Dan verzamel maar veel moed, drink wat biertjes en vraag haarquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:42 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Nou, ik werd er laatst door iemand op geattendeerd. Dus blijkbaar wel
Wanneer ga je het doen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:37 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Zal ik gewoon een slok jenever nemen voordat ik haar vraag?
Of zal ze het doorhebben
Dude, als je er rustiger van wordt moet je dat gewoon doen. Het is niet alsof je dan meteen naar een zuiplap ruikt. Ben wel benieuwd naar de uitkomst overigens. Tip: bookmark dit topic even dan kun je er later nog eens om lachen (mits positieve uitkomst natuurlijk)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:37 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Zal ik gewoon een slok jenever nemen voordat ik haar vraag?
Of zal ze het doorhebben
Hahah, goeie tipquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:45 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Dude, als je er rustiger van wordt moet je dat gewoon doen. Het is niet alsof je dan meteen naar een zuiplap ruikt. Ben wel benieuwd naar de uitkomst overigens. Tip: bookmark dit topic even dan kun je er later nog eens om lachen (mits positieve uitkomst natuurlijk)
Misschien denkt dat meisje wel dat jij al 4 jaar verliefd bent en nu pas durft uit te vragenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:03 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Mag ik dan nog een algemene vraag stellen.
Kijk, wij kennen elkaar al een tijdje zeg maar.
Maar ik was nooit echt spraakzaam/geinteresseerd in haar.
Zou je het als meisje niet raar vinden dat dan iemand je opeens mee vraagd, aangezien
je eerst nooit contact heb gehad verder?
nee, dat is niet raar. Nu verzin je zelf allemaal randvoorwaarden en dat moet je niet gaan doen natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:03 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Zou je het als meisje niet raar vinden dat dan iemand je opeens mee vraagd, aangezien
Nee, geen randvoorwaarde, dan heb ik me weer eens verkeerd uitgedrukt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:07 schreef Logitik het volgende:
[..]
nee, dat is niet raar. Nu verzin je zelf allemaal randvoorwaarden en dat moet je niet gaan doen natuurlijk
je krabbelt terug!! en je stelt wel randvoorwaardenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:03 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Neuh...leuk geprobeerd, maar niet echt een goed excuus om er onderuit te komen...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:03 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:30 schreef Karammel het volgende:
Waarom zou ze ineens vragen om mee te gaan naar jullie vaste kroeg? Dat geeft in ieder geval aan dat ze het leuk vind in jullie aanwezigheid. Uiteindelijk heb jij daar veel met haar staan praten. De anderen hadden geen oog voor haar en als ik me niet vergis had zij ook geen oog voor de anderen daar. Ook geef je aan dat ze je arm vaak aanraakte tijdens het gesprek. Dit geeft ook al aan dat ze je ziet zitten. Hoewel dat wat makkelijker gaat als ze wat gedronken had.[/] ( We dronken beide cola'tjes hoor)
Ook hoor je van een vriend dat zij naar jou aan het kijken was en dat ze je wel leuk lijkt te vinden. [b]Waarom zou die vriend daar ineens mee komen? ( Omdat hij wel vaker mensen voor lul zet?) Weet hij dat je haar leuk vind? Het lijkt er verdacht veel op dat ze je wel leuk vind.
Je weet heel goed wat je moet doen. Vraag inderdaad of ze eens een terrasje wil pakken of iets dergelijks. Lastig als je daar niet zo ervaren in bent, maar je moet er niet te veel over nadenken. Wat kan er nou gebeuren? Stel ze heeft geen interresse... Dat zou jammer zijn, maar meer ook niet. Het maakt verder ook niets uit dat ze familie in de de vereniging heeft zitten. Dat staat hier helemaal naast. Ga geen redenen bedenken waarom je niets zou moeten doen. Die kan je altijd wel bedenken. Ga er gewoon voor. Je kan het!
En laat even weten hoe de date was...
Ja, het was niet de bedoeling om over te komen als een terugkrabbelaar hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:04 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Neuh...leuk geprobeerd, maar niet echt een goed excuus om er onderuit te komen...
En mocht het helpen; ik heb hetzelfde meegemaakt...vier jaar dezelfde opleiding doen, de eerste drie jaar nooit ook maar een woord met elkaar gewisseld. Tot dit jaar. En nu hebben we iets. Alleen ben ik dan wel een stukje ouder dan jij.Regardless, het klinkt allemaal goed, dus gewoon voor gaan. Haar meevragen om samen iets te drinken, is niet hetzelfde als een aanzoek, voor haar zijn er ook nog genoeg manieren om subtiel aan te geven als ze níet geïnteresseerd is, zonder dat jij meteen gezichtsverlies hoeft te lijden. Maar eerlijk, ik denk dat het allemaal wel goed zal komen, zolang je maar wel iets doet.
Hoezo precies?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:46 schreef Lápiz het volgende:
Okee kerel, zo mag ik het horen! En wacht niet met vragen tot na dat algemene uitje dat jullie binnenkort hebben, zorg dat je het daarvóór al gedaan hebt.
Daarom dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:27 schreef skadhd het volgende:
Omdat je anders te lang hebt gewacht.
Ze is nu net met jullie mee gegaan naar de kroeg.
Nu is je kans!
De volgende keer vraag je gewoon casual of ze zin heeft om wat te gaan drinken.
Punt!
GO BOY!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |