Omdat ze toch koel doet volgens jouw verhaal, als ze je maar half zo leuk vond als ik dacht was ze IMO toch nog wel wat gaan drinken met jouquote:
Ja, heb toch ook al lang besloten om haar te vragen? En ja, ik denk inderdaad te veel over alles na, maar dat is altijd zo bij mijquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:07 schreef bevrorenmuis het volgende:
Jij bent mijn hobby![]()
Maar ff sirieus,
je denkt echt overal veel teveel na over alles hierdoor maak je jezelf helemaal gek.
Vrouwen hebben dit ook vaak snel door en knappen hier ook erg op af.
Dus doe het gewoon vraag haar aan en STOP alsjeblieft met zeiken vindt ze dit leuk zit me haar goed e.d.
Wat is je punt dan precies? Ik moet geen bevestiging vragen, maar je snapt het wel?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:07 schreef Lápiz het volgende:
No way, dit is veel te leuk.
En OT: Beter regel je een date vóór dat uitje (nogmaals).
En vraag niet zoveel bevestiging aan ons man, jíj kent haar, wij niet. Al begrijp ik het ook wel weer.
Ja juist, nou goed dat kan. Toch ga ik het gewoon nog een keer vragenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:28 schreef Fingon het volgende:
[..]
Omdat ze toch koel doet volgens jouw verhaal, als ze je maar half zo leuk vond als ik dacht was ze IMO toch nog wel wat gaan drinken met jou
Hmm, je bedoeld dat jij dat hebt gedaan, of is dat een tip hoe je vindt dat ik het aan haar zou moeten vragen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:50 schreef Nexie het volgende:
Wow dit verhaal lijkt veel op wat ik heb meegemaakt
Ik had via sms gevraagd op een beetje originele manier en niet zo concreet (deze week ergens) met uitweg om zonder gęnante situatie nee te kunnen zeggen
Go TS!
Beidequote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:23 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Hmm, je bedoeld dat jij dat hebt gedaan, of is dat een tip hoe je vindt dat ik het aan haar zou moeten vragen?
Okee, ik ga hier serieus op in, omdat ik jou en de hele situatie wel erg aandoenlijk vindt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:23 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Wat is je punt dan precies? Ik moet geen bevestiging vragen, maar je snapt het wel?
Als ik geen bevestiging zou vragen dan bestond dit topic niet, waardoor jij niets te doen had vandaag
My thoughts exactly.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:23 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Okee, ik ga hier serieus op in, omdat ik jou en de hele situatie wel erg aandoenlijk vindt.
Wat ik bedoel te zeggen is dat je aan ons continu bevestiging zit te vragen, terwijl er maar eentje is waarbij je dat zou móeten doen. En ik hoop dat jij ook wel weet wíe dat is.
Kortom, wij kunnen je wel tips geven, maar uiteindelijk ben jij degene die de beslissingen neemt. Ik krijg het idee dat je je teveel laat leiden door wat er hier allemaal geschreven wordt.
Al zou ik d'r verdorie waarschijnlijk nog bellen ook voor je, om e.e.a. duidelijk te maken!![]()
Aandoenlijkquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:23 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Okee, ik ga hier serieus op in, omdat ik jou en de hele situatie wel erg aandoenlijk vindt.
Wat ik bedoel te zeggen is dat je aan ons continu bevestiging zit te vragen, terwijl er maar eentje is waarbij je dat zou móeten doen. En ik hoop dat jij ook wel weet wíe dat is.
Kortom, wij kunnen je wel tips geven, maar uiteindelijk ben jij degene die de beslissingen neemt. Ik krijg het idee dat je je teveel laat leiden door wat er hier allemaal geschreven wordt.
Al zou ik d'r verdorie waarschijnlijk nog bellen ook voor je, om e.e.a. duidelijk te maken!![]()
Whehehequote:Op woensdag 4 juni 2008 01:02 schreef Vector_SLD het volgende:
Van uitstel komt afstel, om er maar eens een cliche in te gooien
Ik ben benieuwd naar de afloop, dus dan is het lang wachten voor onsquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:45 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Hoezo lang op zich laten wachten?
Vrijdag gebeurd er iets, en ik moet maar meteen een date gaan regelen?
Mja dat zal welquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:02 schreef Vector_SLD het volgende:
Van uitstel komt afstel, om er maar eens een cliche in te gooien
Vrouwen geven wel vaker de indruk dat ze je 'leuk' vinden.. en als je d'r probeert te regelen dan ziet ze je ineens als een goeie vriend en doet ze daarom zo aardig en intiem naar jequote:Op woensdag 4 juni 2008 11:12 schreef skadhd het volgende:
Er zijn wat opties:
Meisje X vindt je leuk, durft zelf niks dus wacht tot jij iets doet...jij doet niks, ze zet je uit haar hoofd.
Meisje X vindt je leuk, heeft volgens jou al wat tekens gegeven (volgens mij en alle aanhang hier ook) maar jij blijft maar wachten...jij doet dus niks en ze zet jou uit haar hoofd.
Meisje X vindt je leuk, heeft je haar nummer gegeven, jij laat niks horen...ze zet jou uit haar hoofd.
OF...
Meisje X vindt je leuk (duh!) ze heeft haar nummer gegeven, ze heeft signalen gegeven, jij belt en jullie hebben een date, worden een stel en gaan over 3 jaar trouwen....
Jij mag kiezen...
* Ik word zo moe van dit allesquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:11 schreef Kluts het volgende:
Oke, nu heb je lang genoeg getreuzeld TO. Geen excuses meer, VRAAG HAAR GEWOON MEE UIT!
En dat ze je over 1.5 dan nog wel leuk vindt, niet vanuit gaan. Als ze naar haar idee te lang op jouw initiatief moet wachten, dan gaat ze haar pijlen ergens anders op richten.
Mensen roddelen over mij?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:00 schreef MrDice het volgende:
"Women like to be chased"
Ik zou er absoluut niet vanuit gaan dat als ze je nu leuk vind, dat dit over anderhalve week nog zo is. Niks is zo veranderlijk als de vrouw! Als ze je nu leuk vind, dan zal ze het echt niet als hinderlijk ervaren wanneer je haar belt of aanspreekt op een andere manier.
Mooiste opmerking uit het topic tot nu toe: "Toen werd gezegd dat jullie een schattig stel vormen, en ze had dit niet leuk gevonden.. dan was ze supersnel ergens anders gaan zitten / anders gaan gedragen". Pure waarheid! Als ze je niet ziet zitten was ze hier echt niet zo positief mee omgegaan.
Ze heeft je nu al zoveel signalen afgegeven, ga er gewoon voor! Je hebt haar mobiele nummer, bellen met die handel! En wat boeit het nou dat ze vandaag/morgen moet werken, of dat het slecht weer is. Je kunt ook afspreken voor over een paar dagen en met slecht weer kun je ook ergens binnen gaan zitten. De meest romantische films spelen immers ook af in de regen!
Je loopt continu excuses te zoeken, dus kappen daarmee. Ga ervoor en bel die meid. Ze is echt niet achterlijk, die weet al lang dat jij haar leuk vind. Zeker als die andere vriendinnen het wel doorhebben, dan is er al uitgebreid geroddeld over jou hoor.
topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |