abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juni 2008 @ 17:59:34 #251
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_59095629
In dat weekend toeslaan
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_59095681
En hoe laat ik tot die tijd wel blijken dat ik haar leuk vind?
Of zal ze het nu wel doorhebben
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:08:02 #253
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_59095800
Ligt altijd aan het meisje. De ene rent weg als je recht door zee verteld dat je haar leuk vindt en de ander vindt dat weer super..
Maar blijf gewoon gezellig met haar kletsen op MSN, SMS, telefoongesprekje
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:25:24 #254
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_59096129
Ik wil dit volgen.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_59096546
Wat doet iedereen in mijn topic? Iedereen gaat dit ineens volgen.
Zoek een hobby!
pi_59100428
Jij bent mijn hobby

Maar ff sirieus,
je denkt echt overal veel teveel na over alles hierdoor maak je jezelf helemaal gek.
Vrouwen hebben dit ook vaak snel door en knappen hier ook erg op af.

Dus doe het gewoon vraag haar aan en STOP alsjeblieft met zeiken vindt ze dit leuk zit me haar goed e.d.
pi_59100435
No way, dit is veel te leuk.

En OT: Beter regel je een date vóór dat uitje (nogmaals).
En vraag niet zoveel bevestiging aan ons man, jíj kent haar, wij niet. Al begrijp ik het ook wel weer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lápiz op 03-06-2008 21:58:40 ]
pi_59102843
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:37 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Omdat?
Omdat ze toch koel doet volgens jouw verhaal, als ze je maar half zo leuk vond als ik dacht was ze IMO toch nog wel wat gaan drinken met jou
Beneath the gold, bitter steel
  dinsdag 3 juni 2008 @ 22:50:22 #259
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59103651
Wow dit verhaal lijkt veel op wat ik heb meegemaakt
Ik had via sms gevraagd op een beetje originele manier en niet zo concreet (deze week ergens) met uitweg om zonder gęnante situatie nee te kunnen zeggen

Go TS!
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_59104674
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:07 schreef bevrorenmuis het volgende:
Jij bent mijn hobby

Maar ff sirieus,
je denkt echt overal veel teveel na over alles hierdoor maak je jezelf helemaal gek.
Vrouwen hebben dit ook vaak snel door en knappen hier ook erg op af.

Dus doe het gewoon vraag haar aan en STOP alsjeblieft met zeiken vindt ze dit leuk zit me haar goed e.d.
Ja, heb toch ook al lang besloten om haar te vragen? En ja, ik denk inderdaad te veel over alles na, maar dat is altijd zo bij mij
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:07 schreef Lápiz het volgende:
No way, dit is veel te leuk.

En OT: Beter regel je een date vóór dat uitje (nogmaals).
En vraag niet zoveel bevestiging aan ons man, jíj kent haar, wij niet. Al begrijp ik het ook wel weer.
Wat is je punt dan precies? Ik moet geen bevestiging vragen, maar je snapt het wel?
Als ik geen bevestiging zou vragen dan bestond dit topic niet, waardoor jij niets te doen had vandaag
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:28 schreef Fingon het volgende:

[..]

Omdat ze toch koel doet volgens jouw verhaal, als ze je maar half zo leuk vond als ik dacht was ze IMO toch nog wel wat gaan drinken met jou
Ja juist, nou goed dat kan. Toch ga ik het gewoon nog een keer vragen
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:50 schreef Nexie het volgende:
Wow dit verhaal lijkt veel op wat ik heb meegemaakt
Ik had via sms gevraagd op een beetje originele manier en niet zo concreet (deze week ergens) met uitweg om zonder gęnante situatie nee te kunnen zeggen

Go TS!
Hmm, je bedoeld dat jij dat hebt gedaan, of is dat een tip hoe je vindt dat ik het aan haar zou moeten vragen?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 23:44:22 #261
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59105191
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 23:23 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Hmm, je bedoeld dat jij dat hebt gedaan, of is dat een tip hoe je vindt dat ik het aan haar zou moeten vragen?
Beide Als je zorgt dat zij zonder moeite ook nee zou kunnen zeggen dan weet je zeker dat ze echt wil als ze ja zegt.
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_59105835
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 23:23 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]

Wat is je punt dan precies? Ik moet geen bevestiging vragen, maar je snapt het wel?
Als ik geen bevestiging zou vragen dan bestond dit topic niet, waardoor jij niets te doen had vandaag
Okee, ik ga hier serieus op in, omdat ik jou en de hele situatie wel erg aandoenlijk vindt.

Wat ik bedoel te zeggen is dat je aan ons continu bevestiging zit te vragen, terwijl er maar eentje is waarbij je dat zou móeten doen. En ik hoop dat jij ook wel weet wíe dat is.

Kortom, wij kunnen je wel tips geven, maar uiteindelijk ben jij degene die de beslissingen neemt. Ik krijg het idee dat je je teveel laat leiden door wat er hier allemaal geschreven wordt.

Al zou ik d'r verdorie waarschijnlijk nog bellen ook voor je, om e.e.a. duidelijk te maken!
pi_59106018
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 00:23 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Okee, ik ga hier serieus op in, omdat ik jou en de hele situatie wel erg aandoenlijk vindt.

Wat ik bedoel te zeggen is dat je aan ons continu bevestiging zit te vragen, terwijl er maar eentje is waarbij je dat zou móeten doen. En ik hoop dat jij ook wel weet wíe dat is.

Kortom, wij kunnen je wel tips geven, maar uiteindelijk ben jij degene die de beslissingen neemt. Ik krijg het idee dat je je teveel laat leiden door wat er hier allemaal geschreven wordt.

Al zou ik d'r verdorie waarschijnlijk nog bellen ook voor je, om e.e.a. duidelijk te maken!
My thoughts exactly.

Zo grappig om dit te volgen. Ik kijk steeds of er al nieuwe ontwikkelingen zijn
Al vind ik wel dat de ontknoping erg lang op zich laat wachten
pi_59106118
Hoezo lang op zich laten wachten?
Vrijdag gebeurd er iets, en ik moet maar meteen een date gaan regelen?
pi_59106139
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 00:23 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Aandoenlijk Oké

Ja, klopt ik heb het door hoor. En ik ga het dan ook op mijn manier aanpakken, namelijk rustig aan.
Beter gezegd, zaterdag naar dat feest. Maandag vereniging en wat drinken etc

Weekend daarna slag slaan, tenzij er zich zaterdag of maandag een moment voordoet dat ik mijn 'gevoelens voor haar' kan laten blijken
  woensdag 4 juni 2008 @ 01:02:34 #266
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_59106299
Van uitstel komt afstel, om er maar eens een cliche in te gooien
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  woensdag 4 juni 2008 @ 01:15:49 #267
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_59106419
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 01:02 schreef Vector_SLD het volgende:
Whehehe
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_59107885
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 00:45 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Hoezo lang op zich laten wachten?
Vrijdag gebeurd er iets, en ik moet maar meteen een date gaan regelen?
Ik ben benieuwd naar de afloop, dus dan is het lang wachten voor ons

Jij moet helemaal niks, je moet doen wat jou zelf het beste lijkt!
pi_59109287
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 01:02 schreef Vector_SLD het volgende:
Mja dat zal wel

Vind alleen dat het allemaal anders veel te snel gaat.
Ik bedoel, de tijdslijn is wel zeer kort op deze manier

En daarbij, als ze me leuk vind dan vind ze me over 1,5 week ook nog leuk

Maargoed, iemand nog tips hoe ik er voor kan zorgen dat ze zich niet, 'aan het lijntje' voelt
gehouden? Want dat is dan natuurlijk de andere kant?
  woensdag 4 juni 2008 @ 11:00:43 #270
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59110584
"Women like to be chased"

Ik zou er absoluut niet vanuit gaan dat als ze je nu leuk vind, dat dit over anderhalve week nog zo is. Niks is zo veranderlijk als de vrouw! Als ze je nu leuk vind, dan zal ze het echt niet als hinderlijk ervaren wanneer je haar belt of aanspreekt op een andere manier.

Mooiste opmerking uit het topic tot nu toe: "Toen werd gezegd dat jullie een schattig stel vormen, en ze had dit niet leuk gevonden.. dan was ze supersnel ergens anders gaan zitten / anders gaan gedragen". Pure waarheid! Als ze je niet ziet zitten was ze hier echt niet zo positief mee omgegaan.

Ze heeft je nu al zoveel signalen afgegeven, ga er gewoon voor! Je hebt haar mobiele nummer, bellen met die handel! En wat boeit het nou dat ze vandaag/morgen moet werken, of dat het slecht weer is. Je kunt ook afspreken voor over een paar dagen en met slecht weer kun je ook ergens binnen gaan zitten. De meest romantische films spelen immers ook af in de regen!

Je loopt continu excuses te zoeken, dus kappen daarmee. Ga ervoor en bel die meid. Ze is echt niet achterlijk, die weet al lang dat jij haar leuk vind. Zeker als die andere vriendinnen het wel doorhebben, dan is er al uitgebreid geroddeld over jou hoor.

topic
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_59110875
Er zijn wat opties:
Meisje X vindt je leuk, durft zelf niks dus wacht tot jij iets doet...jij doet niks, ze zet je uit haar hoofd.
Meisje X vindt je leuk, heeft volgens jou al wat tekens gegeven (volgens mij en alle aanhang hier ook) maar jij blijft maar wachten...jij doet dus niks en ze zet jou uit haar hoofd.
Meisje X vindt je leuk, heeft je haar nummer gegeven, jij laat niks horen...ze zet jou uit haar hoofd.

OF...
Meisje X vindt je leuk (duh!) ze heeft haar nummer gegeven, ze heeft signalen gegeven, jij belt en jullie hebben een date, worden een stel en gaan over 3 jaar trouwen....

Jij mag kiezen...
pi_59112424
Oke, nu heb je lang genoeg getreuzeld TO. Geen excuses meer, VRAAG HAAR GEWOON MEE UIT!

En dat ze je over 1.5 dan nog wel leuk vindt, niet vanuit gaan. Als ze naar haar idee te lang op jouw initiatief moet wachten, dan gaat ze haar pijlen ergens anders op richten.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_59113338
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:12 schreef skadhd het volgende:
Er zijn wat opties:
Meisje X vindt je leuk, durft zelf niks dus wacht tot jij iets doet...jij doet niks, ze zet je uit haar hoofd.
Meisje X vindt je leuk, heeft volgens jou al wat tekens gegeven (volgens mij en alle aanhang hier ook) maar jij blijft maar wachten...jij doet dus niks en ze zet jou uit haar hoofd.
Meisje X vindt je leuk, heeft je haar nummer gegeven, jij laat niks horen...ze zet jou uit haar hoofd.

OF...
Meisje X vindt je leuk (duh!) ze heeft haar nummer gegeven, ze heeft signalen gegeven, jij belt en jullie hebben een date, worden een stel en gaan over 3 jaar trouwen....

Jij mag kiezen...
Vrouwen geven wel vaker de indruk dat ze je 'leuk' vinden.. en als je d'r probeert te regelen dan ziet ze je ineens als een goeie vriend en doet ze daarom zo aardig en intiem naar je
pi_59113721
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:11 schreef Kluts het volgende:
Oke, nu heb je lang genoeg getreuzeld TO. Geen excuses meer, VRAAG HAAR GEWOON MEE UIT!

En dat ze je over 1.5 dan nog wel leuk vindt, niet vanuit gaan. Als ze naar haar idee te lang op jouw initiatief moet wachten, dan gaat ze haar pijlen ergens anders op richten.
* Ik word zo moe van dit alles

En waarom slaap ik 's nachts niet?
En waarom spookt ze door m'n hoofd?
En waarom ...

Kut, ik ben verliefd
pi_59113750
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:00 schreef MrDice het volgende:
"Women like to be chased"

Ik zou er absoluut niet vanuit gaan dat als ze je nu leuk vind, dat dit over anderhalve week nog zo is. Niks is zo veranderlijk als de vrouw! Als ze je nu leuk vind, dan zal ze het echt niet als hinderlijk ervaren wanneer je haar belt of aanspreekt op een andere manier.

Mooiste opmerking uit het topic tot nu toe: "Toen werd gezegd dat jullie een schattig stel vormen, en ze had dit niet leuk gevonden.. dan was ze supersnel ergens anders gaan zitten / anders gaan gedragen". Pure waarheid! Als ze je niet ziet zitten was ze hier echt niet zo positief mee omgegaan.

Ze heeft je nu al zoveel signalen afgegeven, ga er gewoon voor! Je hebt haar mobiele nummer, bellen met die handel! En wat boeit het nou dat ze vandaag/morgen moet werken, of dat het slecht weer is. Je kunt ook afspreken voor over een paar dagen en met slecht weer kun je ook ergens binnen gaan zitten. De meest romantische films spelen immers ook af in de regen!

Je loopt continu excuses te zoeken, dus kappen daarmee. Ga ervoor en bel die meid. Ze is echt niet achterlijk, die weet al lang dat jij haar leuk vind. Zeker als die andere vriendinnen het wel doorhebben, dan is er al uitgebreid geroddeld over jou hoor.

topic
Mensen roddelen over mij?

Oké, ik vergeef het haar wel..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')