quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:22 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Heb haar nummer gevraagd op msn
Nee:quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:32 schreef MPLO het volgende:
Je had even goed ineens kunnen vragen of ze niets iets met je wou gaan doen e (terrasje ofzo).
precies, was je van de heel date'vraag afgeweestquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:32 schreef MPLO het volgende:
Je had even goed ineens kunnen vragen of ze niets iets met je wou gaan doen e (terrasje ofzo).
Omdat?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:35 schreef Fingon het volgende:
kweet t niet hoor..
na je sutkje over de avond is mijn inschatting op succes met 50% gedaald
Nee, want ik bel haar liever eigenlijk..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:35 schreef Backtrack het volgende:
[..]
precies, was je van de heel date'vraag afgeweest
Dan heb je toch emer ballen als dat ik dachtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:38 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Nee, want ik bel haar liever eigenlijk..
Op mobiel iig, via haar ouders niet.
Ja, afspreken via msn is zo afgezaagd toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:39 schreef Backtrack het volgende:
[..]
Dan heb je toch emer ballen als dat ik dacht
Ach, valt wel meequote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:40 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ja, afspreken via msn is zo afgezaagd toch?![]()
Ik wacht er mee. Ik wil niet overkomen als een wanhopige gast, die achter dat meisje aanzit.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:42 schreef Backtrack het volgende:
[..]
Ach, valt wel meeHet is in ieder geval wel makkelijker
Heb je dr al gebeld of wacht je daar nog even mee?
nou, maak er werk van, zou ikm zeggenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:47 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik zie dat het vrijdag mooi weer is. Dan kan de date wel plaatsvinden
Dan kan ik mooi de zaterdag ook misschien nog met haar mee naar dat 'feest'":Y
Een sms je is wel simpel naast je neer te leggen he? Ik bedoel, daar staat geen druk opquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:08 schreef DuTank het volgende:
Nou, stuur een smsje vanavond en vraag of ze iets te doen heeft zaterdag. Of wanneer je zelf kan
Uhu.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:39 schreef Greys het volgende:
Gewoon een smsje sturen zometeen.
Daarmee zet je haar ook wat minder onder druk.
Nou ja, alleen contact via msn. Ik zie haar zaterdag ook en maandag weer. Daarna komt dat weekend erna het weekend weg met de vereniging.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:21 schreef DuTank het volgende:
Hmm.. Je hebt net haar nummer he? Misschien eerst een beetje smsen. Dan keertje vragen, want als ik het zo hoor hebben jullie alleen contact via MSN?
Beste hoe je het kan aanpakken is even geduld hebben en beginnen met een smsje 's avonds. Ga zo paar dagen door en dan vraag je een keer of je haar kan bellen. Bel je een keertje, is het leuk? Dan kun je aan het einde van het gesprek vragen of ze keertje iets wilt eten.![]()
Ik wil niet uit de hoogte doen, maar dat heb ik uit ervaring geleerd dat het wel goed werkt. Geduld is een schone zaak![]()
Dat zeg ik ook, maar daar ga ik niet vanuit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |