Dus, je gaat ervanuit dat ze me leuk vindquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:12 schreef skadhd het volgende:
Er zijn wat opties:
Meisje X vindt je leuk, durft zelf niks dus wacht tot jij iets doet...jij doet niks, ze zet je uit haar hoofd.
Meisje X vindt je leuk, heeft volgens jou al wat tekens gegeven (volgens mij en alle aanhang hier ook) maar jij blijft maar wachten...jij doet dus niks en ze zet jou uit haar hoofd.
Meisje X vindt je leuk, heeft je haar nummer gegeven, jij laat niks horen...ze zet jou uit haar hoofd.
OF...
Meisje X vindt je leuk (duh!) ze heeft haar nummer gegeven, ze heeft signalen gegeven, jij belt en jullie hebben een date, worden een stel en gaan over 3 jaar trouwen....
Jij mag kiezen...
Zeg nou zelf, ze verwacht het zelf ook niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:02 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Hmm denk je niet dat jou 'oplossing' iets te direct is?
Pas op.. zometeen wordt hij wanhopig!quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Woon je in een achtergestelde dorp ofzo?
Wat liefquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:03 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
* Ik word zo moe van dit alles![]()
![]()
En waarom slaap ik 's nachts niet?
En waarom spookt ze door m'n hoofd?
En waarom ...
Kut, ik ben verliefd
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:58 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Leuk die opmerkingen hierboven..
En ja, lief hè?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:15 schreef dawg het volgende:
Damn zeg, heb je nu nog geen actie ondernomen?
Dat halfzachte verhaal noem ik geen actie.
Jullie doen net of dit verhaal al maanden loopt ofzoquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:08 schreef skadhd het volgende:
[..]
Lief heeft ook zn beste tijd gehad. T wordt langzaam sneu....
DOE IETS!!!!
Zo traag als jij reageert op haar tekens lijkt dat ook zo....quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:39 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
[..]
Jullie doen net of dit verhaal al maanden loopt ofzo
Over iedereen wordt geroddeld naïvelingquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:05 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Mensen roddelen over mij?![]()
Oké, ik vergeef het haar wel..
Over mij nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:53 schreef Fingon het volgende:
[..]
Over iedereen wordt geroddeld naïveling
Hahaha. Jij vindt haar leuk en praat erover met iedereen op Fok en dan verwacht jij dat zij het helemaal voor zichzelf houdt wanneer ze jou ook leuk vindt?quote:
Dudequote:Op woensdag 4 juni 2008 18:03 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Oké, ik sms haar vanavond.
Iemand een leuk sms je?
Haha, dat van die sms was een grapje hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:12 schreef Nexie het volgende:
[..]
Hahaha. Jij vindt haar leuk en praat erover met iedereen op Fok en dan verwacht jij dat zij het helemaal voor zichzelf houdt wanneer ze jou ook leuk vindt?
Wat betreft de sms - dat moet je naar mijn mening zelf doen, zelf kun je dat het beste.
Als je het topic even leest zou ook handig zijnquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:39 schreef ze het volgende:
hee! Als ik jou was zou ik, als ik haar weer tegen zou komen gewoon gedag zeggen en eventjes een praatje maken. En misschien op t eind ook eventjes een aai over dr schouder, of iets dergelijks. Zodat ze weet, dat jij dr ook wel leuk vindt. Gaan jullie nooit in dezelfde stad uit ofzo? Of gaat ze nu vaker mee wat drinken met jullie? Dan zou je zoenpogingen kunnen doen. off je voegt dr toe op msn, of op hyves?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |