin ik te denken dat dat oook is wat hij wil...
Inderdaad, ik ben ook voor mannen die gewoon op je af komen en zeggen waar het op staat..al ben ik een van de weinige vrouwen die dat zelf ook direct doet...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:24 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Misschien vindt hij het lekker om telkens als een niceguy te staan wachten en aan te horen dat ze weer naar een feest gaat zonder hem mee te nemen, en maandenlang verliefd te zijn om d'r uiteindelijk met een gespierde klootzak te zien neuken.
Waarom denk je dan ook dat players binnen 20 minuten een 'sletje' kunnen regelen? same rules apply.. oke.. ze zijn missschien dan wat makkelijker, maar een stap zetten en volledig in de aanval gaan zorgt eerder voor succes dan afwachten. Er zijn natuurlijk nog altijd vrouwen die eerder op man vallen die zich afstandelijk en op de achtergrond houdt, maar die komen zelden voor![]()
Afgelopen weekend stond ik ook voor de gein binnen 20 minuten met een puber te zoenen.. Alleen omdat ik snel 'handelde' .. als je jezelf verandert in een standbeeld met de mond open zodra je oogcontact hebt, dan loop je al heel wat kansen mis. Ik vrees dat als je d'r de volgende keer ziet en je nog niet duidelijk stelt wat je bedoelingen zjin, het wel eens te laat kan zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:41 schreef Backtrack het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben ook voor mannen die gewoon op je af komen en zeggen waar het op staat..al ben ik een van de weinige vrouwen die dat zelf ook direct doet...
Plus ik merk aan TS dat hij super onzeker is...en dat werkt ook niet mee, dat straalt hij wss dan ook uit...
Ik vraag haar mee uit, da's 1.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:41 schreef Backtrack het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben ook voor mannen die gewoon op je af komen en zeggen waar het op staat..al ben ik een van de weinige vrouwen die dat zelf ook direct doet...
Plus ik merk aan TS dat hij super onzeker is...en dat werkt ook niet mee, dat straalt hij wss dan ook uit...
Zeg gewoon "Hey mop! ik vroeg me eigenlijk af wat je telefoonnummer is!"quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:50 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ze is trouwens nu online, zeker niet echt een slim plan om nu haar nummer te vragen via msn
Zéker op msn, dan is het helemaaaaaaaaaaaaaal makkelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:53 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Zeg gewoon "Hey mop! ik vroeg me eigenlijk af wat je telefoonnummer is!"
Snap niet dat zoiets simpels moeilijk kan zijn.. zo kom je nooit aan de bak
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:22 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Heb haar nummer gevraagd op msn
Nee:quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:32 schreef MPLO het volgende:
Je had even goed ineens kunnen vragen of ze niets iets met je wou gaan doen e (terrasje ofzo).
precies, was je van de heel date'vraag afgeweestquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:32 schreef MPLO het volgende:
Je had even goed ineens kunnen vragen of ze niets iets met je wou gaan doen e (terrasje ofzo).
Omdat?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:35 schreef Fingon het volgende:
kweet t niet hoor..
na je sutkje over de avond is mijn inschatting op succes met 50% gedaald
Nee, want ik bel haar liever eigenlijk..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:35 schreef Backtrack het volgende:
[..]
precies, was je van de heel date'vraag afgeweest
Dan heb je toch emer ballen als dat ik dachtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:38 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Nee, want ik bel haar liever eigenlijk..
Op mobiel iig, via haar ouders niet.
Ja, afspreken via msn is zo afgezaagd toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:39 schreef Backtrack het volgende:
[..]
Dan heb je toch emer ballen als dat ik dacht
Ach, valt wel meequote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:40 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ja, afspreken via msn is zo afgezaagd toch?![]()
Ik wacht er mee. Ik wil niet overkomen als een wanhopige gast, die achter dat meisje aanzit.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:42 schreef Backtrack het volgende:
[..]
Ach, valt wel meeHet is in ieder geval wel makkelijker
Heb je dr al gebeld of wacht je daar nog even mee?
nou, maak er werk van, zou ikm zeggenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:47 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik zie dat het vrijdag mooi weer is. Dan kan de date wel plaatsvinden
Dan kan ik mooi de zaterdag ook misschien nog met haar mee naar dat 'feest'":Y
Een sms je is wel simpel naast je neer te leggen he? Ik bedoel, daar staat geen druk opquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:08 schreef DuTank het volgende:
Nou, stuur een smsje vanavond en vraag of ze iets te doen heeft zaterdag. Of wanneer je zelf kan
Uhu.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:39 schreef Greys het volgende:
Gewoon een smsje sturen zometeen.
Daarmee zet je haar ook wat minder onder druk.
Nou ja, alleen contact via msn. Ik zie haar zaterdag ook en maandag weer. Daarna komt dat weekend erna het weekend weg met de vereniging.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:21 schreef DuTank het volgende:
Hmm.. Je hebt net haar nummer he? Misschien eerst een beetje smsen. Dan keertje vragen, want als ik het zo hoor hebben jullie alleen contact via MSN?
Beste hoe je het kan aanpakken is even geduld hebben en beginnen met een smsje 's avonds. Ga zo paar dagen door en dan vraag je een keer of je haar kan bellen. Bel je een keertje, is het leuk? Dan kun je aan het einde van het gesprek vragen of ze keertje iets wilt eten.![]()
Ik wil niet uit de hoogte doen, maar dat heb ik uit ervaring geleerd dat het wel goed werkt. Geduld is een schone zaak![]()
Dat zeg ik ook, maar daar ga ik niet vanuit.quote:
Omdat ze toch koel doet volgens jouw verhaal, als ze je maar half zo leuk vond als ik dacht was ze IMO toch nog wel wat gaan drinken met jouquote:
Ja, heb toch ook al lang besloten om haar te vragen? En ja, ik denk inderdaad te veel over alles na, maar dat is altijd zo bij mijquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:07 schreef bevrorenmuis het volgende:
Jij bent mijn hobby![]()
Maar ff sirieus,
je denkt echt overal veel teveel na over alles hierdoor maak je jezelf helemaal gek.
Vrouwen hebben dit ook vaak snel door en knappen hier ook erg op af.
Dus doe het gewoon vraag haar aan en STOP alsjeblieft met zeiken vindt ze dit leuk zit me haar goed e.d.
Wat is je punt dan precies? Ik moet geen bevestiging vragen, maar je snapt het wel?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:07 schreef Lápiz het volgende:
No way, dit is veel te leuk.
En OT: Beter regel je een date vóór dat uitje (nogmaals).
En vraag niet zoveel bevestiging aan ons man, jíj kent haar, wij niet. Al begrijp ik het ook wel weer.
Ja juist, nou goed dat kan. Toch ga ik het gewoon nog een keer vragenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:28 schreef Fingon het volgende:
[..]
Omdat ze toch koel doet volgens jouw verhaal, als ze je maar half zo leuk vond als ik dacht was ze IMO toch nog wel wat gaan drinken met jou
Hmm, je bedoeld dat jij dat hebt gedaan, of is dat een tip hoe je vindt dat ik het aan haar zou moeten vragen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:50 schreef Nexie het volgende:
Wow dit verhaal lijkt veel op wat ik heb meegemaakt
Ik had via sms gevraagd op een beetje originele manier en niet zo concreet (deze week ergens) met uitweg om zonder gênante situatie nee te kunnen zeggen
Go TS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |