WAT IS HET LIDMAATSCHAP TOCH MOOI!!
quote:
op 11-05-1999 om 06:03 PM schreef BadGirl het volgende:
je bent zeker lid van de jaawrclab
quote:Dat dood zijn heeft zijn nadelen ja, maar ik ben nu wel voorgoed van mijn jeugdpuistjes af!
op 11-05-1999 om 06:12 PM schreef BadGirl het volgende:
Ghaven, mijn God, wat een metamorfose heb je ondergaan joh, heb je nu alle vroomheid verandert in duivels gedrag???
Lid ben je voor het leven.
En wie niet springt....
Uffen zuigen leden, lid zijn is mooi.
Huh? Ik snap hier nix van...
Mij ontgaat die humor van al die nieuwe veronica gasten. Zolang ze zich maar rustig houden...
Leden voor president.
Ik heb zelf ervaart dat het niveau van het veronica forum stukken lager ligt dan het niveau van dit forum. Ik hoop dat iedereen zich kan en wil aanpassen voor zover dat nodig is.
quote:Gelijk heb je Jesper. Individualiteit moet worden afgestraft. Iedereen die afwijkt van de norm moet worden getuchtigd.
op 11-05-1999 om 06:57 PM schreef Jesper het volgende: (...)JayTpah(..._Ik heb zelf ervaart(...)niveau(...)aanpassen(...)
He wacht even, daar ben ik het helemaal niet mee eens?!?
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
op 11-05-1999 om 04:07 PM schreef Mortelle het volgende:
ik kom ook van veronica af, maar er werdt echt wel onwijse onzin geluld daar hoor! Het was er echt gewoon niet gezellig.
Ik hoop dat iedereen hier (die van veronica afkomt dus) nu wel gewone berichtjes kunnen plaatsten!! dan blijft het hier misschien ook nog gezellig.
doei doei!!
Als iedereen van 'veronica'er ook zo van denkt komt het allemaal wel goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dat geeft hoop. Nu hopen dat de rest er ook zo over denkt.
quote:Ik ook niet Jesper,
op 11-05-1999 om 07:31 PM schreef Jesper het volgende: (...)zo bedoel ik het niet(...)Sabine lekker wijf(...)
Ben gewoon in een vervelende bui geloof ik. Vergeef me.
Ik ben het verder helemaal met je eens.
"Sabine lekker wijf". Tsk. Die gasten zijn ziek.
Plaats geen 3 berichten onder elkaar.
Zet alles in 1 post en ben je wat vergeten, gebruik dat de edit knop om je bericht te veranderen en het daarbij te zetten.
Scheelt laadtijd etc.
Trouwens, het is niet de bedoeling dat het nivo van de threads wordt zoals deze, want dit gaat totaal NERGENS over.
Hij gaat dan ook DICHT. Dit soort dingen kun je, beperkt, doen in bv het General Chat forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |