1: Verdedigers toppen later dan aanvallers.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik verkondig geen nonsens. Een topper is voor mij iemand die het niveau van de beste 8 clubs in Europa aankan. Zowel Vermaelen als Vertonghen hebben nu al 3-4 seizoenen in Nederland gespeeld. Zij maken daarin nog zoveel fouten (Vertonghen is beter dan Urby op linksback maar hij heeft dit seizoen ook veel fouten gemaakt).
Vermaelen is niet goed in de opbouw, dat maakt niet uit als je een spijkerharde verdediger bent, maar dat is ie ook net niet. Vertonghen maakt mijns inziens veel te veel fouten om het te gaan schoppen tot Europese topper.
We zullen het zien over 4-5 jaar...
Dat ben ik wel met je eens ja. Maar in dit team zijn er maar weinig die echte toppers kunnen worden denk ik. Suarez is daar één van, maar voor de rest niemand denk ik. Wellicht Huntelaar.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik verkondig geen nonsens. Een topper is voor mij iemand die het niveau van de beste 8 clubs in Europa aankan. Zowel Vermaelen als Vertonghen hebben nu al 3-4 seizoenen in Nederland gespeeld. Zij maken daarin nog zoveel fouten (Vertonghen is beter dan Urby op linksback maar hij heeft dit seizoen ook veel fouten gemaakt).
Vermaelen is niet goed in de opbouw, dat maakt niet uit als je een spijkerharde verdediger bent, maar dat is ie ook net niet. Vertonghen maakt mijns inziens veel te veel fouten om het te gaan schoppen tot Europese topper.
We zullen het zien over 4-5 jaar...
Jaap Stam speelde op zijn 22e nog bij Cambuur Leeuwarden.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:36 schreef fathank het volgende:
[..]
1: Verdedigers toppen later dan aanvallers.
2: Jaap Stam ging "pas" op zijn 26e naar Manchester. Hoe oud is Vermaelen? 22?
Huntelaar wordt gewoon een topper.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens ja. Maar in dit team zijn er maar weinig die echte toppers kunnen worden denk ik. Suarez is daar één van, maar voor de rest niemand denk ik. Wellicht Huntelaar.
Daarom zei ik dus dat het sèc bekeken klopte wat Derksen zei. Maar dat het niet realistisch is om te denken dat dat gaat lukken, want we hebben gewoon te weinig van zulke spelers. Het is niet zomaar een lijstje waar je op kan gaan schrappen en dat dan ineens alles goed is.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens ja. Maar in dit team zijn er maar weinig die echte toppers kunnen worden denk ik. Suarez is daar één van, maar voor de rest niemand denk ik. Wellicht Huntelaar.
Kijk aan. Het probleem is dat gastjes van 22 tegenwoordig de verdediging moeten leiden. Er moeten gewoon 1 of 2 ervaren verdedigers komen die de jonge gasten kunnen leiden in het veld. Dan komt het allemaal goed.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jaap Stam speelde op zijn 22e nog bij Cambuur Leeuwarden.
Ik denk ook dat die jongens te veel worstelen ipv aan voetbal toekomen. Ze lopen constant achter de feiten aan en er ontbreekt een organisatie. Hoevaak spelen wij nou op buitenspel? en hoe goed beheersen we dat? Dat scheelt een hoop verdedigend werk en gepruts als je alleen dat al beheerst.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Kijk aan. Het probleem is dat gastjes van 22 tegenwoordig de verdediging moeten leiden. Er moeten gewoon 1 of 2 ervaren verdedigers komen die de jonge gasten kunnen leiden in het veld. Dan komt het allemaal goed.
van der Aat moet blijven, dat is een echte Ajacied!quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:49 schreef Nashje het volgende:
quote:George Ogararu is niet opgenomen in de Roemeense selectie en zal daarom niet in actie komen op het naderende EK. Ploeggenoot Edgar Davids (tot 1 juli in Ajax-dienst) neemt het op voor de rechtsback: ‘Ik snap niet waarom de Roemeense bondscoach George Ogararu niet naar het EK meeneemt.' Roemenië kan ver komen op het EK. Ik wilde zelfs geld op ze zetten, maar nu niet meer.'
Davids zei dat na afloop van de benefietwedstrijd in Boekarest voor de Luis Figo Foundation. ‘Ogararu verdiende het om bij de EK-selectie te zitten. Hij heeft er de kwaliteit en de mentaliteit voor. Ik ben erg teleurgesteld voor hem.'
Sinds wanneer?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
van der Aat moet blijven, dat is een echte Ajacied!
Sinds 1 Maart ofzoquote:
Hij heeft zelfs bij Ajax gevoetbald ouwe, had toch wel verwacht dat jij dat wist! Heb laatst een interview van hem gelezenquote:
Ja hij ja, hij moest zijn school afmakenquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:10 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Was hij niet die dude die een contract kreeg aangeboden maar het niet mocht van z'n ouders?
Is niet waar.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs bij Ajax gevoetbald ouwe, had toch wel verwacht dat jij dat wist! Heb laatst een interview van hem gelezen.
Maar goed, hij komt op mij niet echt over als een voetbaldier. Meer een hockeybal, in het verleden was hij ook bondscoach van het Nederlandse zeilteam.quote:Maar er wordt beweerd dat u bij Ajax in de jeugd heeft gespeeld.
,,Dat klopt niet. Al is het wel zo dat ik op mijn 16de een profcontract kreeg aangeboden door Ajax. Dat feest ging niet door omdat mijn ouders wilden dat ik ging studeren. En dus ben ik bij RKAVIC gebleven. Ik voetbal nu nog steeds, bij Buitenveldert.”
Ik.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:21 schreef Houniet het volgende:
Oké, van der Aat strepen we weg, wie moet er dan plaats nemen?
Nou lijkt mij niet hequote:Op woensdag 28 mei 2008 15:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Als ze in de Ajax jeugd hebben gespeeld zijn het ineens begenadigd bestuurders?
Fontein had toch op de f-side gezetenquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nou lijkt mij niet he. Het ging mij er meer om dat hij al meer Ajax in zich heeft dan bijvoorbeeld Fontein.
Ohjaquote:
Fontein zelfquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:51 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Ja dat lees ik wel eens wie heeft dat de wereld in geholpen?
Uit 2005:quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:06 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
[..]
NeeIemand linkje naar waar die het zegt?
Kloon van?quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:51 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Ja dat lees ik wel eens wie heeft dat de wereld in geholpen?
Op zijn dertiende, toen F-side nog niet bestond. En verder 2.000 voetbalwedstrijden, als je dan voor het gemak even vanaf zijn dertiende rekent (hij is nu 55 of 56), heeft hij dus zo'n 50 voetbalwedstrijden per jaar gezien.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Uit 2005:
"...Dat wil ik zelf wel even vertellen, reageerde de ook in de zaal aanwezige Maarten Fontein. Ik heb in mijn leven meer gevoetbald dan cricket gespeeld. Ik heb bovendien tweeduizend voetbalduels bekeken. Ik heb alle hoop dat de club weer heel snel is waar hij behoort te zijn. En dat is op nummer één in Nederland. Ik begrijp jullie bezorgdheid. Ik een ook echte Ajax-fan. Ik ben op mijn dertiende op de F-Side begonnen en zal er alles aan doen om de club er weer bovenop te krijgen...."
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op zijn dertiende, toen F-side nog niet bestond. En verder 2.000 voetbalwedstrijden, als je dan voor het gemak even vanaf zijn dertiende rekent (hij is nu 55 of 56), heeft hij dus zo'n 50 voetbalwedstrijden per jaar gezien.
quote:'Ajax kan Gourcuff vergeten'
Yoann Gourcuff, volgens kenners de nieuwe Zidane, speelt volgend seizoen niet bij Ajax, maar in zijn vaderland Frankrijk. Volgens La Gazzetta dello Sport zijn AC Milan en Girondins Bordeaux het eens geworden over de verhuur van 21-jarige spelmaker.
Gourcuff wordt al langer in verband gebracht met de Amsterdamse club. Hij stond bovenaan op het verlanglijstje van de nieuwe Ajax-trainer Marco van Basten
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:14 schreef Jasza het volgende:
http://www.alexgaudino.com/
TUDUDUDUDU BRUNO SILVA.
Als je iedere week bij je 3 zoons gaat kijken heb je al 3 wedstrijden per weekquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op zijn dertiende, toen F-side nog niet bestond. En verder 2.000 voetbalwedstrijden, als je dan voor het gemak even vanaf zijn dertiende rekent (hij is nu 55 of 56), heeft hij dus zo'n 50 voetbalwedstrijden per jaar gezien.
Van der Aat is net zo'n waardeloze bal gehakt als Fontein, zit er ook alleen maar voor zichzelf.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:37 schreef Wooldoor het volgende:
Hoe van der Aat overkwam in een intervieuw klonk het echt als een bal alleen zei hij wel het magische zinnetje van dat het kapitaal op het veld moet staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |