abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58941820
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:42 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Nou, ik werd er laatst door iemand op geattendeerd. Dus blijkbaar wel
Dan verzamel maar veel moed, drink wat biertjes en vraag haar

Nee heb je, ja kun je krijgen!

Plus het heeft altijd wel iets als je uitgevraagd word, ik denk dat ze alleen maar gecharmeerd zal zijn
Something I Call Personality...
pi_58942957
Ik laat jullie weten wat haar reactie is
pi_58942970
Succes
pi_58943000
Zal ik gewoon een slok jenever nemen voordat ik haar vraag?
Of zal ze het doorhebben
  dinsdag 27 mei 2008 @ 15:38:41 #55
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_58943024
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 15:37 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Of zal ze het doorhebben
Wanneer ga je het doen?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 15:45:53 #56
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58943182
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 15:37 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Of zal ze het doorhebben
Dude, als je er rustiger van wordt moet je dat gewoon doen. Het is niet alsof je dan meteen naar een zuiplap ruikt. Ben wel benieuwd naar de uitkomst overigens. Tip: bookmark dit topic even dan kun je er later nog eens om lachen (mits positieve uitkomst natuurlijk)
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_58945365
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 15:45 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Dude, als je er rustiger van wordt moet je dat gewoon doen. Het is niet alsof je dan meteen naar een zuiplap ruikt. Ben wel benieuwd naar de uitkomst overigens. Tip: bookmark dit topic even dan kun je er later nog eens om lachen (mits positieve uitkomst natuurlijk)
Hahah, goeie tip

Ik ben in ieder geval ook benieuwd naar wat er uit komt..wanneer ga je het vragen ???
pi_58945934
Mag ik dan nog een algemene vraag stellen.
Kijk, wij kennen elkaar al een tijdje zeg maar.
Maar ik was nooit echt spraakzaam/geinteresseerd in haar.
Zou je het als meisje niet raar vinden dat dan iemand je opeens mee vraagd, aangezien
je eerst nooit contact heb gehad verder?
pi_58946006
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 18:03 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Zou je het als meisje niet raar vinden dat dan iemand je opeens mee vraagd, aangezien
Misschien denkt dat meisje wel dat jij al 4 jaar verliefd bent en nu pas durft uit te vragen
Beneath the gold, bitter steel
pi_58946014
quote:
nee, dat is niet raar. Nu verzin je zelf allemaal randvoorwaarden en dat moet je niet gaan doen natuurlijk
pi_58946025
Ja, nee even serieus.
Ik bedoel, wat zou je doen ( graag reacties van vrouwen/meiden )
pi_58946045
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 18:07 schreef Logitik het volgende:

[..]

nee, dat is niet raar. Nu verzin je zelf allemaal randvoorwaarden en dat moet je niet gaan doen natuurlijk
Nee, geen randvoorwaarde, dan heb ik me weer eens verkeerd uitgedrukt.
Het is een algemene vraag hè

Geldt bijvoorbeeld ook voor mensen die je lang niet hebt gesproken en waar je ineens weer mee omgaat.
Da's altijd wel interessant wat ze dan denken, lijkt me
pi_58946473
Waarom zou ze ineens vragen om mee te gaan naar jullie vaste kroeg? Dat geeft in ieder geval aan dat ze het leuk vind in jullie aanwezigheid. Uiteindelijk heb jij daar veel met haar staan praten. De anderen hadden geen oog voor haar en als ik me niet vergis had zij ook geen oog voor de anderen daar. Ook geef je aan dat ze je arm vaak aanraakte tijdens het gesprek. Dit geeft ook al aan dat ze je ziet zitten. Hoewel dat wat makkelijker gaat als ze wat gedronken had.

Ook hoor je van een vriend dat zij naar jou aan het kijken was en dat ze je wel leuk lijkt te vinden. Waarom zou die vriend daar ineens mee komen? Weet hij dat je haar leuk vind? Het lijkt er verdacht veel op dat ze je wel leuk vind.

Je weet heel goed wat je moet doen. Vraag inderdaad of ze eens een terrasje wil pakken of iets dergelijks. Lastig als je daar niet zo ervaren in bent, maar je moet er niet te veel over nadenken. Wat kan er nou gebeuren? Stel ze heeft geen interresse... Dat zou jammer zijn, maar meer ook niet. Het maakt verder ook niets uit dat ze familie in de de vereniging heeft zitten. Dat staat hier helemaal naast. Ga geen redenen bedenken waarom je niets zou moeten doen. Die kan je altijd wel bedenken. Ga er gewoon voor. Je kan het !

En laat even weten hoe de date was...
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_58946793
Aaaawwwwwwww, puberliefde, wat cute...

En serieus; uit wat je schrijft leid ik af dat ze je in ieder geval interessant genoeg vindt om je niet te laten zitten als je haar gewoon vraagt om een keer wat met je te gaan drinken. Al helemaal als er een soort klik en/of wederzijdse interesse was tijdens dat gesprek. En ik ga er voor het gemak maar even van uit dat dat ook gewoon zo ís, want anders heb je niets bij elkaar te zoeken. Probeer je ook niet allerlei scenario's in je hoofd te halen over wat voor acties je allemaal zult moeten uithalen tijdens die date om haar te veroveren, gewoon samen wat drinken en praten levert hoogstwaarschijnlijk al genoeg duidelijkheid op. En zo niet, dan spreek je gewoon nóg een keer af. Maar wacht er niet te lang mee, voordat je het hele gebeuren uit z'n verband rukt (en daar ben je volgens mij al goed mee bezig.) Succes ook!
pi_58947948
Gewoon doen en verder wat Tinkepink zegt.

En trouwens, liever zo'n blunder maken dan de rest van je leven leuke meisjes mislopen omdat je niets durft te zeggen. Word je straks nog zo'n verbitterde gozer "boehoe alleen klootzakken krijgen de leukste meisjes". Liever spijt van iets dat je gedaan hebt, dan jaloers toekijken hoe een ander haar verovert en de rest van je leven (ok ietswat overdreven) afvragen 'what if...'.

Zie het anders gewoon als een goede oefening om je verlegenheid te overwinnen.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 20:16:05 #66
77330 m-niki
for real
pi_58948884
quote:
je krabbelt terug!! en je stelt wel randvoorwaarden
want je wil haar uitvragen, maar wel op zo'n manier dat het niet lijkt als uitvragen en het mag ook niet raar overkomen en het mag dit niet en dat niet...
Het IS gewoon eng en wat je ook denkt, het wordt er niet minder op. Sterker nog, het wordt alleen maar erger. Met denken los je niets op en kun je haar ook niet mee uit vragen..
Ga er gewoon voor, als je een blauwtje loopt is dat klote, maar niet het einde van de wereld (en je kunt tenminste achteraf geen spijt hebben dat je het nooit gevraagd hebt)

Doen! doen! doen!

(succes en misschien wel veel plezier!!)
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_58949932
quote:
Neuh...leuk geprobeerd, maar niet echt een goed excuus om er onderuit te komen...

En mocht het helpen; ik heb hetzelfde meegemaakt...vier jaar dezelfde opleiding doen, de eerste drie jaar nooit ook maar een woord met elkaar gewisseld. Tot dit jaar. En nu hebben we iets. Alleen ben ik dan wel een stukje ouder dan jij. Regardless, het klinkt allemaal goed, dus gewoon voor gaan. Haar meevragen om samen iets te drinken, is niet hetzelfde als een aanzoek, voor haar zijn er ook nog genoeg manieren om subtiel aan te geven als ze níet geïnteresseerd is, zonder dat jij meteen gezichtsverlies hoeft te lijden. Maar eerlijk, ik denk dat het allemaal wel goed zal komen, zolang je maar wel iets doet.
pi_58950219
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 18:30 schreef Karammel het volgende:
Waarom zou ze ineens vragen om mee te gaan naar jullie vaste kroeg? Dat geeft in ieder geval aan dat ze het leuk vind in jullie aanwezigheid. Uiteindelijk heb jij daar veel met haar staan praten. De anderen hadden geen oog voor haar en als ik me niet vergis had zij ook geen oog voor de anderen daar. Ook geef je aan dat ze je arm vaak aanraakte tijdens het gesprek. Dit geeft ook al aan dat ze je ziet zitten. Hoewel dat wat makkelijker gaat als ze wat gedronken had.[/] ( We dronken beide cola'tjes hoor )

Ook hoor je van een vriend dat zij naar jou aan het kijken was en dat ze je wel leuk lijkt te vinden. [b]Waarom zou die vriend daar ineens mee komen?
( Omdat hij wel vaker mensen voor lul zet? ) Weet hij dat je haar leuk vind? Het lijkt er verdacht veel op dat ze je wel leuk vind.

Je weet heel goed wat je moet doen. Vraag inderdaad of ze eens een terrasje wil pakken of iets dergelijks. Lastig als je daar niet zo ervaren in bent, maar je moet er niet te veel over nadenken. Wat kan er nou gebeuren? Stel ze heeft geen interresse... Dat zou jammer zijn, maar meer ook niet. Het maakt verder ook niets uit dat ze familie in de de vereniging heeft zitten. Dat staat hier helemaal naast. Ga geen redenen bedenken waarom je niets zou moeten doen. Die kan je altijd wel bedenken. Ga er gewoon voor. Je kan het !

En laat even weten hoe de date was...
pi_58950263
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 21:04 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Neuh...leuk geprobeerd, maar niet echt een goed excuus om er onderuit te komen...

En mocht het helpen; ik heb hetzelfde meegemaakt...vier jaar dezelfde opleiding doen, de eerste drie jaar nooit ook maar een woord met elkaar gewisseld. Tot dit jaar. En nu hebben we iets. Alleen ben ik dan wel een stukje ouder dan jij. Regardless, het klinkt allemaal goed, dus gewoon voor gaan. Haar meevragen om samen iets te drinken, is niet hetzelfde als een aanzoek, voor haar zijn er ook nog genoeg manieren om subtiel aan te geven als ze níet geïnteresseerd is, zonder dat jij meteen gezichtsverlies hoeft te lijden. Maar eerlijk, ik denk dat het allemaal wel goed zal komen, zolang je maar wel iets doet.
Ja, het was niet de bedoeling om over te komen als een terugkrabbelaar hoor.
Aangezien ik voor mezelf wel heb besloten om haar te vragen.

Duzz
pi_58950753
Okee kerel, zo mag ik het horen! En wacht niet met vragen tot na dat algemene uitje dat jullie binnenkort hebben, zorg dat je het daarvóór al gedaan hebt.
pi_58951448
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 21:46 schreef Lápiz het volgende:
Okee kerel, zo mag ik het horen! En wacht niet met vragen tot na dat algemene uitje dat jullie binnenkort hebben, zorg dat je het daarvóór al gedaan hebt.
Hoezo precies?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:26:32 #72
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_58951774
Ga met haar op date, etc etc. Maar ga niet houden van tenzij je pijn wilt lijden als het uitgaat:P
Who the fuck is Fcuker?
pi_58951811
Omdat je anders te lang hebt gewacht.
Ze is nu net met jullie mee gegaan naar de kroeg.
Nu is je kans!
De volgende keer vraag je gewoon casual of ze zin heeft om wat te gaan drinken.
Punt!
GO BOY!
pi_58952509
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 22:27 schreef skadhd het volgende:
Omdat je anders te lang hebt gewacht.
Ze is nu net met jullie mee gegaan naar de kroeg.
Nu is je kans!
De volgende keer vraag je gewoon casual of ze zin heeft om wat te gaan drinken.
Punt!
GO BOY!
Daarom dus.
pi_58953173
Maar hoe zal ik het dan vragen.
Zo een beetje praten en dan zomaar zeggen van:
"Nou, dan gaan wij een keertje samen wat ergens drinken"

Of meer van: "Hé, ik had een vraagje. Heb je misschien zin om een keer ergens wat te gaan drinken?"

1. Minder voor de hand liggend, maar zou ze moeten begrijpen
2. Meer direct, dunkt me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')